Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:57 schreef OldJeller het volgende:
Grip aan de binnenkant hebben?
Een manier hebben om eruit te komen, als hij plots zou zinken?
Maar toch.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.
Hoe kom je er uberhaupt in/uit?
Ik lig nu op bedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef JefAlberts het volgende:
Moet jij niet eens op bed liggen? Ik zal je vader eens bellen.
En een grote ook nogquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zo te zien (op de foto) zit er een rits in
En wat nou als je in het water ergens tegenaankomt en de bal langzaam leeg loopt...offuhhh vollooptquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een bal met lucht zinkt niet zomaar denk ik.
Hoe kom je er uberhaupt in/uit?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:00 schreef JefAlberts het volgende:
Moet jij niet eens op bed liggen? Ik zal je vader eens bellen.
En dan van tevoren een heel klein gaatje erin prikken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:59 schreef Piemelkut het volgende:
Daar zouden ze criminelen in moeten stoppen en een flinke duw de oceaan opgeven. Dagdag.
Als de hanger van de rits alleen aan de buitenkant zitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:14 schreef Kings het volgende:
[..]
En wat nou als je in het water ergens tegenaankomt en de bal langzaam leeg loopt...offuhhh volloopt
met water....? En jij snel die rits moet zien te openen anders zul je een pijnlijke verdrinkingsdood sterven...
......verder top dingetje hoor...
Er zit een maximum op volgens mij.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef agentstarling het volgende:
maar als er luchtgaten in zitten dan zinktie toch? hoe ademen ze dan in die bal?
Er wordt lucht in gepompt lijkt me. Want hij blijft drijvenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef agentstarling het volgende:
maar als er luchtgaten in zitten dan zinktie toch? hoe ademen ze dan in die bal?
spreek je uit ervaringquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef reetveter het volgende:
Oh trouwens, het lopenn is te doen als je eenmaalt loopt. De balans vinden is moeilijk en het opstaan al helemaal.
Euh, als je ademt wordt de zuurstof vervangen voor CO2, en dan blijftie gewoon drijven hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:30 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Er wordt lucht in gepompt lijkt me. Want hij blijft drijven
Ik denk dat je zeker wel genoeg zuurstof hebt voor een kleine 30 minuten aan loop plezier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Euh, als je ademt wordt de zuurstof vervangen voor CO2, en dan blijftie gewoon drijven hoor.
Alleen je hebt op het laatst geen zuurstof meerMaar dat heeft niks met het drijfvermogen te maken.
In wat voor variant? Balk, Cilinder, Kubusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef Coco-Coco het volgende:
Ik heb het gedaan in bulgarije in het zwembad bij mijn hotel.
wel even lachen.. het is net precies zo als je denkt dat het is
het is trouwens best moeilijk om rechtdoor te lopen, want die bal blijft maar draaien als je gaat rennen
je kan ze trouwens bij de gagdgets winkels kopen ( in een andere variant )
rond de 200 - 300 eu volgens mij
Ik ga eventjes naar België rijden zegquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:28 schreef trainfreak het volgende:
Die opblaasbare bal kan je aan de Belgische kust uitproberen.
Ongeveer twee weken geleden is daarover een reportage in het nieuws geweest.
¤8 voor 15min.
http://www.deredactie.be/(...)6706/2.6707/1.575258
Je kan hier anders wel waterskieen in braamt!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:36 schreef verleiding het volgende:
Ik wil zoiets trouwens wel proberen, lijkt me wel gaaf. Heb het alleen nog nooit gezien. Maarja, wat wil je, Achterhoek.
Yeah, moet ik ook eens doenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef karsh het volgende:
[..]
Je kan hier anders wel waterskieen in braamt!
en dan gewoon een middagje zelf zo'n ding verhuren per 10min... zo terug verdient!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:43 schreef luciferist het volgende:
Ze kosten ongeveer 500 euro incl pomp.
Ik zit er nu serieus aan te denken om er 1 te kopen.
Regel jij een persluchttank of wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
10 euro voor de fokker dit in zo'n ding van Heok van Holland naar Engeland loopt.
Hoeveel ga je dan vragen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:31 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
en dan gewoon een middagje zelf zo'n ding verhuren per 10min... zo terug verdient!
Laat ons weten als je hem binnen hebtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:43 schreef luciferist het volgende:
Ze kosten ongeveer 500 euro incl pomp.
Ik zit er nu serieus aan te denken om er 1 te kopen.
Ik had mijn ouders al gemaild:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:47 schreef GizartFRL het volgende:
10 euro voor de fokker dit in zo'n ding van Heok van Holland naar Engeland loopt.
quote:Hoi,
Roy, (jullie oudste zoon.) is bijna JARIG.
Nu is dit jullie kans om voor GOD te spelen.
Wat overeenkomsten:
God stuurde zijn zoon naar Aarde.
Jullie stuurde jullie zoon naar Utrecht.
God stuurde zijn oudste zoon.
Jullie stuurde jullie oudste zoon.
Jezus (Gods zoon) had lang haar en mensen vonden hem tof en aanbaden hem.
Roy heeft lang haar en mensen vinden hem tof en aanbidden hem.
Jezus hing aan een kruis.
Meiden hangen aan Roy's kruis.
Jezus liep over water.
KIJK! en dit is waar jullie te kort schoten, waarom hij wel en ik niet? enig idee hoeveel emotionele schade ik al opgelopen heb hierdoor? Overal waar ik loop is het "Hey landmietje" "Hoe voelt dat nou vaste grond?" of de ergste "haha! landrot"
Nu heb ik een oplossing gevonden, het heet de aquabuble. hiermee kan ik als ik snel ren (binnen 45 min) naar Engeland lopen, gewoon over de Noordzee! (Je weet wel, dat water aan de kust, waar Albert niet mag varen omdat die niet vaarbewijs 2 heeft...)
Nu kunnen jullie dit nog goedmaken voor mijn 22ste verjaardag (let op, mijn jeugd liep tot mijn 21ste, dus deze was al verpest. maar de rest van mijn leven kunnen jullie nog goedmaken.) ik wil niet veel zeggen, ik denk dat jullie het wel begrijpen.
-kuch-kuch-http://www.aquabubble.nl/-kuch-kuck-niet de blower vergeten-kuch-kuch-
Met vriendelijke groet,
Jullie oudste en enige biologische zoon.
Roy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |