dat.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Smaland het volgende:
daar wil je toch niet dood gevonden worden?![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:57 schreef Trance_X het volgende:
[..]
nou zo waarschijnlijk
[ afbeelding ]
alleen iets langer
En dat zegt iemand die fairydust heet?quote:
Ssssh, weet ik wel, maar laat me even verder dromenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
Als Tolkien elf wel, maar ander elven zijn veel korter dan mensen
Jolien! Het meisje dat ik op de eerste pagina postte,quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
patser!
al staat het leukste elfje er niet op
[ afbeelding ]
Als je weet waar ze de waaier gehaald heeft zou je het me dan kunnen zeggen?quote:Op zondag 25 april 2010 08:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jolien! Het meisje dat ik op de eerste pagina postte,![]()
.
Nee, geen idee. Maar die dingen zijn iig overal op de fair wel te koop altijd.quote:Op zondag 25 april 2010 09:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je weet waar ze de waaier gehaald heeft zou je het me dan kunnen zeggen?
Ik ken iemand die ik er HEEEEEEEEEEEEEEEEL blij mee zou maken!
Waaaaah eeecht heel coolquote:Op zondag 25 april 2010 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nee geen FF-poppetje
Most alles vandaag bij elkaar plukken want pas besloten te gaan. En ik ben gene naaierd
Had nog een lange zwarte mantel met enorme gesp van een oude carnaval
Heb ene lange sjaal met kap/hoody er in (gewoon van mij van de winter)
Zwarte longsleeve met maar 1 mouw (mn vampire outfit)
Plus dan wat attributen zoals een venetiaans masker, zwarte nagels, een glazen bol en kettingen met sleutels en veren en een zo.
[ afbeelding ]
Net in elkaar zitten proppen
Ik ga echt ENORM verbleken bij de rest daar, maar ach, we gaan voor de lol
Kijk m;n ogen daar wel uit denk ik
Hoe vond je de EFF?quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef Stefan het volgende:
Ik hoorde dat snachts op de camping ook allemaal leuke rituelen plaatsvinden.
ja, het vlees van de stands was weer eens niet goed doorbakkenquote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef Stefan het volgende:
Ik hoorde dat snachts op de camping ook allemaal leuke rituelen plaatsvinden.
yup, zag er wel grappig uit, niet mijn cup of teaquote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Nina-Sanders het volgende:
Was vast iets voor mijn nichtje geweest, denk ik nu ik dit topic zie.
Iemand deze opblaasballen al tegen gekomen?
Leuk. Vooral omdat ik net als velen met vooroordelen kwam, waar mn repo ook over gaat en het was gewoon leuk, gezellig en 100 procent eyecandy. Jij zag er ook prachtig uit, je vriend moet volgende keer wel ook verkleed want hij viel uit de toon.quote:
yup, erg lache (als toeschouwer)quote:Op zondag 25 april 2010 11:42 schreef Nina-Sanders het volgende:
Was vast iets voor mijn nichtje geweest, denk ik nu ik dit topic zie.
Iemand deze opblaasballen al tegen gekomen?
quote:Op zondag 25 april 2010 12:17 schreef StephanL het volgende:
Ben er zelf niet geweest, maar zag op het journaal een stukje van vier mensen op een paard, dat vond ik wel mooi om te zien. Iemand misschien foto's daar van?
Zie http://static.nos.nl/jeug(...)eninhaarzuilens.html aan het begin van het fillmpje
Nice, prachtigquote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
(behalve resizen onbewerkt. ik had een tele lens, en zij waren dichtbij, omringd door mensen, en in de latere serie stond er ook een kudde EFFers omheen, dus geen close up/totaal shots. En die meid met het zwarte haar bleef maar onflatteus moeilijk kijken.
dank je.quote:Op zondag 25 april 2010 12:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nice, prachtig. Dit vind ik wel gaaf, met die hele zwarte stevige paarden.
en bedankt voor de tip, zit ik nu te lezen over allerlei werkpaardenquote:Op zondag 25 april 2010 12:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dank je.
Ik ben geen paarden expert, en ze stonken zeer naar paard, maar ik dacht dat het friesse paarden waren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fries_paard
Deze paarden zijn erg populair in de filmbusiness vanwege hun elegante vorm. Persoonlijk vind ik zeeuwse trekpaarden kewl.
Er zijn er twee met zwart haar, he.quote:Op zondag 25 april 2010 12:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
5
[ afbeelding ]
6
[ afbeelding ]
7
(behalve resizen onbewerkt. ik had een tele lens, en zij waren dichtbij, omringd door mensen, en in de latere serie stond er ook een kudde EFFers omheen, dus geen close up/totaal shots. En die meid met het zwarte haar bleef maar onflatteus moeilijk kijken.
quote:Op zondag 25 april 2010 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn er twee met zwart haar, he.
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,quote:Op zondag 25 april 2010 14:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet die lekkere met die leeuwekop iig
ga EFFen, en niet internetten
ooow....en ooow. Ga je die foto van jou en je vriendje nog posten die ik gemaakt heb?quote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,.
& ik ga altijd maar een dagje!
Sorry dat ik je PM niet meer heb kunnen beantwoorden! het is dus wel gewoon gelukt?quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Geweldige dag gehad, ondanks dat we de weg ernaartoe kwijt waren...
Keitof, super bedankt!
Ahaha, op die sta ik niet zo leuk,quote:Op zondag 25 april 2010 15:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ooow....en ooow. Ga je die foto van jou en je vriendje nog posten die ik gemaakt heb?
Die heb ik welquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Deze foto vind ik mezelf wel leuk opstaan,.
Nu nog op zoek naar een mooie foto waar mn rok ook bij opstaat.
[ afbeelding ]
PM'tje?quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die heb ik welalleen lach je niet op die twee foto's van mij
zie je pm!quote:
Ik zie niks.quote:
ohhhh echt een hele mooie fotoquote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel,quote:
nu welll!quote:
Maakt niet uit, het is uiteindelijk gelukt en heb gewoon m'n bandje gekregen!quote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Sorry dat ik je PM niet meer heb kunnen beantwoorden! het is dus wel gewoon gelukt?![]()
Mooi dat jullie het ook zo leuk vonden!
Gelukkig!quote:Op zondag 25 april 2010 20:21 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is uiteindelijk gelukt en heb gewoon m'n bandje gekregen!
Je ziet er prachtig uit!quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Jeeezzz, ken jij al die mensen daar bij naam?quote:Op zondag 25 april 2010 14:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ahaha, dat is Lisa-Marie Vermeulen,.
& ik ga altijd maar een dagje!
quote:Op zondag 25 april 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet veel.quote:Op zondag 25 april 2010 20:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeeezzz, ken jij al die mensen daar bij naam?
quote:Op zondag 25 april 2010 20:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]PRETTTYYY
![]()
![]()
Volgend jaar ga ik meer uitgedost.Te leuk gewoon
Btw, die foto's waren wel leuk, alleen door dat stomme haartje ziet het er weird uitquote:
Als je je eerder wilt uitdossen: het eerste weekend van augustus is Castlefest. Net zoiets, maar dan iets meer ruimte om te lopen,quote:Op zondag 25 april 2010 21:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
hier ook. Te leuk. Ik ben het nu al helemaal aan het bedenken
Die doe ik mezelf misschien wel cadeau voor mijn verhaardag dan. Dan ben ik net jarig geweest en ik denk dat mijn stropdassenjurk die ik aan het maken ben dan wel klaar is.quote:Op zondag 25 april 2010 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je je eerder wilt uitdossen: het eerste weekend van augustus is Castlefest. Net zoiets, maar dan iets meer ruimte om te lopen,.
Leuk idee!quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die doe ik mezelf misschien wel cadeau voor mijn verhaardag dan. Dan ben ik net jarig geweest en ik denk dat mijn stropdassenjurk die ik aan het maken ben dan wel klaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |