Als je je eerder wilt uitdossen: het eerste weekend van augustus is Castlefest. Net zoiets, maar dan iets meer ruimte om te lopen,quote:Op zondag 25 april 2010 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hier ook. Te leuk. Ik ben het nu al helemaal aan het bedenken
Die doe ik mezelf misschien wel cadeau voor mijn verhaardag dan. Dan ben ik net jarig geweest en ik denk dat mijn stropdassenjurk die ik aan het maken ben dan wel klaar is.quote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je je eerder wilt uitdossen: het eerste weekend van augustus is Castlefest. Net zoiets, maar dan iets meer ruimte om te lopen,.
Leuk idee!quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die doe ik mezelf misschien wel cadeau voor mijn verhaardag dan. Dan ben ik net jarig geweest en ik denk dat mijn stropdassenjurk die ik aan het maken ben dan wel klaar is.
valt ook wel weg te shoppenquote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uit. Dus ik zie die liever later niet terug op fok,
![]()
.
Zo kan 'ie nog net wel een beetje.![]()
;
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
valt ook wel weg te shoppen
Zit een vuiltje in je oog.quote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uit. Dus ik zie die liever later niet terug op fok,
![]()
.
Zo kan 'ie nog net wel een beetje.![]()
;
[ afbeelding ]
Joh, wat ben je kritisch op jezelf. Je zag er gewoon goed uit en een scheel oog maakt niets uitquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Nu kijk ik net scheel of heb ik 2 ongelijk gekleurde ogen.
quote:
Ben ik altijd,quote:Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Joh, wat ben je kritisch op jezelf. Je zag er gewoon goed uit en een scheel oog maakt niets uit
als ik kon shoppen zou ik het voor je doenquote:Op zondag 25 april 2010 21:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er dan uitziet.
Nu kijk ik net scheel of heb ik 2 ongelijk gekleurde ogen.
Ach, hoeft niet hoor,quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik kon shoppen zou ik het voor je doenmisschien dat er een aardige fotograaf meeleest
Wel zoals ik verwacht had, maar veel leuker dan nokMANda verwacht hadquote:Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ben ik altijd,en ik heb liever geen scheel oog op fok/internet rondzwerven als ik het een beetje kan helpen,
.
Maargoed. Je hebt het dus leuk gehad,! Net zoals je verwacht had, de fair?
Ahah, mijn aanhang vond het ook best te doen! Of hij helemaal om is betwijfel ik, maar hij vond het toch wel beter te doen als hij in eerste instantie gedacht had.quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel zoals ik verwacht had, maar veel leuker dan nokMANda verwacht had![]()
Die is helemaal om.
Ik ga wel uitzoeken hoe ik volgend jaar een stand kan huren zodat ik mijn eigen schilderwerk kan verkopen.
Wat mooi!quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
!
HOAX! Het was rood:
[ afbeelding ].
Dankje! Haha, mijn vriend was in zijn 'normale mensen'-kostuum,quote:Op zondag 25 april 2010 21:48 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Wat mooi!![]()
Was je vriend niet mee met een zwaard en spartaans pak om de weg voor je vrij te maken tussen de drukte?

Instrumentquote:
Vet!quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik mocht Hurdy Gurdy spelen @ Celtic Shop Stand![]()
[ afbeelding ]
*stiekum heel trots is en terugdenkt aan een AWESOME EFF.![]()
*
Nee, had op dat moment geen 1100 euro bij me handje contantjequote:Op zondag 25 april 2010 22:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Vet!mocht je die niet gelijk meenemen?
Apart...in a box?
Ja, ik vond het echt best wel druk. Vorig jaar op een zaterdag geweest, had nu niet verwacht dat er zoveel mensen waren, op een zondag. Nou ja, verkeerde gedachte dus!quote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Gelukkig!![]()
Was het erg druk?
Mooi.quote:Op zondag 25 april 2010 21:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
!
HOAX! Het was rood:
[ afbeelding ].
Dankjewel!quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewel!
En hier staat mijn outfit wel compleet op,zonder paintvlek!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |