Ik wil dus aan de Royal Ten meedoen, maar ik ben me vergeten in te schrijvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Trouwens, er staat nog maar 1 wedstrijd in het schema.
Niemand die meer mee gaat doen aan wedstrijdjes?
Ook ik ga voor het najaar. Daar staan nog wel een paar interessante wedstrijdjes. Maar niet de afstanden van Shady, zo goed ben ik nog niet. Ik hou me voorlopig nog even aan de 5km.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Ik ga de halve van Zwolle lopen, ben nog niet ingeschreven maar kan waarschijnlijk met een bedrijventeam lopen. Nog meer die in Zwolle gaan lopen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
http://www.stoomtramloop.nl/quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:00 schreef CaLeX het volgende:
Die zou ik eigenlijk wel moeten lopen omdat onze algemeen directeur en de controller deze ook lopen. Hoe zwaar is de 15km? Stel je loopt tegen die tijd 15km vlak in 1u30, wat mag je dan verwachten op dit klim-parcours?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef jde_kok het volgende:
Posbankloop is een absolute aanrader! Eind september is het weer zover!
Je moet eens naar het programma Sporttracks kijken, nog veel leuker dan Garmin Training Centerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, m'n Forerunner was vanochtend binnen, dus meteen eerste rondje gedaan. De GPS was volgens mij niet optimaal want hij liet m'n tempo nogal wat schommelen, en de hartslag zat ook nog niet echt goed (ik zou de helft met een hartslag rond de 200 hebben gelopen), maar ik ga dr van uit dat het kinderziektes zijn, en al die grafiekjes en zo zijn natuurlijk wel erg leuk.
Het is een redelijke snelle race, omdat je nu eenmaal de helft van de tijd heuvel-af loopt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef bridger het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk wel moeten lopen omdat onze algemeen directeur en de controller deze ook lopen. Hoe zwaar is de 15km? Stel je loopt tegen die tijd 15km vlak in 1u30, wat mag je dan verwachten op dit klim-parcours?
De actuele snelheid zal op lage snelheden wel wat blijven schommelen. Hoe sneller je gaat hoe accurater hij zal zijn. Wat je kan doen is rondes instellen, bijvoorbeeld 400 meter. Dan geeft hij wel redelijke nauwkeurig je 400m tijd aan. Op de fiets zal het redelijk kloppen, dan zal hij er soms tot 2 km/h er naast zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zo, m'n Forerunner was vanochtend binnen, dus meteen eerste rondje gedaan. De GPS was volgens mij niet optimaal want hij liet m'n tempo nogal wat schommelen, en de hartslag zat ook nog niet echt goed (ik zou de helft met een hartslag rond de 200 hebben gelopen), maar ik ga dr van uit dat het kinderziektes zijn, en al die grafiekjes en zo zijn natuurlijk wel erg leuk.
Ja, de tussentijden over m'n handmatig ingeklikte laps gaven wel aan dat er hooguit 0,02 verschil per stuk tussen zat, dus dat lijkt me wel te kloppen, en ik snap ook wel dat satellieten zoeken in het centrum van A'dam wat lastig is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:02 schreef No-P het volgende:
[..]
De actuele snelheid zal op lage snelheden wel wat blijven schommelen. Hoe sneller je gaat hoe accurater hij zal zijn. Wat je kan doen is rondes instellen, bijvoorbeeld 400 meter. Dan geeft hij wel redelijke nauwkeurig je 400m tijd aan. Op de fiets zal het redelijk kloppen, dan zal hij er soms tot 2 km/h er naast zitten.
Dat denk ik stiekem ook, ga het zondags nog eens proberen. U hoort nog van me!quote:Over de hartslag: ik denk dat de band niet helemaal goed zat.
Hier niet hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:06 schreef bananablues het volgende:
Te warm? Het is nog niet eens 20 graden... kom op zeg!
ik dacht dat het ook wel mee zou vallen qua temperatuur, maar toch vond ik het gisteren bloedheet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:28 schreef annoh het volgende:
Ik vind 20 graden eigenlijk ook al te warm! Maar ik denk wel dat je er op kunt trainen, dus iedereen: hup, hardlopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |