SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef McGilles het volgende:
TUF 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het wel gedaan, heb wel verder aan boksen gedaan, karate en ga zo maar door. Dus weet hoe zwaar het is, maar ik zit niet 24/7 in een huis met alle trainingsfaciliteiten om me heen! Vind het gewoon kolder dat die gasten nog geen 3 ronden kunnen volhouden!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoor
LoL inderdaad fucking zwaar..quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoor
Circle out!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!
quote:While "The Ultimate Fighter 11" coach Tito Ortiz found himself in jail earlier this week after domestic dispute accusations, Wednesday night's episode of the Spike TV series earned one of the best ratings of the season.
Spike TV officials today reported that episode No. 5 of "TUF 11" earned an average audience of 1.8 million viewers and edged out Wednesday's NBA playoff game between the Milwaukee Bucks and the Atlanta Hawks with a 2.6 rating with males ages 18-34.
Hij laad echt veel en veel sneller en de moveset is echt bizar uitgebreidquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die de Undisputed demo willen hebben:
http://community.ufcundisputed.com/ Hier registreren, dan krijg je een download code, die voer je in en de demo komt naar je Xbox/PS3 toe!
Ja klopt, ook de verschillende stances zijn gewoon goed! Submissions zijn alleen weer te bizar moeilijk..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij laad echt veel en veel sneller en de moveset is echt bizar uitgebreid
Ik dacht dat ik het spel wel kon, maar die sways en alles in de clinch is echt zo vet uitgevoerd
Ja meer vechten wel alleen zeer weinig goede gevechten. Opzich is af en toe wat gedoe uitzenden best wel oke voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, vind het wel beter. Minder gedoe in het huis, meer vechten. Alleen maar beter.
Het schijnt nog steeds één van de meest onderschatte technieken te zijn... Gelukkigen weten de meeste vechters inmiddels wel beter.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:59 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan nog zijn er vechters die de low kick niet gebruiken...
Ik vind zo'n boxwedstrijd dus echt helemaal niets om te kijken,heb het net gedaan en het is 2 slagen, klemmen, uit elkaar gehaald worden en weer hetzelfde...quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Mosley vs. Mayweather
And your winner....
MMA
cage dit keerquote:
Super inderdaad. Hopen dat Overeem de verwachting kan waarmaken. Rogers afmaken en dan op naar Fedor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
cage dit keer
donderdag een zieke Bellator card
vrijdag MFC
zaterdag UFC 113
Ik heb er zin in!!!![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:18 schreef roepdeman het volgende:
* Kevin "Kimbo Slice" Ferguson vs. Matt Mitrione....2nd round SUBMISSION!
2e ronde submission, als het uberhaupt een submission word dan ga ik echt lachen! Natuurlijk word dit een TKO/KO, wedjequote:
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:10 schreef incognitoomuch het volgende:
Man man man... wat kan ik niet wachten op de nieuwe UFC Undisputed 2010!
Zoveel verbeter punten....
Vind het wel terecht! Kos is goed bezig na z'n verliespartij tegen Paulo Thiago en Daley slaat iedereen KO die voor hem staat. Jon Fitch zal wel weer pissed off zijn, die had allang z'n titleshot (rematch) willen hebben. Maar aangezien hij zó saai vecht (alleen decisions) zal hij het niet cadeau krijgen van Dana Whitequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
nieuws:
Dana White: UFC 113's Paul Daley vs. Josh Koscheck winner gets title shot
Brengt nog een extra stuk spanning aan deze bout. Nog een dagje wachten, heb er zin in!
Nog ander nieuws:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:14 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
nieuws:
Dana White: UFC 113's Paul Daley vs. Josh Koscheck winner gets title shot
Brengt nog een extra stuk spanning aan deze bout. Nog een dagje wachten, heb er zin in!
quote:Gsp will be the next coach on the next season of tuf and the winner of kos and daley will be the other coach. Big fight for them sat nite!!!
Machida, was dat niet die kerel die Tito 3 ronden lang gedomineerd heeft? En waarbij Tito een triangle probeerde aan te zetten, maar dat niet lukte?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:27 schreef roepdeman het volgende:
Als het gevecht van Shogun naar de grond gaat is de partij zeker voor shogun, als ik alleen al denk aan die zieke transitions die ik hem ooit heb zien doen in filmpjes dan komt het helemaal goed.
Machida, was dat niet die kerel die door Tito in een triangle werd gezet?
Weet het niet meer zo maar had Tito hem niet erin net toen de tijd op was?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Machida, was dat niet die kerel die Tito 3 ronden lang gedomineerd heeft? En waarbij Tito een triangle probeerde aan te zetten, maar dat niet lukte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |