Het is tijd dat er weer een stormvloed aan reacties komt. I love Machida, ik heb als een van de weinigen gezegd dat hij al gauw een title fight verdiende en boy ow boy did he deliver!
Maar Shogun fucked him up! Ik heb al sinds Pride love for Shogun en deze dude is weer terug op zijn destroyer path! Dat dit de fight is waar we allemaal naar uitkijken moge duidelijk zijn. Ik kan niet echt kiezen voor wie ik ben, maar ik vind Shogun toch nog iets interessanter om te zien vechten.
Dus is het nutijd voor
UFC 113 - Machida vs. Shogun 2 prediction! (Dat heb ik ook lang niet meer gedaan)
MAIN CARD
* Champ Lyoto Machida vs.
Mauricio "Shogun" Rua (for light heavyweight title)...by murder! Yeah I said it!
*
Paul Daley vs. Josh Koscheck...1st round KO
*
Jeremy Stephens vs. Sam Stout...ik hoop het, maar toch bet ik op Stout op een decision zoals de laatste 5 fights...
*
Kevin "Kimbo Slice" Ferguson vs. Matt Mitrione....2nd round SUBMISSION!
* Alan Belcher vs.
Patrick Cote...3rd round TKO...duurt iets langer dan normaal, moet weer in vorm komen.
PRELIMINARY CARD
* Joe Doerksen vs.
Tom Lawlor...JUST BLEED by submission 2nd
*
Marcus Davis vs. Jonathan Goulet...1st round KO
*
T.J. Grant vs. Johny Hendricks...by submission 3rd
*
Joey Beltran vs. Tim Hague...met een naam als de Mexicutioner...1 round KO Live up to your name son!
* Mike Guymon vs.
Yoshiyuki Yoshida....2nd round TKO
* Jason MacDonald vs.
John Salter....by forfeit
Who's next? Wie van ons gaat de meeste uitslagen, manieren of ronden bij elkaar opgeteld goed hebben? Sowieso geen Taz