Volgens mij.... daar hield het wel zo'n beetje opquote:

Nee wel met de autoquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
yeah die lelijke waterflessenfabriek kom je daar ook altijd langs in de trein ?

Wie zwijgt, stemt toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef HeatWave het volgende:
Volgens mij.... daar hield het wel zo'n beetje op.

dude, kom jij nooit in het vondelpark ofzo? het zit vol met provincialen en toeristen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Provincialen zitten NIET in het vondelpark.. Ze lopen er vluchtig een stukje door, en dan snel weer op weg naar het Anne Frankhuis of Madame Tussauds

Jonguh de bunnikside gaat je opzoekenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja op de achterbank zeker hoax jij hebt alleen een fiets

Ik heb nooit gezegd dat wij staat voor AGOVV. Dus die hele redenatie van je slaat nergens op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
De vraag blijft dus staan. Wanneer moet Ajax tegen over AGOVV? Je zegt namelijk duidelijk we gaan.
Aanvullende vraag is dan ook wanneer AGOVV Ajax 'pakkie' gaat geven?

ja, dus? Wat is er in godsnaam mis met toeristen, tientallen gewillige (oa) scandinavische vrouwen die best een vakantiefling willen, zou ik ook niet willen neequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dude, kom jij nooit in het vondelpark ofzo? het zit vol met provincialen en toeristen.

Volgens mij is geen argument maar een mening, een mening die ik niet deelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je gaat niet op het argument in.

Oh je bent zo een nep supporter die voor 100 clubs is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat wij staat voor AGOVV. Dus die hele redenatie van je slaat nergens op.

Mag ik dat aanbod afslaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
1e playoff-wedstrijd (6 mei - donderdag) krijg je een lijntje en een biertje van me. Onderin Vak J. Deal?

Er is niks mis met toeristen, maar je beweerde in één post best wel eens in een boerendisco in Schubbekutjeveen wilde kijken en dat je door het Vondelpark ging lopen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:08 schreef HeatWave het volgende:
ja, dus? Wat is er in godsnaam mis met toeristen, tientallen gewillige (oa) scandinavische vrouwen die best een vakantiefling willen, zou ik ook niet willen nee.

Niet alleen maar want Rip en HW komen er ook. Dat zijn er vast 2.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En in dat park kom je dus allemaal mensen uit Schubbekutjeveen tegen.

mwah, dat valt echt wel mee hoor. Ik woon hier al mijn hele leven en "we" gaan eigenlijk altijd naar het vondelpark, gewoon omdat het groot is, je mag BBQén en als het koud is geworden zit je met 10 min lopen in de kroegquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er is niks mis met toeristen, maar je beweerde in één post best wel eens in een boerendisco in Schubbekutjeveen wilde kijken en dat je door het Vondelpark ging lopen.
En in dat park kom je dus allemaal mensen uit Schubbekutjeveen tegen.

Nee, maar goed, "mensen" die beweren dat bepaalde steden gebombardeerd moeten worden zijn doorgaans voetbal"supporters" en daardoor niet serieus te nemen. Die hebben zichzelf bij voorbaat al buitenspel gezet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:13 schreef HeatWave het volgende:
mwah, dat valt echt wel mee hoor. Ik woon hier al mijn hele leven en "we" gaan eigenlijk altijd naar het vondelpark, gewoon omdat het groot is, je mag BBQén en als het koud is geworden zit je met 10 min lopen in de kroeg.
natuurlijk komen er ook mensen uit schubbekutteveen, maar weet je wat het rare is, die accepteren we gewoon! En die hoeven niet dood, geen kernbom op hun kop oid.

gezellig, kom er regelmatig. Mooie stad ook, leuke terrasjes langs de grachtenquote:

Hahah dat is een leuk woordgrapje! Buitenspel gezet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, maar goed, "mensen" die beweren dat bepaalde steden gebombardeerd moeten worden zijn doorgaans voetbal"supporters" en daardoor niet serieus te nemen. Die hebben zichzelf bij voorbaat al buitenspel gezet.

In Zeist wonen vrijwel geen Utrecht-hooligans. Als je wat meer idee van zaken zou hebben, zou je Nieuwegein benoemen of nog beter naar Utrecht-stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben in Zeist vanavond ik ben er klaar voor

Ik was er zelf ook nogal mee in mijn nopjes.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef Godtje het volgende:
Hahah dat is een leuk woordgrapje! Buitenspel gezet!![]()
Hebben jullie hem!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |