Nee hoor, meer omdat ik me niet zo frusti zit op te eten om niet-Amsterdammers etcquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
Amsterdammers die zichzelf beter vinden alleen omdat ze in Amsterdam wonen
Het is momenteel geen braderie in Lutjebroek en voorgaande jaren moest ik helaas aan mij voorbij laten gaan.quote:
Dus eigenlijk ben je nogal onwetend over het feit of je die foto's kan maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is momenteel geen braderie in Lutjebroek en voorgaande jaren moest ik helaas aan mij voorbij laten gaan.
Dat de ze beker winnen geloof ik nog wel, maar dat je dmv van - structureel- falend beleid weer geen kampioen wordt doet mij veel plezier. Trutje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach jee. Zo bang dat AJAX de beker en de landstitel pakt jochie
Wanneer moet Ajax tegen AGOVV dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef RowanF1 het volgende:
Ja, dat heb ik. We gaan Ajax pakkie geven in de arena.
Aantal maanden terug nog, en toen vloog Ajax er ook bijna uitquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nogal onwetend over het feit of je die foto's kan maken?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Aantal maanden terug nog, en toen vloog Ajax er ook bijna uit. En ik doelde op Ajax - Feyenoord.
De vraag blijft dus staan. Wanneer moet Ajax tegen over AGOVV? Je zegt namelijk duidelijk we gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef RowanF1 het volgende:
Ja, dat heb ik. We gaan Ajax pakkie geven in de arena.
Oh, op het gebeid van voetbal snap ik het allemaal wel hoor, dat hoort gewoon bij het spelletjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Dat de ze beker winnen geloof ik nog wel, maar dat je dmv van - structureel- falend beleid weer geen kampioen wordt doet mij veel plezier. Trutje.
Dat laatste kan ik me prima voorstellen, voor de meeste Amsterdammers houdt de wereld op bij de ring A10.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef Hagelkaas het volgende:
Leuk om te zien, die haat en frustratie inderdaad. Waar maak je je zo druk om, jij zit toch in je eigen dorp/stad en wij in het onze? Stond laatst een onderzoek in de NRC bijlage, mensen van buiten Amsterdam hebben vaak een enorme hekel aan Amsterdammers, terwijl Amsterdammers zich nauwelijks druk maken om mensen van buiten de stad.
Psst, we hebben een vliegveld, dan kom je nog eens echt ergens ipv in Lutjebroek... De meeste provincialen komen hun eigen drop ook niet eens uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me prima voorstellen, voor de meeste Amsterdammers houdt de wereld op bij de ring A10.
Dat ze zich er niet druk over maken, komt dus puur uit onwetendheid. Past ook wel bij mensen uit zo'n Middeleeuws durpke, zo'n beperkte blik.
Na het zien van foto's als deze weet je genoeg; voor iemand die zo camerageniek is als dat ik dat ben is dat een koud kunstje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nogal onwetend over het feit of je die foto's kan maken?
Dit is natuurlijk een hele andere fotograaf!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zie er gezellig uit, braderie in Lutjebroek.![]()
[ afbeelding ]
Ooh nee, dat is de jaarlijksekermis
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na het zien van foto's als deze weet je genoeg; voor iemand die zo camerageniek is als dat ik dat ben is dat een koud kunstje.
[ afbeelding ]
Sjongejonge gaan we weer hoor.. Moet je jezelf nou eens zien man, je voelt je zo enorm aangesproken, ben je jaloers? Is het frustratie? Is het wrokquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me prima voorstellen, voor de meeste Amsterdammers houdt de wereld op bij de ring A10.
Dat ze zich er niet druk over maken, komt dus puur uit onwetendheid. Past ook wel bij mensen uit zo'n Middeleeuws durpke, zo'n beperkte blik.
Oh, je bedoelt dat vliegveld wat in een andere gemeente ligt? Hoezo hebben "jullie" dat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef HeatWave het volgende:
Psst, we hebben een vliegveld, dan kom je nog eens echt ergens ipv in Lutjebroek...
Ah, fijn dat je toegeeft dat "jullie" denken als provincialen die hun eigen dorp niet uitkomen.quote:De meeste provincialen komen hun eigen drop ook niet eens uit.
Allemaal tegelijk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef Hagelkaas het volgende:
Sjongejonge gaan we weer hoor.. Moet je jezelf nou eens zien man, je voelt je zo enorm aangesproken, ben je jaloers? Is het frustratie? Is het wrok
Ik dacht dat dit topic over mij gingquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, jij oa ja. Kom maar weer met een schitterende tirade vol haat
.
Echt he? Geen echte argumenten dus dan maar dom blaten, ik heb letterlijk (vorig jaar griekenland) ALLE landen in europa gezien, ben in Hong Kong geweest, Australie, indonesie etc etc.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Sjongejonge gaan we weer hoor.. Moet je jezelf nou eens zien man, je voelt je zo enorm aangesproken, ben je jaloers? Is het frustratie? Is het wrok
Mensen die:quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:30 schreef Hagelkaas het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |