Nah, het is geen volkszang, maar "volks gezang".quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef HeatWave het volgende:
Nee ik heb vooral een hekel aan afgunstige provicialen en semi-stedelingen die hun frustratie jegens de mooiste en beste stad van Nederland niet voor zich kunnen houden...
Ja, jij oa jaquote:
Dat soort kneuzengedrag bedoel ik dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, ik heb ook een hekel aan die club, nouja, hekel is nog een klein understatement, het is meer diepgewortelde haat. Beetje Israel vs palestijnen gevoel zeg maar. Voor mij mag er een grote kernbom op Amsterdam gegooid worden.
Ben jij dan ook besneden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort kneuzengedrag bedoel ik dus. Prachtig die jaloezie. de afgunst.. we smullen ervan hier in Amsterdam, meer! meer!
Jaloezie? Afgunst? You gotta be fucking kiddin' me. Onkruid haal je toch ook uit de tuin? Je vuilnis gooi je toch ook weg? Ik dacht altijd dat pis vloeibaar was, maar als ik Amsterdam zie...quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort kneuzengedrag bedoel ik dus. Prachtig die jaloezie. de afgunst.. we smullen ervan hier in Amsterdam, meer! meer!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jaloezie? Afgunst? You gotta be fucking kiddin' me. Onkruid haal je toch ook uit de tuin? Je vuilnis gooi je toch ook weg? Ik dacht altijd dat pis vloeibaar was, maar als ik Amsterdam zie...
Prachtig, de haat, de frustratie...quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Jaloezie? Afgunst? You gotta be fucking kiddin' me. Onkruid haal je toch ook uit de tuin? Je vuilnis gooi je toch ook weg? Ik dacht altijd dat pis vloeibaar was, maar als ik Amsterdam zie...
Was een mooie aflevering in '97 meen ik @ Veronica met Bas van Hout? Bizarre gasten @ Oosterpark destijds.quote:
Mooiste aan Amsterdam is de weg terug. Vondelpark, schmondelpark. Goh wat bijzonder, een park in een stad. Hebben ze nergens anders hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prachtig, de haat, de frustratie...
Denk jij nou echt dat wij ons net zo druk maken om jullie als jij nu doet? Het boeit ons allemaal geen moer wat jullie doen, we glimlachen wat smuilend om jullie schuimbekkende kneusjes en leven gewoon weer rustig verder..
maar ga gerust verder, ik moet nog to 17:30 werken in deze mooie stad, ik heb uitzicht over het Vondelpark vol mooie meiden straks, en jouw frustiposts helpen mijn humeur nog beter te worden.
Duidelijk is dat jij nooit op een warme zomeravond een biertje hebt gepakt op het Rembrandtplein.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooiste aan Amsterdam is de weg terug. Vondelpark, schmondelpark. Goh wat bijzonder, een park in een stad. Hebben ze nergens anders hoor.Trots zijn op een stel relnichten die ieder jaar op bootjes door de grachten varen, en dan een grote bek over carnaval hebben
Het enigste waarvoor toeristen naar Amsterdam gaan zijn hoeren en wiet. Nou wees er maar trots op hoor.
En wat voor moois heeft jouw kutdorp te bieden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooiste aan Amsterdam is de weg terug. Vondelpark, schmondelpark. Goh wat bijzonder, een park in een stad. Hebben ze nergens anders hoor.Trots zijn op een stel relnichten die ieder jaar op bootjes door de grachten varen, en dan een grote bek over carnaval hebben
Het enigste waarvoor toeristen naar Amsterdam gaan zijn hoeren en wiet. Nou wees er maar trots op hoor.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat voor moois heeft jouw kutdorp te bieden?.
Oudenbosch!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bring it on motherfuckers!
Nah, A'dam heeft ook wel aardige dingen, maar het wordt idd deelss overschaduwd door de zaken die jij benoemt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:59 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Niet zo'n mooie nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo, een kerk! nee, die hebben we hier niet.
Een kerkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo, een kerk! nee, die hebben we hier niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef LudoSanders het volgende:
Die hele aswolk bleek een vals alarm, het bleek een stofwolk te zijn die afkomstig was uit de bekerkast van Ajax die per ongeluk open had gestaan.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een kerk![]()
Basilique noemen we dat.
Een kerk dus.quote:Een basiliek is een bouwvorm uit de klassieke Oudheid en in de romaanse kerkarchitectuur. Tevens is het een eretitel voor kerkgebouwen in de rooms-katholieke Kerk, ongeacht hun architectonische vorm. In de laatste betekenis telt België 27 en Nederland 22 basilieken.
Das hetzelfde als jezelf interieurverzorger noemen als je schoonmaker bent, je moet het toch een beetje ergens op laten lijken als het niets isquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef LudoSanders het volgende:
Die hele aswolk bleek een vals alarm, het bleek een stofwolk te zijn die afkomstig was uit de bekerkast van Ajax die per ongeluk open had gestaan.
Zulke foto's maak ik ook op de braderie van Lutjebroek.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel naar bij ons idd.
Pics?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke foto's maak ik ook op de braderie van Lutjebroek.
En dat noem je mooi? Een prostitutiezone en een park vol junks?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel naar bij ons idd.
Een stel ransapen op een grasveldje bij een vijver, hoooh, wacht, een fontijn! Sowee!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel naar bij ons idd.
Nou!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zulke foto's maak ik ook op de braderie van Lutjebroek.
Dat bedoel ik dus, dom ongefundeerd gebral. Wat maakt deze hele normaal uitziende mensen dan opeens ransapen? Omdat ze bui-ten zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Een stel ransapen op een grasveldje bij een vijver, hoooh, wacht, een fontijn! Sowee!
Het boeit "jullie" blijkbaar genoeg om in vele topics Amsterdam met hand en tand te verdedigen. Want oei, oei, er zal maar eens iemand zijn die een andere stad boven de jouwe verkiest!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:50 schreef HeatWave het volgende:
Prachtig, de haat, de frustratie...
Denk jij nou echt dat wij ons net zo druk maken om jullie als jij nu doet? Het boeit ons allemaal geen moer wat jullie doen
Nee hoor, meer omdat ik me niet zo frusti zit op te eten om niet-Amsterdammers etcquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
Amsterdammers die zichzelf beter vinden alleen omdat ze in Amsterdam wonen
Het is momenteel geen braderie in Lutjebroek en voorgaande jaren moest ik helaas aan mij voorbij laten gaan.quote:
Dus eigenlijk ben je nogal onwetend over het feit of je die foto's kan maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is momenteel geen braderie in Lutjebroek en voorgaande jaren moest ik helaas aan mij voorbij laten gaan.
Dat de ze beker winnen geloof ik nog wel, maar dat je dmv van - structureel- falend beleid weer geen kampioen wordt doet mij veel plezier. Trutje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ach jee. Zo bang dat AJAX de beker en de landstitel pakt jochie
Wanneer moet Ajax tegen AGOVV dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef RowanF1 het volgende:
Ja, dat heb ik. We gaan Ajax pakkie geven in de arena.
Aantal maanden terug nog, en toen vloog Ajax er ook bijna uitquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je nogal onwetend over het feit of je die foto's kan maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |