http://sigaarsnor.blogspo(...)seizoen-weg-bij.htmlquote:Hans Kraay Jr. keert volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet terug aan tafel bij Voetbal International. SBS zou zijn presentator niet langer willen afstaan aan RTL.
Dat schrijft Menno Tamming op zijn twitterpagina. Tamming liet aan SigaarSnor.blogspot.com weten dat René van der Gijp hem het nieuws gisteren vertelde tijdens een gezamenlijke presentatie in De Lier.
SBS zou Kraay Jr. alleen nog af willen staan als er een ruil komt tussen meerdere presentatoren. RTL-sterren als Linda de Mol, Wendy van Dijk en Johan Derksen zouden dan ook in SBS-programma's moeten optreden. Volgens René van der Gijp zal dat niet gebeuren: "Ik ga niet als vrouw verkleed bij Uri Geller staan."
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens vind je hier.
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Pappa Kraay![]()
Ook een leuk koppel met Derksen
quote:
Mooi was dat Derksen toen ineens uit het niets keihard ging (uitlachen) toen Hans weer met een feitje kwamquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef HaagsPietje het volgende:
zou echt zo verschrikkelijk zonde zijn! nu de ideale samenstelling EN hans praat altijd wel zinning over voetbal en is altijd goed op hoogte van feitjes!!
jammer jammer jammer, maar ja, gaat dit jaar in als een legendarisch tv programma jaar.....
hoop dat ze er alsnog uit kunnen komen!
de charme van het programma en deze samenstelling en tegelijkertijd ook de horkerigheid en het soms kinderachtige gedrag van Derksen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Mooi was dat Derksen toen ineens uit het niets keihard ging (uitlachen) toen Hans weer met een feitje kwam
nog een Gijp? nou nee, bedankt. zijn kunstje heb ik nu wel een beetje gezien. maar in combinatie met johan en hans blijft ie wel leuk....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Pritt het volgende:
Jammer, Hansie zal gemist worden. Tijd om ergens nog een Gijp te vinden.
Misschien kunnen ze Kieft als kneusje gaan gebruiken.
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef HaagsPietje het volgende:
zou echt zo verschrikkelijk zonde zijn! nu de ideale samenstelling EN hans praat altijd wel zinning over voetbal en is altijd goed op hoogte van feitjes!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Veerboot het volgende:
Misschien is wat verfrissing wel goed, maar Hans hoort er toch eigenlijk gewoon bij![]()
De vrijdagafleveringen zijn echter nooit beter. Hugo Borst erbij zou ideaal zijn. Verder kan ik weinig mensen bedenken die echt een meerwaarde zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.
alsof je een slijmbal bent wanneer je eens positief over bepaalde zaken en mensen kunt zijn in tegenstelling tot derksen en in mindere mate rene die altijd maar moeten afgeven en mensen afzeiken en voor schut zetten om de lachers op hun hand te krijgen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.
Ow, ik zeg ook niet dat ik het niet amusant vind, en ik vind sowieso de vrijdagaflevering meestal helemaal niets, want vaak oninteressante gasten uit het showbizwereldje die een keertje mogen komen meelullen(!), en dat gepingel van die krakkemikkige huisbandje er doorheenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De vrijdagafleveringen zijn echter nooit beter. Hugo Borst erbij zou ideaal zijn. Verder kan ik weinig mensen bedenken die echt een meerwaarde zouden zijn.
Positief is prima, maar Hansie wil het nog wel eens overdrijven. Henk Spaan is ook 'positief' en geniet van de schoonheid van het spelletje en van bepaalde spelers, maar die heeft er ook diepgang achter zitten en SNAPT het allemaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof je een slijmbal bent wanneer je eens positief over bepaalde zaken en mensen kunt zijn in tegenstelling tot derksen en in mindere mate rene die altijd maar moeten afgeven en mensen afzeiken en voor schut zetten om de lachers op hun hand te krijgen....
prima kerel en hopelijk is dit weer een of ander onzinnige roddel waar niks van waar is....zal het vanavond wel horen vermoed ik zo
ik welquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, ik zeg ook niet dat ik het niet amusant vind, en ik vind sowieso de vrijdagaflevering meestal helemaal niets, want vaak oninteressante gasten uit het showbizwereldje die een keertje mogen komen meelullen(!), en dat gepingel van die krakkemikkige huisbandje er doorheenDe vrijdag sla ik dus regelmatig over.
[..]
Positief is prima, maar Hansie wil het nog wel eens overdrijven. Henk Spaan is ook 'positief' en geniet van de schoonheid van het spelletje en van bepaalde spelers, maar die heeft er ook diepgang achter zitten en SNAPT het allemaal.
Maar wanneer iemand een kritische noot heeft over bijvoorbeeld Van Basten, dan komt Hans weer met een totaal ongerelateerde opmerking dat hij zo goed voor de goudvissen zorgt ofzo, om toch maar aan te geven dat het verder een hele aardige kerel is.
Heel sympathiek enzo, maar je moet gewoon spelers en coaches kritisch kunnen beoordelen op hun functioneren zonder dat Hans weer even een 'nuance' wil plaatsen dat er ook goede puntjes zijn aan zo'n persoon. Tuurlijk zien die er, maar als dat niets te maken heeft met het onderwerp waar het over gaat, dan hoef ik ze niet te horen.
Wie maakt de website hansiemoetblijven.nl ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansie moet blijven
Nee SBS laat een van hun grootste sterren niet zomaar meer gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de titel dat het kwam door zijn promotie naar de Topklasse, maar hij word er dus gewoon uitgebonjourd..
YES geen domino day !quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Nu gaat Domino day ook nog niet door, zielug voor Hansie
Domino day gaat niet door
als er iemand wel verschrikkelijk saai, nietszeggend, horkerig en slaapverwekkend is, is het v hanegem wel. begrijp ook nooit zo waarom derksen die vent altijd ophemelde als popie jopie figuur want iedereen die ik erover spreek vind het een saaie lul die niks toe te voegen heeft aan zo'n programma...quote:
Van Hanegem is geweldig in zn eenvoud... de simpelheid van die man is zo overweldigend dat ie weer goed isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als er iemand wel verschrikkelijk saai, nietszeggend, horkerig en slaapverwekkend is, is het v hanegem wel. begrijp ook nooit zo waarom derksen die vent altijd ophemelde als popie jopie figuur want iedereen die ik erover spreek vind het een saaie lul die niks toe te voegen heeft aan zo'n programma...
elke burgerlijke willekeurige slecht opgeleide nederlander kan dus zo aanschuiven en met wat onduidelijk en chagrijnig gemompel de kijkcijfers omhoog trekken volgens jou?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Van Hanegem is geweldig in zn eenvoud... de simpelheid van die man is zo overweldigend dat ie weer goed is
Daar komt 't wel op neer ja... Maar daar is dan ook 't hele programma op gebaseerd zo'n beetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
elke burgerlijke willekeurige slecht opgeleide nederlander kan dus zo aanschuiven en met wat onduidelijk en chagrijnig gemompel de kijkcijfers omhoog trekken volgens jou?
Dat zou wel eens een puntje kunnen zijn ja... Willem heeft niet zo heel veel te melden, en kan dan nog wel eens vervelend gaan worden. Misschien Bertje Maalderink??quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Reddiablo het volgende:
Van Hanegem zou best leuk zijn voor een keer, maar hij moet geen vaste gast worden.
ik heb van hanegem echt nog NOOIT positief over voetbal horen praten. Vind het een zak stront die op een asociale wijze zijn gesprekspartners van repliek dient en niet verder komt dan wat gemompel en oninteressant gewauwel over "die gozert ken nie eens een bal anneme..." etc etc.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
Van Hanegem vind het heel leuk om over VOETBAL te praten, maar aan tafel bij Derksen gaat het meer over bestuursleden, spelers die wel of niet teveel verdienen, etc etc.
Tja, niet zo vreemd dat hij dan zegt :'wat kan mij ut scheluh... dat boeit toch niemand iets!?'.
Ik vind Van Hanegem erg leuk, maar in zo'n programma waarin het meer om het circus eromheen gaat, verveelt hij zich waarschijnlijk kapot...
dan mogen ze het programma wel gaan ondertitelen als hij erbij komt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef APK het volgende:
Humberto Tan, maar die loopt na twee afleveringen jankend weg.
via videoverbinding uit Australië ?quote:
Alsof 't programma is gebaseerd op voetbalinhoudelijke zaken... 't is gewoon het meest slappe gelul over voetbal wat je kunt doen... Beetje zoals op een gemiddelde verjaardag, biertje erbij, borrelnootjes.. je kent 't wel.. En daar harken we dan een camera bij.. Prima conceptquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat bashen op Hansie, maar feit is dat hij voetbal inhoudelijk als enige iets kon toevoegen aan de tafel. Cliches van Derksen, Grappen van Gijpie en de feitjes van Genee zijn samen niet genoeg voor een voetbalprogramma.
mee eens! behalve zijn prima en vermakelijke show elementje heeft hij echt kijk op het spelletje en legt dingen vaak goed en duidelijk uit! luister graag naar em.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat bashen op Hansie, maar feit is dat hij voetbal inhoudelijk als enige iets kon toevoegen aan de tafel. Cliches van Derksen, Grappen van Gijpie en de feitjes van Genee zijn samen niet genoeg voor een voetbalprogramma.
haha, hou op zeg. zit net weer te kijken, gijp wordt in de rust ff flink gecorricheerd door Jan, over allah-madi....quote:Op zondag 25 april 2010 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
Gijp is sowieso inhoudelijk prima, alleen verpakt hij het gewoon een stuk leuker en bondiger dan Hans. Het gaat helaas gewoon niet erg vaak inhoudelijk over voetbal (waar ik al vaker over heb geklaagd), dus tja...(!)
Ik vind Manolev ook niet slecht, maar dat is natuurlijk gewoon een soort 'running gag' geworden. Ik hoef het ook niet altijd met hem eens te zijn, maar hij ziet en snapt het spelletje wel wat beter dan Hansie...quote:Op zondag 25 april 2010 20:54 schreef Reddiablo het volgende:
en zo slecht is Manolev zeker niet.... maar goed... Gijpie is best zinvol voor het programma
Da's juist het mooie aan 't programma. Studio Voetbal is veel te serieus... VI is juist leuk omdat 't eens over wat anders gaat dan het spel zelf en dat serieuze gelul. Het is gewoon een entertainment-programmaquote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef Righteous het volgende:
Was leuke tv met hansieMaar nu graag een échte deskundige erbij . Zooitje ongeregeld Derksen , Genee en Gijp zijn tof maar t gaat al jaren nauwelijks écht over voetbal daar
http://www.telegraaf.nl/p(...)tional___.html?p=5,1quote:'Hans Kraay Jr. weg bij Voetbal International'
van onze redactie
AMSTERDAM - Hans Kraay Jr. zou volgend seizoen niet terugkeren bij het tv-programma Voetbal International.
Dit meldt radiopresentator Menno Tamming op zijn Twitterpagina.
Oud-profvoetballer René van der Gijp heeft Tamming dit nieuws verteld. SBS zou zijn presentator namelijk niet langer willen afstaan aan RTL, tenzij de zender haar eigen sterren op projectbasis beschikbaar stelt.
SBS kan dit bericht echter niet bevestigen. "Er wordt nog met Hans Kraay Jr. gepraat over zijn rol na de zomer. In principe zal Hans gewoon te zien zijn bij Voetbal International."
Jensen is ook tof maar de hoofdmoot moet wel voetbal zijn en niet die nep-ruzies tussen Derksen en Genee vs Kraay en zo constantquote:Op zondag 25 april 2010 23:12 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Da's juist het mooie aan 't programma. Studio Voetbal is veel te serieus... VI is juist leuk omdat 't eens over wat anders gaat dan het spel zelf en dat serieuze gelul. Het is gewoon een entertainment-programma
Humberto is er al vakkundig uitgebonjourd bij RTL.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:52 schreef APK het volgende:
Humberto Tan, maar die loopt na twee afleveringen jankend weg.
Hij heeft het niet over 'gasten', maar over 'gasten uit de voetballerij'. En die zitten er gelukkig niet zo heel vaak meer.quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef Righteous het volgende:
En Derksen die roept constant dat het uitnodigen van gasten geen zin heeft omdat "het niks toevoegt" maar elke vrijdag zitten ze er wel![]()
inderdaad maar ook dat gaat vervelen - oprotten met dat tuigquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zal hem niet missen. Het afzeiken en uitlachen van die vent wel amusant, maar goed... meer ook niet.
quote:'Hans Kraay Jr. definitief weg bij Voetbal International'
Het vertrek van Hans Kraay Jr. bij Voetbal International is definitief. Dat laat presentator en journalist Menno Tamming via Twitter weten. René van der Gijp bevestigde het nieuws tegenover hem tijdens een presentatie in De Kuip. Komende maandag (3 mei) zou al zijn laatste optreden in de show zijn.
Vorige week kwamen de eerste berichten over een vertrek van Kraay Jr. bij Voetbal International al naar buiten. Reden zou zijn dat SBS niet langer presentatoren wil afstaan aan RTL. SBS ontkende vervolgens dat een vertrek al zeker was. Een woordvoerder zei: "SBS is in overleg over Hans' deelname aan Voetbal International voor komend seizoen en de frequentie daarvan."
Alles wijst er nu op dat het overleg een voor Kraay Jr. negatieve uitkomst kent en dat hij vanaf volgend seizoen dus niet meer iedere week zal aanschuiven bij Voetbal International. Of hij nog wel af en toe en op niet-reguliere basis als gast in het programma mag verschijnen, is niet duidelijk. Eerder leek SBS die optie nog open te houden.
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens kun je hier bekijken.
http://sigaarsnor.blogspo(...)initief-weg-bij.html
quote:Anoniem zei
Hij was net bij de Coen en Sander show bij 3fm en hij ging er zelf vanuit dat hij er volgend seizoen weer bij zou zijn. Dat moet elk jaar opnieuw door "zijn bazen" worden overlegd. De komende tijd moet hij meer voetbalzaken doen voor sbs en is hij deze even weg
28-04-10 18:44
quote:Kraay Jr. hoopt bij Voetbal International te blijven
Hans Kraay Jr. hoopt volgend seizoen gewoon nog aan te schuiven bij Voetbal International. Of dat ook zal gebeuren, hangt echter af van wat er van hogerhand over besloten wordt. "Dat is tussen SBS en RTL", aldus Kraay Jr. in de Coen & Sander Show op 3FM.
Kraay Jr. bevestigde, zoals SigaarSnor.blogspot.com eerder vandaag meldde, dat hij komende maandag voorlopig voor de laatste keer aanwezig is. SBS wil dat hij zich gaat voorbereiden op de drie komende oefeninterlands van het Nederlands Elftal en een programma dat SBS tijdens het WK zal uitzenden.
Kraay Jr.: "SBS zegt: 'Wij betalen jou vorstelijk, dus je gaat je vanaf maandag volledig op ons concentreren'. En wat er volgend seizoen gebeurt, dat moeten ze op hogerhand netjes uitdokteren. Dat is tussen SBS en RTL."
Volgens Kraay Jr. zijn er geen problemen tussen hem en Voetbal International. Johan Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp zouden naar eigen zeggen juist graag zien dat hij ook volgend jaar weer aanschuift.
Ook met SBS zijn er volgens Kraay Jr. geen strubbelingen, maar de beslissing is gewoon nog niet genomen. "Volgens mij zit ik nu voor het vierde jaar bij Voetbal International en net als ieder jaar moet ik in de zomer weer toestemming vragen om nog een jaar daar te mogen zitten. Ik hoop dat mijn bazen weer met de hand over hun hart strijken en het mij gunnen om in dat mooie programma te zitten."
Hij vervolgt: "Het is toch RTL. SBS en RTL kun je vergelijken met Ajax en Feyenoord. Er is toch wel gezonde sportieve strijd. En elk jaar zeggen ze: 'OK, jij mag weer naar Voetbal International'. Ik hoop dat ik dat volgend jaar ook weer mag."
Zelf lijkt hij redelijk positief gestemd. "Ik zie geen problemen als mijn bazen ook geen problemen zien."
Het blijft dus nog even wachten op een definitieve beslissing.
http://sigaarsnor.blogspo(...)opt-bij-voetbal.html
Dit zijn de betere posts.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:59 schreef Xaobotnik het volgende:
Sowieso zou ik graag die 'prominenten' eens bij elkaar willen zien. Een Hugo Borst is als twee handen op één buik met de snor. Maar ik ben benieuwd hoe iemand van Sport Week, een van de kranten of een Sjek van Gelder zich daar zouden houden. Wanneer je mensen hebt met inhoud, is die Snor opeens niet zo stoer meer. Hetzelfde geldt overigens voor Borst, die als een klein kind begin te tieren wanneer hij tegengesproken wordt, of makkelijk inboet. Een Borst of Derksen hebben namelijk inhoudelijk weinig meer te brengen dan hun persoonlijke mening. De rationele legitieme analyse ontbreekt structureel. Dat is wel anders bij mensen als Van Gelder en Jansma.
Ik weet nog dat Jansma vroeger wel eens plaats nam bij Sport aan Tafel, waar Johan zat puur als sportjournalist en niet als personality en Ruud ter Weide het programma leidde. Dat was echt gewoon leuk omdat het interessant was.
inderdaad, derksen heeft eigenlijk nooit iets zinnigs over voetbal zelf te zeggen, alleen maar roddel, achterklap en zijn eigen persoonlijke subjectieve mening.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:00 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dit zijn de betere posts.
Dat lijkt me nog wel een aardig idee, een keer in de zoveel tijd, om eens serieus te praten.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:40 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Jan van Halst met ze PieroIs ook een pispaal van Johan.
Omdat Jan van Halst, middenvelder in één van de slechtste elftallen van Ajax ooit, altijd praat alsof hij de vader is van Mourinho, Cruijf en Van Gaalquote:Op donderdag 29 april 2010 01:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel een aardig idee, een keer in de zoveel tijd, om eens serieus te praten.
Ik kan altijd erg lachen om Johan, maar ik snap niet wat hij nou tegen Jan van Halst heeft. Hij maakt toch gewoon goede analyses, al helemaal in vergelijking met de andere analytici op de Nederlandse tv?
Wat heeft dat middenvelder zijn bij één van de slechtste elftallen van Ajax er mee te maken?quote:Op donderdag 29 april 2010 01:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat Jan van Halst, middenvelder in één van de slechtste elftallen van Ajax ooit, altijd praat alsof hij de vader is van Mourinho, Cruijf en Van Gaal.
Dat snap ik nog wel, dat hij het allemaal niet maakt, maar verzint hij het dan ook niet zelf?quote:Op donderdag 29 april 2010 03:07 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje omdat Jan doet alsof hij al die analyses zelf maakt, maar daar zitten gewoon een paar redacteuren aan te werken van te voren. Jan drukt alleen steeds op next. Soort PowerPoint presentatie.
Eens, Van Halst komt betrouwbaar en sympathiek over en kan het goed verkondigen (hij zal ook niet voor niets commercieel directeur zijn bij FC Twente)quote:Op donderdag 29 april 2010 01:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel een aardig idee, een keer in de zoveel tijd, om eens serieus te praten.
Ik kan altijd erg lachen om Johan, maar ik snap niet wat hij nou tegen Jan van Halst heeft. Hij maakt toch gewoon goede analyses, al helemaal in vergelijking met de andere analytici op de Nederlandse tv?
Hoe kom jij in dat archief van Beste Johan? Op de site van VI kan alleen de laatste 5 afleveringen zien/quote:Op donderdag 29 april 2010 03:11 schreef DrDentz het volgende:
Johan zegt van niet![]()
'Van Halst gaat zonder duels te zien met de eer strijken'
Een duidelijke mening, maar het komt vaker onzin uit, of subjectief geboom dan iets dat werkelijk meerwaarde heeft. Van Gelder is meer presentator dan journalist op tv, maar praat tenminste geen onzin, en wil niet altijd een waardeoordeel geven, als dat niet gepast is. Verder zal Van Gelder ergens waar hij niet als presentator zit, daar gewoon zitten als journalist. Van Gelder lijk mij iemand met een uitgebreid netwerk en iemand die zeker veel te melden heeft. Als presentator ben je echter aan bepaalde morele regels verbonden.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Kom kom, Derksen heeft een duidelijke mening. Daar houd ik van als kijker. Een Van Gelder is een allemansvriend en loopt het liefst met de gasten na de aflevering in polonaise de deur uit, geen spannende televisie.
BIj Talpa en het commentaar op de samenvattingen, was dit op zeker het geval, omdat hij nooit zijn werkzaamheden bij Twente zou kunnen compenseren met het bekijken van wedstrijden en het maken van analyses.quote:Op donderdag 29 april 2010 03:07 schreef DrDentz het volgende:
Ook een beetje omdat Jan doet alsof hij al die analyses zelf maakt, maar daar zitten gewoon een paar redacteuren aan te werken van te voren. Jan drukt alleen steeds op next. Soort PowerPoint presentatie.
Lijkt mij ook. Al vraag ik me wel af hoe zijn voetbal-netwerk is. Ik bedoel, het zal toch niet zijn dat hij in al zijn tijd als sportpresentator/-schrijver/-columnist totaal geen netwerk heeft opgebouwd? Het is ook meer een likable guy dan een Borst of Derksen. Ik kan me voorstellen dat mensen tegen zoiemand meer kwijt willen dan zo'n landloper.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:18 schreef Kremers het volgende:
Humberto Tan is een presentator, geen voetbalanalyticus.
Ach, het is vooral iemand die mensen naar de mond praat, met provinciale gedachtengangen. Daarbij doet hij alsof hij zoveel ervaring heeft en het allemaal weet uit zijn voetbalcarrière, terwijl deze gewoon beperkt was langs de normen van de interessantere wedstrijden. De middelmaat straalt van hem af. Met van die uitspraken over hoe een prof zich moet gedragen en als ''zo'n nuchtere Groningse jongen, dus dat kan ik me niet voorstellen''. Ik zie liever iemand met een topvoetbalverleden die niet zo loopt te zeiken over hoe het hoort, en wat wel en niet juist is inzake de niet-voetbal-gerelateerde zaken.quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Eens, Van Halst komt betrouwbaar en sympathiek over en kan het goed verkondigen (hij zal ook niet voor niets commercieel directeur zijn bij FC Twente)
Of het allemaal de waarheid is, dat terzijde - maar hij brengt het op een heldere manier.
Dat is misschien wel waar. Maar ik heb het puur als journalist en iemand aan tafel en wat hij dan in te brengen heeft. Van Gelders taak bij Studio Voetbal is een heel andere dan die van Derksen bij VI.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:18 schreef DrDentz het volgende:
Als Johan zonder gepeperde uitspraken de objectieve, iedereen te vriend houdende grijze muis uithing zou het een Studio Voetbal II worden.
Elke degelijke voetbaljournalist kent deze zaken. Met het verschil dat de gemiddelde journalist er wel iets meer van snapt dan Johan, die tegenwoordig meer een personality wil zijn dan een degelijke voetbaljournalist met kennis van zaken. Dit laatste is niet eens relevant. En dat van die ins en outs van voetbalclubs, valt dat ook regelmatig tegen. De concrete meerwaarde in zijn verhaaltjes is er niet als je je ècht op de hoogte wil stellen. Zaken over het bestuur snapt hij niets van en praat hij 90% onzin. Kwa spelers heeft hij een erg subjectieve voorkeur. Een ongezouten mening is niets mis mee, maar het moet wel een degelijk onderbouwde mening zijn. Omdat dit niet altijd zo is, is het luisteren naar Derksen meer een vorm van entertainment dan jezelf ergens van op de hoogte te stellen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Aloulou het volgende:
Inderdaad. Daarnaast heeft Johan inhoudelijk gezien niet bijster veel voetbal verstand maar door zijn werk kent hij alle ins en outs van de profclubs in Nederland, het bestuur, de spelers, hun netwerken, etc etc. Wat dat betreft en zijn ongezouten mening is hij al een groot pluspunt voor Voetbal International.
Mediageil? Dat is Derksen zeker niet?quote:Jack v Gelder is een media geil ventje die als presentator afentoe zijn objectiviteit verliest wanneer hij zijn eigen mening laat doorschemeren en graag tussen de billetjes zit van zijn gasten.
Op zich hebben ze daar natuurlijk wel een punt. Persoonlijk zal ik Kraaij ook niet missen bij VI. Het is leuk geweest, zoek nu maar iemand anders. Zoveel meerwaarde had Kraaij sowieso niet.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:50 schreef Kremers het volgende:
Gisteren was Johan bij DWDD te gast en daar vertelde hij dat SBS6 niet blij was omdat RTL Kraay gebruikt zou hebben voor een groot billboard om RTL te promoten, terwijl hij werkt bij SBS.
Kan bestaat dus dat ze er nu genoeg van hebben, a.s. maandag wordt i.i.g. (voorlopig) zijn laatste uitzending bij VI.
Nee, daarom begon hij ook als tolk en niet als coach van Internazionale.quote:Op donderdag 29 april 2010 03:06 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat heeft dat middenvelder zijn bij één van de slechtste elftallen van Ajax er mee te maken?
Mourinho beleefde zijn hoogtijdagen bij Rio Ave, Belenenses, GD Sesimbra (Wie?) en Comércio e Indústria (Wie?). Dat lijkt me nou ook niet erg veelzeggend.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
- Jan Joost van Gangelen --> zou een mogelijkheid kunnen zijn, mits hij het kan combineren met EL
- Ronald Waterreus --> Ook een mogelijkheid aangezien die wel tv-ambities lijkt te hebben. Ook een prediker van het 'lekker gewone', en hij kan bijdragen aan de Ruudje-adoratie.
- Prem Radakishun -->(al was het tenminste wel een van de gasten die iets over voetbal te zeggen hadden)
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:59 schreef bascross het volgende:
Johan Derksen afzeiken en vervolgens Ronald Waterreus als vervanger van Hans zien. Dan heb je er niet veel van begrepen.
Van Gelder en Derksen kan je niet vergelijken met elkaar. Van Gelder moet je met een Genee vergelijken; dat zijn de presentatoren van 't programma. Derksen zit er meer als de "deskundige met een mening" dan als de presentator. Van Gelder is geweldig in zn enthousiasme dat ie op de mensen over kan brengen, maar in een programma als studio voetbal vind ik m ook niet echt tot zn recht komen. Daar had je in principe elke presentator van studio sport neer kunnen zetten, maar Van Gelder is een lekker kijkcijfer-kanon dus die mocht 't doen. Hij wordt daar niet betaald om zn mening te geven, maar om de gasten hun verhaal te laten doen. Da's natuurlijk een wereld van verschil. Ik zou Derksen bijvoorbeeld ook niet willen horen als commentator bij een voetbalwedstrijd, maar daar is Van Gelder weer geweldig voor, met name op de radio. Ieder zn vak dus...quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef bascross het volgende:
Van Gelder boven Derksen plaatsen.Wat een kneus is die ''Sjek'' toch. ''Zeg het maar jongens''. Zeg zelf eens wat allemansvriend.
Lijkt me inderdaad ook geen slimme zet. Waterreus kan je analyticus wel gebruiken, maar niet op een wekelijkse basis aan tafel. Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Van Halst...quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:59 schreef bascross het volgende:
Johan Derksen afzeiken en vervolgens Ronald Waterreus als vervanger van Hans zien. Dan heb je er niet veel van begrepen.
Frank Kramer maakt er elke keer weer een boggle-woord van ben ik bangquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:41 schreef HaagsPietje het volgende:
door nelsonwandelaar werd eerder frank kramer genoemd...een verrassende keus maar geen slechte in mijn ogen....een eigengereid persoon, met een hele aparte kijk op het wereldje, weet zeker dat johan dan haantjesgedrag gaat vertonen.....
al hoop ik natuurlijk dat hansie gewoon blijft!
De laatste keer dat ik m dr zag heeft ie geen seconde stil gezeten op dat krukkie van m... Bloed-irritant als je dr op gaat lettenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:43 schreef Hagenaar_94 het volgende:
Hebben jullie Kluivert wel eens horen praten bij eredivisie live.![]()
quote:Bert Dijkstra en Jan Medendorp vervangen Hans Kraay Jr. bij Voetbal International
Zoals bekend was Hans Kraay Jr. afgelopen maandag voorlopig voor de laatste keer te zien in Voetbal International. Hij hoopt volgend seizoen weer iedere maandag terug te keren, maar dat is nog allerminst zeker. Inmiddels zijn er zelfs al twee vervangers voor hem aangetrokken: journalist/columnist Bert Dijkstra van De Telegraaf en Jan Medendorp, journalist en presentator bij RTV Oost. Zij zullen elkaar gaan afwisselen.
---
Hij [Hans Kraay junior] vertelde daar ook dat hij zelf verwacht volgend jaar gewoon terug te keren. Er is echter wel een 'maar': "De kans zou eventueel kunnen bestaan dat ze (SBS, red.) zeggen: 'Niet meer elke week, want dat vinden wij wel een beetje veel.'", aldus Kraay Jr.
Daar lijken de makers van Voetbal International, met het aantrekken van Dijkstra en Medendorp, dus al op te speculeren. Zoals het er naar uitziet zal er volgend seizoen wekelijks uit een vijver met vaste gasten (Kraay Jr., Dijkstra en Medendorp) gevist gaan worden.
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-jan-medendorp.html
Ik hoop het toch nietquote:
Kuivert kijken ze te veel op neer als persoon. Verder denk ik niet dat hij het nodige mist aan welbespraaktheid. Voetbalinhoudelijk vind ik hem gewoon goed, maar op tv....Da's niets voor Kluivert. Verder lijkt het me dat hij ook niet veel zin in Derksen heeft.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:47 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk meer aan Patrick Kluivert. Hij is nu analist bij Eurosport, maar kan na het WK misschien aanschuiven bij Voetbal International.
Precies. Als Derksen dan weer even denkt te moeten scoren voor de kijkcijfertjes, dan gaat hij weer over de privezaken van Kluivert beginnen enzo. Moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Kuivert kijken ze te veel op neer als persoon. Verder denk ik niet dat hij het nodige mist aan welbespraaktheid. Voetbalinhoudelijk vind ik hem gewoon goed, maar op tv....Da's niets voor Kluivert. Verder lijkt het me dat hij ook niet veel zin in Derksen heeft.
Gewoon af en toe even geluid uit. Ik zit hier ook niet echt op te wachtenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Als die Jan Medendorp daar iedere week (of op zijn minst frequent) gaat zitten haak ik af. Wat een zak hooi is dat
hoop dat het maar een gerucht blijkt te zijn en hansie volgend jaar gewoon weer regelmatig te zien is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Als die Jan Medendorp daar iedere week (of op zijn minst frequent) gaat zitten haak ik af. Wat een zak hooi is dat
die kwam de laatste week niet echt op me over als een heel interessante gast. Maargoed Van der Gijp was ook niet meteen op zijn plek.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:50 schreef Slechtweervandaag het volgende:
Zou verschrikkelijk zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:21 schreef Bestolene het volgende:
Kluivert wel eens zien sputteren en giechelen op Eredivisie Live naast Gullit?
bronquote:Hans Kraay Jr. niet terug in Voetbal International
SBS 6-presentator Hans Kraay Jr. keert niet terug als vaste gast in de talkshow Voetbal International van RTL 7. RTL en SBS zijn er na weken van onderhandelen niet uitgekomen. Dat heeft een zegsman van SBS woensdag bevestigd. Volgens SBS wilde RTL haar op geen enkele manier tegemoet komen. “SBS stelde voor om in ruil voor Hans’ deelname aan Voetbal International RTL-sterren in te zetten voor SBS-programma’s, maar die garantie wilde RTL niet geven“, aldus de SBS-woordvoerder.
Toen RTL niet wilde meewerken aan een uitruil van presentatoren, kwam SBS met een ander voorstel. “SBS kwam met een alternatief en stelde een marktconforme vergoeding voor. Ook hierin wilde RTL niet tegemoetgekomen en toen is besloten de samenwerking tussen Voetbal International en Hans Kraay jr. stop te zetten.”
Kraay Jr. was de afgelopen jaren wekelijks te zien in de tv-show van RTL 7. “Hans Kraay jr. heeft een contract bij SBS maar mocht zo nu en dan aanschuiven bij Voetbal International. Dat groeide echter tot een wekelijkse regelmaat en RTL adverteerde zelfs met de naam en het gezicht van Hans Kraay jr. Dit was voor SBS reden rond de tafel te gaan zitten met RTL en goede afspraken te maken over Hans’ deelname aan Voetbal International“, licht de persvoorlichter toe.
SBS betreurt de houding van RTL. “Voor SBS was het geen probleem geweest als Hans Kraay jr. ook komend seizoen studiogast zou zijn bij Voetbal International, mits daar een redelijke tegenprestatie tegenover komt te staan.”
Hij was juist altijd een goede tegenpool, met zijn adoratie voor bepaalde spelers en teams.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zal hem niet missen in ieder geval. Redelijk voorspelbaar altijd, een slijmjurk met het IQ van een borrelnoot. Ik snap best dat de aanvaringen tussen Hansie en de rest wel amusant waren, maar inhoudelijk voegt het weinig toe...
Ben alleen benieuwd naar wat ze nu als vervanging daar gaan neerzetten.
Ik vind Hansie eigenlijk nooit wat toevoegen op TV behalve bij VI. Kan hij niet gewoon opzeggen voor die jip en janneke camping programma's van SBS en overstappen naar RTL?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zal hem niet missen in ieder geval. Redelijk voorspelbaar altijd, een slijmjurk met het IQ van een borrelnoot. Ik snap best dat de aanvaringen tussen Hansie en de rest wel amusant waren, maar inhoudelijk voegt het weinig toe...
Ben alleen benieuwd naar wat ze nu als vervanging daar gaan neerzetten.
Ik vind Willem ook erg leuk, maar Willem wil gewoon over VOETBAL praten, en meer dan de helft van VI gaat over 'randzaken', zoals de raad van bestuur bij Vitesse of whatever. Dan zit Willem er (zeer terecht) bij met een houding van 'joh, wat kan mij dat allemaal schelen!?', dus dan heb je iemand aan tafel die niets zegt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind Hansie eigenlijk nooit wat toevoegen op TV behalve bij VI. Kan hij niet gewoon opzeggen voor die jip en janneke camping programma's van SBS en overstappen naar RTL?
En anders WIllem terug. I.c.m. Rene ook leuk.
Spaan hoor ik ook wel graag, vrees alleen dat we degene die hans gaat vervangen al in Vi Oranje voorbij hebben zien komen. En daar zaten niet bijster veel boeiende gasten tussenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Henk Spaan een van de leukste voetbalkenners, want die zegt altijd wel verstandige dingen over voetbal, is genuanceerd ipv dat hij wil scoren met zijn mening, en houdt ook echt van het spelletje, ipv alleen maar te lopen zeiken over het salaris van spelers enzo...
... maar het lijkt me geen goede zaak om die aan tafel bij Johan te zetten.
Mooi, dan blijft het beste onderdeel van de show ("Hey Hansieee, hey Hansie, hey Hansie, Hansieeeee.....") intact.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:56 schreef Morendo het volgende:
Het schijnt dat Hans van Breukelen een mogelijke opvolger wordt van Kraay jr.
Van Hanegem was inderdaad zeldzaam slecht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef bascross het volgende:
Hans Kraay Jr geen toevoeging vinden.![]()
![]()
![]()
Hans en Johan die elkaar bashen was ongeëvenaard. Er is ook geen enkele gast die dit kan opvangen. Van Hanegem is een knuppel die soms zelfs geen wedstrijden keek en dan dacht dat het grappig was ofzo.
Hoezo? Analyseren ze vaak wedstrijden dan!? Alsof Johan iedere wedstrijd ziet... (!) En zelfs als Johan die wedstrijden bekijkt, dan betekent het nog niet dat hij het ZIET. Van Hanegem weet echt heel snel hoe een team speelt, hoe een speler speelt, en wat er goed/slecht is. Johan kan wel goed geinformeerd zijn over alle ins en outs in het voetbalwereldje, maar verstand van echt voetbal heeft ie niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:03 schreef bascross het volgende:
Hans Kraay Jr geen toevoeging vinden.![]()
![]()
![]()
Hans en Johan die elkaar bashen was ongeëvenaard. Er is ook geen enkele gast die dit kan opvangen. Van Hanegem is een knuppel die soms zelfs geen wedstrijden keek en dan dacht dat het grappig was ofzo.
Van Hanegem heb ik ook bijna nooit kunnen betrappen op zinnige toevoegingen. Johan zit er voor de nieuwtjes en de rellen, dus dat lijkt mij priima.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Analyseren ze vaak wedstrijden dan!? Alsof Johan iedere wedstrijd ziet... (!) En zelfs als Johan die wedstrijden bekijkt, dan betekent het nog niet dat hij het ZIET. Van Hanegem weet echt heel snel hoe een team speelt, hoe een speler speelt, en wat er goed/slecht is. Johan kan wel goed geinformeerd zijn over alle ins en outs in het voetbalwereldje, maar verstand van echt voetbal heeft ie niet.
Het publiek staat al te juichen op de banken als Van Hanegem überhaupt aan tafel zit. Een ware volksheld.quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:56 schreef Roflbroek het volgende:
Het enige wat Van Hanegem zei was: Wat ken mij dat nou schelen? Vervolgens herhaalde hij dit een paar keer per aflevering, verder had hij niets te melden.
Hansie komt in zijn vrije tijd 2 uurtjes over voetbal lullen. Waarom zou SBS daarvoor geld moeten ontvangen?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
dat rtl-sterren niet in sbsprogramma's willen is te begrijpen, maar rtl had gewoon moeten betalen voor hansie
Als ik Hans was zou ik mijn contract bij SBS niet verlengen en daarna overstappen op RTL. Wat doet die gast daar eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hansie komt in zijn vrije tijd 2 uurtjes over voetbal lullen. Waarom zou SBS daarvoor geld moeten ontvangen?
Sterker nog, misschien zijn er mensen die Hans zo'n sympathieke gozer vinden dat ze voortaan naar zijn programma's op SBS gaan kijken, dus eigenlijk is het nog gratis reclame ook...
(let erop, ik zei MISSCHIEN.... want ik kan het me natuurlijk ook niet voorstellen...)
als jij in je vrije tijd bij jou baas z'n concurrent prominent verschijnt vindt ie dat ook niet leuk. ook al is het je vrije tijd hequote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hansie komt in zijn vrije tijd 2 uurtjes over voetbal lullen. Waarom zou SBS daarvoor geld moeten ontvangen?
Sterker nog, misschien zijn er mensen die Hans zo'n sympathieke gozer vinden dat ze voortaan naar zijn programma's op SBS gaan kijken, dus eigenlijk is het nog gratis reclame ook...
(let erop, ik zei MISSCHIEN.... want ik kan het me natuurlijk ook niet voorstellen...)
Een voetbalpraatprogramma zou voor SBS Nederland niet lucratief genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:33 schreef Kremers het volgende:
Concurrent vind ik in dit geval een groot woord, gezien SBS geen voetbal-praatprogramma heeft. Zij hebben rond dat tijdstip een heel ander programma staan.
kraay probeerde altijd serieus te doen maar niemand die hem serieus namquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:38 schreef bascross het volgende:
Adriaanse is veel te serieus. Ik heb al eerder gezegd, er is geen vervanger voor Hansie.
Van Rossem heb ik hoog zitten maar die houdt niet van voetbal.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Maarten Van Rossem moet erbij! Dat gaat toptv opleveren!!
Fons Groenendijk kent Rene van der Gijp goed en kan als side kick van Rene leuk lachen om zijn grappen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
Fons Groenendijk? Alsjeblieft niet zeg, wat een irritante man die echt niks toevoegt aan VI.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
In ieder geval een stuk minder leuke filmpjes komend seizoen.
Bij meer dan 80% van de komische fragmenten was hansie betrokken
Mwah, als ze gaan betalen scheppen ze een precedent en kunnen ze straks voor iedere niet eigen omroep-gast gaan dokken.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:26 schreef JaneDoe het volgende:
dat rtl-sterren niet in sbsprogramma's willen is te begrijpen, maar rtl had gewoon moeten betalen voor hansie
Vind ik ook wel een logisch standpunt.quote:"RTL-presentatoren kunnen al in andere programma’s optreden. Dit gaat uiteraard in samenspraak met hen. Wij gaan hen niet verplichten om in bepaalde programma's te gast te zijn."
En hij is 80% van de uitzending aan het woord. J'adore Co hoor, daar niet van......quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:11 schreef planethugo het volgende:
adriaanse is te duur zei derksen tijdje terug in zijn column
"Waarom haalt Ajax Rosenberg niet terug, lekkere gozer toch? HAHHAHAHHAHAHHAHAH"quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Fargo het volgende:
Kunnen ze Gordon niet een seizoen strikken?
1x ophangen is ook voldoende lijkt me...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Fargo het volgende:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:07 schreef Fargo het volgende:
Ton Boot is een basketballer.. als dat een vaste gast wordt, wil ik Johan NOOIT meer horen over Jorritsma bij Oranjequote:Op donderdag 29 juli 2010 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
Anyway, waarschijnlijk zal Ton Boot nu wel vaker langskomen, en dat is ook iemand die prima tussen Johan en Rene in kan zitten en rustig en verstandig over voetbal kan praten. Ik ben het niet altijd met hem eens, maar dat hoeft ook helemaal niet, maar het is wel iemand die zijn standpunten met argumenten kan onderbouwen...
Na Wilfred zijn onthulling laatst bij VI Oranje dat Camps tijdens de uitzending, door het drinken van wodka niet water, altijd straalbezopen raakte en zijn bijdrage aan de uitzending navenant minder werd hoe langer de opnames duurden denk ik dat onze Belgische vriend er geen zin meer in heeft.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:06 schreef planethugo het volgende:
Hugo Camps mag ook wel af en toe aanschuiven, vond hem vroeger wel geinig met zijn dramatische statements
Zijn handicap omlaag brengen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:29 schreef Stiggie het volgende:
Marco van Basten lol heeft toch niks te doen![]()
Johan was toch dood voor Willem?quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:44 schreef ShevaJB het volgende:
Willem van Hanegem moet terug! Of zou dat nooit meer goed komen tussen hem en Johan?
Prima toch!? Dan hoeft hij zich ook niet meer aan die dooie te storen, en kan hij gewoon weer aanschuiven...quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:51 schreef tong80 het volgende:
Sibon
Boot
Prem
En dan per aflevering afwissel.
Sibon voor de humor
quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als hij Johan tegenkomt slaat hij hem op z'n bek.
Grappig. Ik vond VI tijdens het WK juist heel tof, mede ook dankzij het ontbreken van die blatende poser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:39 schreef VeX- het volgende:
Zonder Hans is dat programma een stuk minder leuk geworden. Die WK specials van VI konden mijn interesse bijvoorbeeld niet houden.
De nieuwe leider van de SP was ook erg leuk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef Stofje het volgende:
Van de namen die ik hier voorbij zie komen, zou ik Wouter Bos echt het tofste vinden. Vond dat echt een zeer fijne gast bij VI Oranje.
Nee, die had duidelijk geen verstand van voetbal. Die moest steeds vragen voorgelegd krijgen in plaats van dat hij zich op een zinnige manier mengde in de discussies.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
De nieuwe leider van de SP was ook erg leuk.
Nou dat vond ik wel heel erg meevallen. Hij was nog steeds de politicus aan tafel met allerlei gediplomeerde antwoorden over voetbal. Louter algemeenheden zou Johan zeggen, en daarnaast; meneer Roemer kan geen vaste gast worden omdat hij in de politiek zit denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:21 schreef tong80 het volgende:
Hij had juist wel veel verstand van het spelletje.
Zou op zich wel goed zijn voor de confrontaties. Van Breukelen heeft alleen altijd aangegeven dat hij VI een abject programma vindt waarin mensen beschadigd worden, vooral door Derksen. Waldorf & Statler, met z'n poppensnor.quote:
ach ze zijn toch allemaal meteen op hun pik getrapt en jaren later beginnen ze nog over kleinen dingen, zie van Breukelen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:40 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wist niet dat Verbeek zo negatief tegenover VI/Derksen stond. Hij zit er zelf wel graag om mee te praten. Misschien vond hij het niet leuk dat VI afgelopen seizoen berichtte over de manier waarop hij bij Heracles vertrok. Toch raar, als je het zelf niet kunt hebben.
Piet Keur of Osama Bin Laden,maakt allemaal niet uit, alles is beter dan hans Kraay jr. met zijn zelfingenomen houding die echt van SBS6 niveau is = lachwekkend en tokkies achtig,quote:Op vrijdag 30 juli 2010 15:34 schreef tong80 het volgende:
Wat denken jullie van Piet Keur als vervanger ?
Ja, weet niet wat Genee op dat moment aan het doen was. Zat even te slapen? Ik zal het later even terugkijken, maar dat was inderdaad een goed geplaatste vraag van Bos. Sowieso goed om weer de oude, relaxte Bos te zien van voor de dramatische verkiezingen en regeringsdeelname. Als die man regelmatig wil aanschuiven zou dat mooi zijn, maar de kans lijkt me klein.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
Vond Bos trouwens ook wel aardig hoewel ik in de politiek totaal geen fan van 'm was. Hij stelde van Breukelen ook zo een vraag waardoor hij helemaal leegliep en zichelf voor schut zette
Inderdaad, daarna begon hij over Menzo en dat onderzoek dat Johan verricht had. Zat hem al vele jaren dwars. Geniale televisie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:12 schreef planethugo het volgende:
Vond Bos trouwens ook wel aardig hoewel ik in de politiek totaal geen fan van 'm was. Hij stelde van Breukelen ook zo een vraag waardoor hij helemaal leegliep en zichelf voor schut zette
Tijl is ongeveer even geniaal als een tumor aan je endeldarm.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:35 schreef DrDentz het volgende:
Misschien gaan we Tijl wel geniaal vinden en huilen als hij na een tijdje niet meer aanschuift.
Hansie verviel zelf ook telkens weer in herhalingen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:36 schreef gniffie het volgende:
9 augustus begint het weer hoor, johan die zich iedere aflevering weer eindeloos aan het herhalen is.
hansie zeg er toch iets van
"Ik ga een ander echtpaar kiezen. Dat is een echtpaar uit de Eerste Divisie. Die naam moet ik later nog bekend maken, maar het is een glamourkoppel uit Geldrop."quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Evertjan het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)lijde-nieuws-vi.html
Prachtig, Hansquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:03 schreef tralalala het volgende:
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7372
Hansie Hansie
Dat begint al met het glamourkoppel uit Geldrop. Pffft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:47 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoop dat Tijl zich een beetje op de achtergrond houdt, maar ik vrees dat hij geforceerd grappig gaat doen.
Ze kennen elkaar toch?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
De meeste gasten werden bij VI Oranje compleet weggevaagd door Derksen en Van der Gijp, ze hebben iemand nodig met veel voetbalverstand die echt tegenwicht kunnen bieden aan die twee. Als Tijl Beckand een opmerking maakt zal Derksen 1 keer meewarig kijken en vervolgens over een ander onderwerp beginnen. Kansloos dus.
Je bedoelt Dijkshoorn?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:22 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar toch?
Of was dat iemand anders die columns geschreven heeft voor VI?
Gaat je nog vies tegenvallen denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
De meeste gasten werden bij VI Oranje compleet weggevaagd door Derksen en Van der Gijp, ze hebben iemand nodig met veel voetbalverstand die echt tegenwicht kunnen bieden aan die twee. Als Tijl Beckand een opmerking maakt zal Derksen 1 keer meewarig kijken en vervolgens over een ander onderwerp beginnen. Kansloos dus.
AGHAAHAHHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Naar verluidt zal Hans Kraay jr. gewoon aanwezig zijn bij de uitzendingen van Voetbal International. Hij zal tijdens de reclameblokken analyses verzorgen van onder de tafel. Het is hem door SBS echter streng verboden om in beeld te komen. Ik ben benieuwd...
Ik denk dat Derksen inhoudelijk een stuk minder sterk is dan veel mensen denken. Ik denk dat als je iemand tegenover hem zet die niet snel onder de indruk is van een verbaal vuurpeleton en ook inhoudelijk redelijk z'n mannetje staat Johan erg snel in een hoek kan hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zou wel is willen zien of hij zich ook zo goed kan redden als de kritische vragen een keer continu zijn kant op komen in plaats van andersomquote:Op zondag 8 augustus 2010 04:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor dat wel vaker maar heb Johan in 10 jaar nog niet 'in de hoek' gezien.
Marco v Basten deed aardig zijn best en kwam misschien een beetje in de buurt, verder inderdaad nog nooit gezien dat Derksen uitgepraat werd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik zou wel is willen zien of hij zich ook zo goed kan redden als de kritische vragen een keer continu zijn kant op komen in plaats van andersom
Is dit ook een grap van Tijl?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Naar verluidt zal Hans Kraay jr. gewoon aanwezig zijn bij de uitzendingen van Voetbal International. Hij zal tijdens de reclameblokken analyses verzorgen van onder de tafel. Het is hem door SBS echter streng verboden om in beeld te komen. Ik ben benieuwd...
Vrouwen en hun mening over voetbal.quote:Op zondag 8 augustus 2010 03:39 schreef jenna12893 het volgende:
Je hebt mensen die niet op de tv moeten. Patty Brard is er daar 1 van. En Hans Kraaij jr ook.
ehuAHeAehuaehuAehAHeAUehAUehauehUAehaUEh wat een held!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:00 schreef Paul het volgende:
Hans Kraay bij Jensen op de radio
http://www.radioveronica.(...)iofragmenten&id=7372
Krijgen we dat weer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Marco v Basten deed aardig zijn best en kwam misschien een beetje in de buurt, verder inderdaad nog nooit gezien dat Derksen uitgepraat werd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |