quote:Halve Marathon Rotterdam en Rotterdam on Wheels stoppen
De Halve Marathon Rotterdam en Rotterdam on Wheels verdwijnen van de evenementenkalender. Deze twee sportevenementen worden niet meer georganiseerd omdat ze op te weinig draagvlak kunnen rekenen. Ze zouden dit jaar beide op 12 september plaatsvinden.
De Halve Marathon Rotterdam omvatte ook de 10 km Loop Rotterdam en Bedrijvenlopen. Rotterdam on Wheels bestond uit de Rijndam Recreatierit 1 en 10 km, de Handbike Halve Marathon en de Skate Halve Marathon. De belangstelling ervoor bij onder meer deelnemers, sponsors, vrijwilligers, toeschouwers en media is minder groot dan de organisatie noodzakelijk acht voor een succesvol vervolg van deze evenementen.
Liefhebbers van een halve marathon kunnen deze afstand uiteraard lopen tijdens de CPC Loop Den Haag.
http://www.halvemarathonr(...)ewsid=10010010019521
http://www.halvevanhoogland.nl/quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef kepler het volgende:
Dat laatste zinnetje ook, die CPC was/is toch ergens in maart?
Iemand een ander alternatief voor een halve marathon in het najaar?
Zelfde sponsorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:36 schreef kepler het volgende:
Dat laatste zinnetje ook, die CPC was/is toch ergens in maart?
Op welke Nike Free loop jij en hoe bevallen die? Zit er namelijk ook aan te denken om ze aan te schaffenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:01 schreef knnth het volgende:
M'n Puma H Street is binnen!
Ze wegen maar 175 gram, dat is 55% lichter dan mijn Asics, wauw. Net een kleine run gedaan en ze lopen heerlijk. Grondcontact, soepel, licht. Voorlopig doe ik mijn trainingen nog op Nike Free, die is wat vergevingsgezinder aangezien m'n techniek natuurlijk nog niet zo goed is maar dan heb ik deze maar alvast liggen.
Texel leek me wel leuk maar was al vol in 16 uur. Helaas niks bij mij in de buurt (omgeving twente).quote:
Allemaal zo ver wegquote:
Het schijnt dat alleen de 5.0's te koop zijn in NL en die heb ik idd. Ze bevallen goed, het zit qua demping en support inderdaad precies tussen volledige schoenen en blootsvoets. Ik zou er niet al te lang op lopen (langer dan 15') als haklander, als voorvoetlander kan je er rustig langere tijd op lopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:26 schreef 1517 het volgende:
[..]
Op welke Nike Free loop jij en hoe bevallen die? Zit er namelijk ook aan te denken om ze aan te schaffen
Wat ik een beetje stom van die Nike Free vind, is dat ze alsnog een dikke zool hebben. Al dat barefoot gedoe is juist tegen die zolen. Nou is die zool flexibel door die inkepingen, maar dan nog... vind het vooral marketingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:45 schreef knnth het volgende:
[..]
Het schijnt dat alleen de 5.0's te koop zijn in NL en die heb ik idd. Ze bevallen goed, het zit qua demping en support inderdaad precies tussen volledige schoenen en blootsvoets. Ik zou er niet al te lang op lopen (langer dan 15') als haklander, als voorvoetlander kan je er rustig langere tijd op lopen.
12 is primaquote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef No-P het volgende:
Lekker loopweer vandaag. Begin nu de duurloop rustig aan een beetje op te bouwen. Deze periode dus aan de basisconditie werken. Tot hoever moet ik de duurloop uitbouwen voor een 15 km? Tussen de 12 en de 15 ofzo?
Het kan geen kwaad inderdaad, maar het hoeft niet perse. Als je de 12 haalt, dan kan je de 15 ook wel makkelijk halenquote:Op maandag 10 mei 2010 22:02 schreef annoh het volgende:
Als je tijd genoeg hebt zou ik gewoon tot 15 trainen. Het is geen marathon waarbij je te veel zou belasten, en hiermee voorkom je dat het (fysiek of mentaal) op het eind nog lastig wordt.
Ik ga de Royal Ten lopen in Den Haag op 30 meiquote:Op maandag 10 mei 2010 22:26 schreef Quito1 het volgende:
Wat een lekker loopweer vandaag.
Voor het eerst sinds tijden weer heerlijk gelopen en mijn ronde uiteindelijk wat eerst 10km zou worden toch maar groter gemaakt naar 18km. Muziekje op en gaan!
Ik had een motivatiedip maar heb er weer helemaal zin in!
Nog mensen plannen voor lopen de komende tijd?
Hm, ik ga liever met een goede voorbereiding naar een wedstrijd, zodat ik zeker weet dat ik het kan. Dat betekent dat ik minimaal de wedstrijdafstand wel een keer gelopen wil hebben.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:08 schreef kepler het volgende:
[..]
Het kan geen kwaad inderdaad, maar het hoeft niet perse. Als je de 12 haalt, dan kan je de 15 ook wel makkelijk halen
Ik zit nog te twijfelen tussen een lokaal 5km-tje of de Royal Ten. Eerst maar even kijken of ik 16 mei nog kan lopen als ik die achtste triatlon heb gedaanquote:Op maandag 10 mei 2010 22:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga de Royal Ten lopen in Den Haag op 30 mei
Als je echt voor een snelle tijd wil gaan moet je verder lopen dan je wedstrijdafstand. Als je de tijd hebt en het gaat goed opbouwen tot een km of 20. Wat ik zelf doe is in zo'n afstand dan een temporonde inbouwen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef No-P het volgende:
Lekker loopweer vandaag. Begin nu de duurloop rustig aan een beetje op te bouwen. Deze periode dus aan de basisconditie werken. Tot hoever moet ik de duurloop uitbouwen voor een 15 km? Tussen de 12 en de 15 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |