Er zijn er twee met zwart haar, he.quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
(behalve resizen onbewerkt. ik had een tele lens, en zij waren dichtbij, omringd door mensen, en in de latere serie stond er ook een kudde EFFers omheen, dus geen close up/totaal shots. En die meid met het zwarte haar bleef maar onflatteus moeilijk kijken.
quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn er twee met zwart haar, he.
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,quote:Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet die lekkere met die leeuwekop iig
ga EFFen, en niet internetten
ooow....en ooow. Ga je die foto van jou en je vriendje nog posten die ik gemaakt heb?quote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,.
& ik ga altijd maar een dagje!
Sorry dat ik je PM niet meer heb kunnen beantwoorden! het is dus wel gewoon gelukt?quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Geweldige dag gehad, ondanks dat we de weg ernaartoe kwijt waren...
Keitof, super bedankt!
Ahaha, op die sta ik niet zo leuk,quote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ooow....en ooow. Ga je die foto van jou en je vriendje nog posten die ik gemaakt heb?
Die heb ik welquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze foto vind ik mezelf wel leuk opstaan,.
Nu nog op zoek naar een mooie foto waar mn rok ook bij opstaat.
[ afbeelding ]
PM'tje?quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik welalleen lach je niet op die twee foto's van mij
zie je pm!quote:
Ik zie niks.quote:
ohhhh echt een hele mooie fotoquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel,quote:
nu welll!quote:
Maakt niet uit, het is uiteindelijk gelukt en heb gewoon m'n bandje gekregen!quote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorry dat ik je PM niet meer heb kunnen beantwoorden! het is dus wel gewoon gelukt?![]()
Mooi dat jullie het ook zo leuk vonden!
Gelukkig!quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is uiteindelijk gelukt en heb gewoon m'n bandje gekregen!
Je ziet er prachtig uit!quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeezzz, ken jij al die mensen daar bij naam?quote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,.
& ik ga altijd maar een dagje!
quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet veel.quote:Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeeezzz, ken jij al die mensen daar bij naam?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]PRETTTYYY
![]()
![]()
Volgend jaar ga ik meer uitgedost.Te leuk gewoon
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |