Helemaal mee eens. Sylvia > Mariusz.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken mensen nu nog steeds dat Mariusz Pudzianowski de verlosser is die best een kans tegen Brock heeft?
Als Sylvia de fight serieus neemt wordt het een 1e round KO win voor onzer Tim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat komt niet vaak voorquote:
Mijn betsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
MAIN CARD
Lyoto Machida vs. Mauricio "Shogun" Rua
Decision
Paul Daley vs. Josh Koscheck
Submission
Jeremy Stephens vs. Sam Stout
TKO
Kevin "Kimbo Slice" Ferguson vs. Matt Mitrione
KO 1e ronde
Alan Belcher vs. Patrick Cote
Decision
QFTquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Tazmaniac het volgende:
MAIN CARD
Lyoto Machida vs. Mauricio "Shogun" Rua
Rua by murder / rape
Paul Daley vs. Josh Koscheck
Daley by explosive KO.. snap je.. explosive
Jeremy Stephens vs. Sam Stout
Stout by will power!! TKO 3th round!!
Kevin "Kimbo Slice" Ferguson vs. Matt Mitrione
Kimbo by TKO
Alan Belcher vs. Patrick Cote
Cote was hard op weg een held te worden en ook al is hij er lang uit geweest.. hij zal Belcher slachten
Geduld, meestal is het ergens in de middag te vinden, afhankelijk van het moment van uitzenden uiteraard.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:55 schreef Johan_Haas_ het volgende:
wanneer is ufc machida vs shogun?
Moest dat gisteren niet zijn? Ik kan het nergens vinden?
Niet ergens in de middag hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 09:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Geduld, meestal is het ergens in de middag te vinden, afhankelijk van het moment van uitzenden uiteraard.
Ok, dan is het duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 08:02 schreef pmponer het volgende:
Ehmmm ja dit was een techniek ingezet na het klinken van de bel. Dus in principe een goede ingreep van de Ref naar mijn idee.
Ik doe niet aan torrents... Nieuwsgroepen, maar daar zie ik hem nog niet op staanquote:Op zondag 9 mei 2010 10:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Niet ergens in de middag hoor![]()
Er is nu al een HD versie uit op www.mma-torrents.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kimbo vs. MeatheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door Tazmaniac op 09-05-2010 11:38:20 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Prima snelheid met torrents hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 10:47 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik doe niet aan torrents... Nieuwsgroepen, maar daar zie ik hem nog niet op staan
Ach hij stond ook uurtje geleden op nieuwsgroepenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Prima snelheid met torrents hoorEn op mmatorrents zijn ze altijd heel vlot!
Nog een half uurtje!
De HD of divx?quote:Op zondag 9 mei 2010 12:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ach hij stond ook uurtje geleden op nieuwsgroepenheb hem net binnen
1,5 gig in 3 minuten (dank u ziggo)
/edit ow nee toch sneller [ afbeelding ]
Ik heb de XVID versie, goede kwaliteit, kijk het toch op m'n notebook.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Blackviper het volgende:
[..]
De HD of divx?
ik kan alleen de divx vinden. Heb je anders een bestandsnaam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doerksen vs. LawlorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daley vs. KosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machida vs. RuaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al een leuk event om te kijekn maar toch miste ik iets.. hopelijk krijgen we nog wat brute under card fights te zien!!
Davis vs. GouletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Tazmaniac op 09-05-2010 14:18:28 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door -_Tommy_- op 09-05-2010 13:53:53 ]![]()
Lyoto Machida vs. Mauricio "Shogun" RuaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: