Een Meet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel lukken hoor. Ik ga zo ff in het park lopen, vanavond even wat eten op een terrasje aan de grachten en daarna naar de Melkweg.
Al zou ik stiekem ook wel naar de lokale boerendisco willen in Schubbekutteveen waar je elk weekend dezelfde koppen ziet natuurlijk.

Ik heb een echte Amsterdammer nog nooit zo'n oppervlakkig en touristisch schema zien hanteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal wel lukken hoor. Ik ga zo ff in het park lopen, vanavond even wat eten op een terrasje aan de grachten en daarna naar de Melkweg.
Al zou ik stiekem ook wel naar de lokale boerendisco willen in Schubbekutteveen waar je elk weekend dezelfde koppen ziet natuurlijk.

Valt wel mee. Een keer of 10.quote:

gelukkig maak jij dat ff lekker uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:47 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ik heb een echte Amsterdammer nog nooit zo oppervlakkig en touristisch schema zien hanteren.

Ik stel ook een inzamelingsactie voor zodat ze een schubbekutteveen een schooltje op kunnen richtenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een Meet!![]()
Een soort uitwisselingsproject. We zouden zelfs een soort foster parents kindje kunnen nemen in schubbekutteveen.

1e playoff-wedstrijd (6 mei - donderdag) krijg je een lijntje en een biertje van me. Onderin Vak J. Deal?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef Karammel het volgende:
[..]
Valt wel mee. Een keer of 10.
Best mooi hoor. Af en toe een wedstrijdje meepakken. Al komt het er de laatste tijd niet vaak meer van.

De sluitingstijden in Amsterdam zijn natuurlijk wel een minpuntjequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig maak jij dat ff lekker uit.
Ik werk aan het vondelpark, dus ja, ik hoef alleen het hek uit, dan ga ik nergens anders heen, eten aan de gracht is omdat daar mijn favo restaurant zit, en de Melkweg heb ik gewoon kaartjes voor gekocht.
Weer een hele domme post met inhoudsloze kritiek, komt er nog iemand met iets inhoudelijks?

Ik ben overtuigd. Jij bent slechts een Amsterdamse provinciaal. Nice enough.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik werk aan het vondelpark, dus ja, ik hoef alleen het hek uit, dan ga ik nergens anders heen, eten aan de gracht is omdat daar mijn favo restaurant zit, en de Melkweg heb ik gewoon kaartjes voor gekocht.
Weer een hele domme post met inhoudsloze kritiek, komt er nog iemand met iets inhoudelijks?

Nou ja, inderdaad beetje jammer dat dat juist allemaal activiteiten zijn waar een deel van "de provincialen" voor naar Amsterdam gaat. Maar goed, als jij blij bent aan te schuiven bij alle provincialen in het park en de Melkweg, go your gang.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:49 schreef HeatWave het volgende:

Provincialen zitten NIET in het vondelpark.. Ze lopen er vluchtig een stukje door, en dan snel weer op weg naar het Anne Frankhuis of Madame Tussaudsquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, inderdaad beetje jammer dat dat juist allemaal activiteiten zijn waar een deel van "de provincialen" voor naar Amsterdam gaat. Maar goed, als jij blij bent aan te schuiven bij alle provincialen in het park en de Melkweg, go your gang.

Vergeet de Kalverstraat niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Provincialen zitten NIET in het vondelpark.. Ze lopen er vluchtig een stukje door, en dan snel weer op weg naar het Anne Frankhuis of Madame Tussauds

Postopkrikkers worden geband.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef JanPiraat het volgende:
volks gezang bah bah![]()
hey maarre waar staan die dagcijfers met top 100 meeste posts ?? ik ging gister als een malle en sta er nu hopelijk eens voor het eerst in mn leven in ?! danku

Ach jung, dan loop je wel een hele rare routequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Hagelkaas het volgende:
Provincialen zitten NIET in het vondelpark.. Ze lopen er vluchtig een stukje door, en dan snel weer op weg naar het Anne Frankhuis of Madame Tussauds

Die provincialen hebben natuurlijk geen telefoon met internet dus ze weten de weg niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach jung, dan loop je wel een hele rare route. Maar dat even terzijde.

quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Provincialen zitten NIET in het vondelpark.. Ze schijten er en lopen dan vluchtig een stukje door, en dan snel weer op weg naar het Anne Frankhuis of Madame Tussauds

Dude, het Vondelpark is de hangplek voor alle studenten en touristen. Echte Amsterdammers weten wel beter, jij blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:56 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]

Oh, dus provicialen komen er speciaal voor naar Amsterdam, maar Amsterdam is wel een kutstad, jajaquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, inderdaad beetje jammer dat dat juist allemaal activiteiten zijn waar een deel van "de provincialen" voor naar Amsterdam gaat. Maar goed, als jij blij bent aan te schuiven bij alle provincialen in het park en de Melkweg, go your gang.

Stuk voor stuk kwaliteit ben er de hele dag mee bezig geweest, ik kots op jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Postopkrikkers worden geband.
Tot ziens.

quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dus provicialen komen er speciaal voor naar Amsterdam, maar Amsterdam is wel een kutstad, jaja
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij heeft "het gros" van "de provincialen" ook niks tegen Amsterdam als stad, meer tegen het volk wat er woont of is gaan wonen.
Beetje wat de meeste mensen over Frankrijk schijnen te denken: "Frankrijk, mooi land, alleen jammer dat er Fransen wonen."
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |