http://sigaarsnor.blogspo(...)seizoen-weg-bij.htmlquote:Hans Kraay Jr. keert volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet terug aan tafel bij Voetbal International. SBS zou zijn presentator niet langer willen afstaan aan RTL.
Dat schrijft Menno Tamming op zijn twitterpagina. Tamming liet aan SigaarSnor.blogspot.com weten dat René van der Gijp hem het nieuws gisteren vertelde tijdens een gezamenlijke presentatie in De Lier.
SBS zou Kraay Jr. alleen nog af willen staan als er een ruil komt tussen meerdere presentatoren. RTL-sterren als Linda de Mol, Wendy van Dijk en Johan Derksen zouden dan ook in SBS-programma's moeten optreden. Volgens René van der Gijp zal dat niet gebeuren: "Ik ga niet als vrouw verkleed bij Uri Geller staan."
Hans Kraay Jr. is sinds de zomer van 2008 één van de vaste gasten van Voetbal International. Dit seizoen zit hij iedere maandag anderhalf uur lang aan tafel. Een overzicht van zijn optredens vind je hier.
Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Pappa Kraay![]()
Ook een leuk koppel met Derksen
quote:
Mooi was dat Derksen toen ineens uit het niets keihard ging (uitlachen) toen Hans weer met een feitje kwamquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef HaagsPietje het volgende:
zou echt zo verschrikkelijk zonde zijn! nu de ideale samenstelling EN hans praat altijd wel zinning over voetbal en is altijd goed op hoogte van feitjes!!
jammer jammer jammer, maar ja, gaat dit jaar in als een legendarisch tv programma jaar.....
hoop dat ze er alsnog uit kunnen komen!
de charme van het programma en deze samenstelling en tegelijkertijd ook de horkerigheid en het soms kinderachtige gedrag van Derksen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Mooi was dat Derksen toen ineens uit het niets keihard ging (uitlachen) toen Hans weer met een feitje kwam
nog een Gijp? nou nee, bedankt. zijn kunstje heb ik nu wel een beetje gezien. maar in combinatie met johan en hans blijft ie wel leuk....quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef Pritt het volgende:
Jammer, Hansie zal gemist worden. Tijd om ergens nog een Gijp te vinden.
Misschien kunnen ze Kieft als kneusje gaan gebruiken.
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef HaagsPietje het volgende:
zou echt zo verschrikkelijk zonde zijn! nu de ideale samenstelling EN hans praat altijd wel zinning over voetbal en is altijd goed op hoogte van feitjes!!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Veerboot het volgende:
Misschien is wat verfrissing wel goed, maar Hans hoort er toch eigenlijk gewoon bij![]()
De vrijdagafleveringen zijn echter nooit beter. Hugo Borst erbij zou ideaal zijn. Verder kan ik weinig mensen bedenken die echt een meerwaarde zouden zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.
alsof je een slijmbal bent wanneer je eens positief over bepaalde zaken en mensen kunt zijn in tegenstelling tot derksen en in mindere mate rene die altijd maar moeten afgeven en mensen afzeiken en voor schut zetten om de lachers op hun hand te krijgen....quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als jij een hoop open deuren intrappen en ongelooflijk slijmerig praten over iedereen die hij kent wilt verwarren met voetbalverstand, dan zal het voor jou idd een gemis zijn.
Ow, ik zeg ook niet dat ik het niet amusant vind, en ik vind sowieso de vrijdagaflevering meestal helemaal niets, want vaak oninteressante gasten uit het showbizwereldje die een keertje mogen komen meelullen(!), en dat gepingel van die krakkemikkige huisbandje er doorheenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De vrijdagafleveringen zijn echter nooit beter. Hugo Borst erbij zou ideaal zijn. Verder kan ik weinig mensen bedenken die echt een meerwaarde zouden zijn.
Positief is prima, maar Hansie wil het nog wel eens overdrijven. Henk Spaan is ook 'positief' en geniet van de schoonheid van het spelletje en van bepaalde spelers, maar die heeft er ook diepgang achter zitten en SNAPT het allemaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
alsof je een slijmbal bent wanneer je eens positief over bepaalde zaken en mensen kunt zijn in tegenstelling tot derksen en in mindere mate rene die altijd maar moeten afgeven en mensen afzeiken en voor schut zetten om de lachers op hun hand te krijgen....
prima kerel en hopelijk is dit weer een of ander onzinnige roddel waar niks van waar is....zal het vanavond wel horen vermoed ik zo
ik welquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, ik zeg ook niet dat ik het niet amusant vind, en ik vind sowieso de vrijdagaflevering meestal helemaal niets, want vaak oninteressante gasten uit het showbizwereldje die een keertje mogen komen meelullen(!), en dat gepingel van die krakkemikkige huisbandje er doorheenDe vrijdag sla ik dus regelmatig over.
[..]
Positief is prima, maar Hansie wil het nog wel eens overdrijven. Henk Spaan is ook 'positief' en geniet van de schoonheid van het spelletje en van bepaalde spelers, maar die heeft er ook diepgang achter zitten en SNAPT het allemaal.
Maar wanneer iemand een kritische noot heeft over bijvoorbeeld Van Basten, dan komt Hans weer met een totaal ongerelateerde opmerking dat hij zo goed voor de goudvissen zorgt ofzo, om toch maar aan te geven dat het verder een hele aardige kerel is.
Heel sympathiek enzo, maar je moet gewoon spelers en coaches kritisch kunnen beoordelen op hun functioneren zonder dat Hans weer even een 'nuance' wil plaatsen dat er ook goede puntjes zijn aan zo'n persoon. Tuurlijk zien die er, maar als dat niets te maken heeft met het onderwerp waar het over gaat, dan hoef ik ze niet te horen.
Wie maakt de website hansiemoetblijven.nl ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hansie moet blijven
Nee SBS laat een van hun grootste sterren niet zomaar meer gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:40 schreef NoMercy285 het volgende:
Ik dacht bij het lezen van de titel dat het kwam door zijn promotie naar de Topklasse, maar hij word er dus gewoon uitgebonjourd..
YES geen domino day !quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:18 schreef Paul het volgende:
Nu gaat Domino day ook nog niet door, zielug voor Hansie
Domino day gaat niet door
als er iemand wel verschrikkelijk saai, nietszeggend, horkerig en slaapverwekkend is, is het v hanegem wel. begrijp ook nooit zo waarom derksen die vent altijd ophemelde als popie jopie figuur want iedereen die ik erover spreek vind het een saaie lul die niks toe te voegen heeft aan zo'n programma...quote:
Van Hanegem is geweldig in zn eenvoud... de simpelheid van die man is zo overweldigend dat ie weer goed isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
als er iemand wel verschrikkelijk saai, nietszeggend, horkerig en slaapverwekkend is, is het v hanegem wel. begrijp ook nooit zo waarom derksen die vent altijd ophemelde als popie jopie figuur want iedereen die ik erover spreek vind het een saaie lul die niks toe te voegen heeft aan zo'n programma...
elke burgerlijke willekeurige slecht opgeleide nederlander kan dus zo aanschuiven en met wat onduidelijk en chagrijnig gemompel de kijkcijfers omhoog trekken volgens jou?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Van Hanegem is geweldig in zn eenvoud... de simpelheid van die man is zo overweldigend dat ie weer goed is
Daar komt 't wel op neer ja... Maar daar is dan ook 't hele programma op gebaseerd zo'n beetjequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
elke burgerlijke willekeurige slecht opgeleide nederlander kan dus zo aanschuiven en met wat onduidelijk en chagrijnig gemompel de kijkcijfers omhoog trekken volgens jou?
Dat zou wel eens een puntje kunnen zijn ja... Willem heeft niet zo heel veel te melden, en kan dan nog wel eens vervelend gaan worden. Misschien Bertje Maalderink??quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Reddiablo het volgende:
Van Hanegem zou best leuk zijn voor een keer, maar hij moet geen vaste gast worden.
ik heb van hanegem echt nog NOOIT positief over voetbal horen praten. Vind het een zak stront die op een asociale wijze zijn gesprekspartners van repliek dient en niet verder komt dan wat gemompel en oninteressant gewauwel over "die gozert ken nie eens een bal anneme..." etc etc.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
Van Hanegem vind het heel leuk om over VOETBAL te praten, maar aan tafel bij Derksen gaat het meer over bestuursleden, spelers die wel of niet teveel verdienen, etc etc.
Tja, niet zo vreemd dat hij dan zegt :'wat kan mij ut scheluh... dat boeit toch niemand iets!?'.
Ik vind Van Hanegem erg leuk, maar in zo'n programma waarin het meer om het circus eromheen gaat, verveelt hij zich waarschijnlijk kapot...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |