Rofl...quote:Op donderdag 3 december 2009 09:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Whaha!Wel één vraagje, waarom vermom je je op het forum als een meisje?
(Zie icoontje)
Nouquote:Op donderdag 3 december 2009 00:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Waar maak je dat dan op? Ik reken toch in deze berekeing op max 10 minuten per persoon?
Nou dan? Les es uit?
Welke zwembaden? In de buurt hier hebben ze die (nog) niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:58 schreef aquabubble het volgende:
O en bij vele zwembaden heb je deze ballen al en kun je regelmatig gebruik er van maken.
Als die koters in de OP het kunnen, kan ik het ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
Oh trouwens, het lopenn is te doen als je eenmaalt loopt. De balans vinden is moeilijk en het opstaan al helemaal.
Leuk ideequote:Op maandag 7 juni 2010 19:27 schreef Symphonic het volgende:
Het lijkt me wel ontzettend leuk om een keer te proberen
Meteen een leuk idee voor een bedrijfsuitje.
Ik sla hem even op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:12 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Waarom in een hamsterbal als dit ook kan
Wat VET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Wahaha, jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:36 schreef MrManuel het volgende:
P!nk deed dit op pinkpop over het publiek heen haha..
Inderdaad een beetje prijzig. Maar goed, ik ga er waarschijnlijk eentje huren voor als ik een party geef voor mijn vriendenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:36 schreef trainfreak het volgende:
Ik zie net op het internet dat ze het ook aanbieden in Durbuy (Durbuy Adventures)
¤10 voor 10 minuten. http://www.durbuyadventure.be/nl/activiteit-waterball-durbuy.php
Tof...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:13 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje prijzig. Maar goed, ik ga er waarschijnlijk eentje huren voor als ik een party geef voor mijn vrienden. gewoon leuk zwembad speelgoed voor in onze achtertuin....
Haha, ja inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:43 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Tof...
Deelname tarieven bij evenementen schommellen wel eens. Soms gratis, soms betaald tot iets van 5 euro. maar dat valt nog reuze mee vind ik. Ligt denk ik ook aan de gene die die dingen huurt enzo.
En vind die bollen ook echt tof.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |