valt ook wel weg te shoppenquote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uit. Dus ik zie die liever later niet terug op fok,
![]()
.
Zo kan 'ie nog net wel een beetje.![]()
;
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
valt ook wel weg te shoppen
Zit een vuiltje in je oog.quote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uit. Dus ik zie die liever later niet terug op fok,
![]()
.
Zo kan 'ie nog net wel een beetje.![]()
;
[ afbeelding ]
Joh, wat ben je kritisch op jezelf. Je zag er gewoon goed uit en een scheel oog maakt niets uitquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Nu kijk ik net scheel of heb ik 2 ongelijk gekleurde ogen.
quote:
Ben ik altijd,quote:Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat ben je kritisch op jezelf. Je zag er gewoon goed uit en een scheel oog maakt niets uit
als ik kon shoppen zou ik het voor je doenquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Nu kijk ik net scheel of heb ik 2 ongelijk gekleurde ogen.
Ach, hoeft niet hoor,quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik kon shoppen zou ik het voor je doenmisschien dat er een aardige fotograaf meeleest
Wel zoals ik verwacht had, maar veel leuker dan nokMANda verwacht hadquote:Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben ik altijd,en ik heb liever geen scheel oog op fok/internet rondzwerven als ik het een beetje kan helpen,
.
Maargoed. Je hebt het dus leuk gehad,! Net zoals je verwacht had, de fair?
Ahah, mijn aanhang vond het ook best te doen! Of hij helemaal om is betwijfel ik, maar hij vond het toch wel beter te doen als hij in eerste instantie gedacht had.quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel zoals ik verwacht had, maar veel leuker dan nokMANda verwacht had![]()
Die is helemaal om.
Ik ga wel uitzoeken hoe ik volgend jaar een stand kan huren zodat ik mijn eigen schilderwerk kan verkopen.
Wat mooi!quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
!
HOAX! Het was rood:
[ afbeelding ].
Dankje! Haha, mijn vriend was in zijn 'normale mensen'-kostuum,quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Wat mooi!![]()
Was je vriend niet mee met een zwaard en spartaans pak om de weg voor je vrij te maken tussen de drukte?

Instrumentquote:
Vet!quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik mocht Hurdy Gurdy spelen @ Celtic Shop Stand![]()
[ afbeelding ]
*stiekum heel trots is en terugdenkt aan een AWESOME EFF.![]()
*
Nee, had op dat moment geen 1100 euro bij me handje contantjequote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Vet!mocht je die niet gelijk meenemen?
Apart...in a box?
Ja, ik vond het echt best wel druk. Vorig jaar op een zaterdag geweest, had nu niet verwacht dat er zoveel mensen waren, op een zondag. Nou ja, verkeerde gedachte dus!quote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Was het erg druk?
Mooi.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
!
HOAX! Het was rood:
[ afbeelding ].
Dankjewel!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewel!
En hier staat mijn outfit wel compleet op,zonder paintvlek!
[ afbeelding ]
quote:
Nou ben ik benieuwd hoe jullie eruit zagenquote:Op maandag 26 april 2010 00:36 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het echt best wel druk. Vorig jaar op een zaterdag geweest, had nu niet verwacht dat er zoveel mensen waren, op een zondag. Nou ja, verkeerde gedachte dus!
Gelukkig zijn de meeste mensen er wel sociaal genoeg om elkaar de ruimte te gunnen dus ik vond het niet té druk. Dat vind ik wel fijn aan de EFF, mensen zijn een stuk socialer tegenover elkaar.
Ik (en anderen)zijn benieuwd.quote:Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook een zooi fotos gemaakt.
moet je echt doen, is héél leukquote:Op maandag 26 april 2010 11:29 schreef Symphonic het volgende:
Wel heel gaaf dit en mooie foto's
Zou zoiets best een keer willen bezoeken
Ik was niet verkleed.quote:Op maandag 26 april 2010 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Nou ben ik benieuwd hoe jullie eruit zagen
er komen meer foto'squote:Op maandag 26 april 2010 11:45 schreef Evelien het volgende:
Komen er meer foto's? Of is daar een ander topic voor? Het filmpje werkt niet zo geweldig bij mij
Ik heb een paar links gedumpt in het andere EFFtopic in GC.quote:Op maandag 26 april 2010 11:45 schreef Evelien het volgende:
Komen er meer foto's? Of is daar een ander topic voor? Het filmpje werkt niet zo geweldig bij mij
Die kraampjes vind ik juist leukquote:Op maandag 26 april 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ben voor 't eerst geweest
Lekker weer, mooie omgeving, velen met echt mooie kostuums, leuke sfeer!
Minpunten: 90% kraampjes/winkeltjes, weinig echt andere dingen te doen (op de zondag dan, zaterdag weet ik niet) of ook weer tegen bijbetaling.
Dus eigenlijk betaal ik 19.95 om verkleed te gaan winkelen. Zo voelde het af en toe.
Maar al met al wel een leuke dag gehad
Ja had ik misschien ook wel kunnen wetenquote:
Ik heb er vrij weinig gezien. Zwaardvechten, aura lezen en boogschieten. O ja, en een verhalenvertellerquote:Maar er zijn wel dingen te doen,. Maar sommige dingen hadden beperkte aantal plekken en daar moest je je dagen zoniet weken van te voren al voor inschrijven (denk aan workshops).
Ik vond het ook wel leuk hoor. Heb een paar leuke dingen gezien en nog een nieuwe Mjöllnir gekocht.quote:Op maandag 26 april 2010 12:22 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die kraampjes vind ik juist leuklekker snuffelen. Maar goed.. dat heb je al gauw als vrouwzijnde...
Grotendeels kom ik er ook wel voor de plek. Dat kasteel en de tuinen zijn prachtig!
Ik snuffel er altijd tussen,quote:Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja had ik misschien ook wel kunnen weten
Maar toen dacht ik achteraf: Waarom betaal ik dan die entree? Om het kasteel te restaureren?
De sfeer was echter wel leuk, alleen ik geef niets om die kitscherige beeldjes en zo, dus die kraampjes... mja.... na 1 rij had ik ze wel gezien en daarna kamen er nog 11 en 30 landgoedjes met exact dezelfde kraampjes. Sommige sprongen er wel uit, maar 80% is hetzelfde.
Gelukkig was 't goed weer en was het mensenkijken wel heel leuk
[..]
Ik heb er vrij weinig gezien. Zwaardvechten, aura lezen en boogschieten. O ja, en een verhalenverteller
Een deel van de entree gaat inderdaad naar de restauratie van het kasteelquote:Op maandag 26 april 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja had ik misschien ook wel kunnen weten
Maar toen dacht ik achteraf: Waarom betaal ik dan die entree? Om het kasteel te restaureren?
De sfeer was echter wel leuk, alleen ik geef niets om die kitscherige beeldjes en zo, dus die kraampjes... mja.... na 1 rij had ik ze wel gezien en daarna kamen er nog 11 en 30 landgoedjes met exact dezelfde kraampjes. Sommige sprongen er wel uit, maar 80% is hetzelfde.
Gelukkig was 't goed weer en was het mensenkijken wel heel leuk
[..]
Ik heb er vrij weinig gezien. Zwaardvechten, aura lezen en boogschieten. O ja, en een verhalenverteller
Je kan nog steeds 17,95 betalen! 16,95 zelfs. Hoe eerder je erbij bent, hoe goedkoper.quote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Een deel van de entree gaat inderdaad naar de restauratie van het kasteeldit aangezien er nog steeds gerestaureerd moet worden (heb de rondleiding gehad, is trouwens echt een aanrader. Gewoon zo'n eckte eckteeee kasteel! Van binnen is het bijna on-Nederlands).
Dus jaen dan goed, de artiesten, ingehuurde mensen, kraampjes, voorzieningen. Alles moet betaalt worden.
4 jaar geleden betaalde je nog 17,95 voor de entree maar toen was het ook veeeeel minder druk.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk hoor. Heb een paar leuke dingen gezien en nog een nieuwe Mjöllnir gekocht.
En die Mede
\quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan nog steeds 17,95 betalen! 16,95 zelfs. Hoe eerder je erbij bent, hoe goedkoper.
Nou ja ik was met studenten dus dan heb je al snel dat de entree te duur is. En als je dan ook nog eens overal voor moet bijbetalen (zwaardvechten 2.50, boogschieten 4,-, rondleiding 5,-) dan krijg je al snel mopperende mensjesquote:Op maandag 26 april 2010 12:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Een deel van de entree gaat inderdaad naar de restauratie van het kasteeldit aangezien er nog steeds gerestaureerd moet worden (heb de rondleiding gehad, is trouwens echt een aanrader. Gewoon zo'n eckte eckteeee kasteel! Van binnen is het bijna on-Nederlands).
Dus jaen dan goed, de artiesten, ingehuurde mensen, kraampjes, voorzieningen. Alles moet betaalt worden.
4 jaar geleden betaalde je nog 17,95 voor de entree maar toen was het ook veeeeel minder druk.
Ik vond Kelten Zonder Grenzen niet echt geweldig moet ik bekennen.quote:Op maandag 26 april 2010 12:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]Ik vond het wel supernice dat ik gewoon huppakee in z'n kraam kon staan en die hurdy kon vermoorden
, gaat vanaf woensdag nog wel een hele tijd door.
KILLIN IT SOFTLY.
Oh en Kelten Zonder Grenzen, dansen dansen dansen
Ja daar ben ik het wel mee eens, maar ik ben dan zo stoned van de blijheid dat het me die dag dan niets kan schelenquote:Op maandag 26 april 2010 12:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja ik was met studenten dus dan heb je al snel dat de entree te duur is. En als je dan ook nog eens overal voor moet bijbetalen (zwaardvechten 2.50, boogschieten 4,-, rondleiding 5,-) dan krijg je al snel mopperende mensjesMaar het was een beetje als entree betalen voor de efteling en dan ook steeds los moeten betalen voor de python en de droomvlucht en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |