ik kolf thuis nog wel hoor. Want ik moet ook melk hebben voor de keren dat ik moet werken. Maar ik kolf dus nu nog maar 2-3 keer op een dag. Sowiezo altijd tussen 6-7 uur, aangezien Evie tot 10 uur ofzo slaapt. En dan nog even 2 keer tussendoor om de productie op peil te houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:49 schreef DaviniaHR het volgende:
bj, kolf je nu helemaal niet meer thuis?? das wel relaxed!
Dat weet ik, maar dan verhoog ik mijn produktie en dan heb ik straks weer overproduktie met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:21 schreef Jelief het volgende:
Asy, als je gekolft hebt kun je als je wilt daarna nog wel aanleggen, een kolf krijgt je borst nooit helemaal leeg. Maar je plan van aanpak klinktgoed! succes
Ik heb in het begin meerdere van die blaartjes gehad en nadat ze open waren gegaan (en twee opengeprikt) is het vanzelf genezen, het velletje gaat er vanzelf af. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor troep als het open is en er steeds melk langs stroomt als Aviva drinkt. Anders kun je het voor de zekerheid aanstippen met gentiaanviolet, dat werkt ook antibacterieel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:12 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, zijn jullie nu weer goed ingeregeld? je had toch regeldagen?
kheb een minivraagje: ik heb een melkblaar, die knetterlek is, maar de wite bovenlaag wil er niet af... ik krijg het er ook niet afgepulkt onder de douche. wat is wijsheid? ik vind het best een risico dat er troep inkomt en zo
en met knetterlek bedoel ik echt dat je een flink gaatje ziet in het midden, en dat er absoluut geen spanning op staat. doet verder ook geen pijn of niks. aviva heeft hem lekgedronken, maar de rest wil dus niet weg...
Ik denk niet dat hij vanzelf gaat stoppen eigenlijk. Hij is echt verliefd op mijn borsten, hij doet ook wel eens 's ochtends gewoon mijn t-shirt omhoog om er lekker op te gaan liggen. Dat vindt mijn man maar zo-zo trouwens, die wil ze graag voor zichzelf houden. Een strijd tussen een man van 26 en een mannetje van 1quote:
Mijn man heel droog: geef dat jochie eens ongelijkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:38 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij vanzelf gaat stoppen eigenlijk. Hij is echt verliefd op mijn borsten, hij doet ook wel eens 's ochtends gewoon mijn t-shirt omhoog om er lekker op te gaan liggen. Dat vindt mijn man maar zo-zo trouwens, die wil ze graag voor zichzelf houden. Een strijd tussen een man van 26 en een mannetje van 1
Gister zag ik trouwens dat hij aan het verbale 'kikka' ook nog een zelfbedacht gebaar heeft toegevoegd: hij slaat met z'n beide handjes op borsthoogte, net een klein aapje.
precies, dan heb je pas echt een probleem...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef WupWup het volgende:
Dan wordt dat dus het nieuwe plan van aanpak. En inderdaad, bij drama doe ik gelijk de fles weg. Als ze een hekel aan dat ding op zich krijgt zijn we helemaal ver van huis.
En soms kan ik dat vriend ook aan z'n verstand peuteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |