abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR/Manusje van alles donderdag 22 april 2010 @ 22:51:40 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80615787

In 2001 vond de eerste editie plaats van de Elf Fantasy Fair in het historisch themapark Archeon. Het was het eerste evenement in het fantastische genre in Nederland vol ridders, hekserij, lezingen van auteurs en kunstenaars afgewisseld met muziekoptredens en live action roleplay waar 7.500 bezoekers in de rij voor stonden. Tien jaar later is het themapark verwisseld voor het sprookjesachtige Landgoed van Kasteel de Haar en komen er meer dan 25.000 liefhebbers van fantasy, manga, historie en zelfs science fiction op af. Op 24 en 25 april barst de jubileum editie van de 'Elf Fantasy Fair los'. Het thema dit jaar is 'Pantheon het godenrijk'

Net als ieder jaar zullen veel bezoekers verkleed gaan in hun favoriete genre wat een spektakel
oplevert voor jong en oud, alleen rondlopen is al een feest. Maar voor wie lekker bezig wil blijven is
er genoeg te doen: workshops (dans, schrijven, boogschieten etc.), Dragonboat races, het nieuwe avondprogramma vol muziek, de veldslag, de verkiezing van de Koning en Koningin van Elfië, gewoon te veel om op te noemen. “In deze jubileum editie komen bezoekers ogen, oren en handen tekort. Naast de traditionele middeleeuwse eettenten, de veldslagen, de muziekoptredens, zijn er zoveel activiteiten dat het je bijna gaat duizelen. We zetten alles op alles om dit de meest spectaculaire, de meest fantasievolle Elf Fantasy Fair ooit te laten worden", aldus Stefan Struik, de oprichter en organisator van de Elf Fantasy Fair.

Muziek en avondprogramma
Speciaal voor het tienjarig bestaan vindt er voor het eerst een zaterdagavondprogramma plaats
met maar liefst drie shows tegelijk: op het hoofdpodium een grote Ierse Folk & middeleeuwse muziekshow met de Tsjechische band Cain da Breth en de Duitse groep Sandsacks; op het Field of Honour en paardenshow met vuur & licht spektakel door de Duitse formatie Friesenteam Rheingold. In de kapel een middeleeuwse a capella opvoering van de Duits/Engelse zanggroep Persephone. Na een bodypaint show met UV licht, zal de avond afgesloten worden met een fakkel- en lampionnen optocht door de duistere uithoeken van het park, waaraan de duizenden aanwezige bezoekers allemaal kunnen deelnemen.

Koning en Koningin van Elfia Tijdens de Elf Fantasy Fair zal een derde koningskoppel de troon bestijgen. Er zijn online verkiezingen geweest tussen drie levende en 'e'en dode kandidaat. De verkiezingen zijn uiteindelijk gewonnen door de aanstaande goblin koningin Bifi en de koningin-moeder Mutti die door het ' echte' leven gaan als dochter Andrea en moeder Loes Lodder. Ter ere van de nieuwe koningin en de koningin-moeder zal er een parade gehouden worden waar alle aanwezige middeleeuwse-, fantasy-, manga- en scifi- groepen aan zullen deelnemen, compleet met paarden en andere vreemde voertuigen. Er zal ter ere van hen ook een Personathlon plaatsvinden, een kostuumwedstrijd, waar alle bezoekers aan kunnen deelnemen. Meer informatie over de Elf Fantasy Fair kan je hier vinden!

Kijk hier voor een review en een fotoreportage van de Elf Fantasy Fair van vorig jaar!

Je kan geen kaarten meer winnen. De prijsvraag is afgelopen.

FOK! mag 5 x 2 kaarten weggeven voor een dag naar keuze voor de Elf Fantasy Fair dit aankomend weekend! Jij kan kans maken op 1 x 2 kaarten door in dit topic te posten dat je gewoon aanwezig MOET zijn bij de EFF! Dan loten we uit alle pots de gelukkige mensen die dit weekend 'terug in de tijd' mogen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:52:28 #2
300450 Smaland
Klein beetje gek
pi_80615822
daar wil je toch niet dood gevonden worden?
  PR/Manusje van alles donderdag 22 april 2010 @ 22:52:39 #3
Toezicht is gezond!
pi_80615831
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaaa ik heb ze

Queenofhearts_4
Nokwanda
Urla
Rac
Laforest

Van harte gefeliciteerd!

PM mij zo snel als mogelijk je naam en als het kan ook de naam van je metgezel!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  donderdag 22 april 2010 @ 22:55:20 #4
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_80615952
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 22 april 2010 @ 22:55:31 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80615962
TVP'tje,

Maar eerst slapen, !
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 22 april 2010 @ 22:56:35 #6
52349 purplerose
pi_80616006
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef ChipsZak. het volgende:
TVP'tje,

Maar eerst slapen, !
Sweet Dreams!
pi_80616058
Dit heb je toch ook bij de keukenhof, of is dat totaal wat anders?
pi_80616203
Ik ga dus heen
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_80616218
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:52 schreef Smaland het volgende:
daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Niet knap genoeg?
pi_80616262
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:57 schreef StephanL het volgende:
Dit heb je toch ook bij de keukenhof, of is dat totaal wat anders?
Castlefest. Is soortgelijk, maar net iets anders
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_80616269
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef laforest het volgende:
Ik ga dus heen
fleur je je fobo dan ook op met leuke lieve schattige elfjes?
pi_80616325
Oh my god.
Niet lullig bedoelt maar dit is toch iets voor halve zolen die nooit volwassen zijn geworden?
Beetje elfje spelen. Dit gaat echt te fur.
U MAD?
pi_80616357
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Xaryna het volgende:

[..]

oh ok.
pi_80616382
Ik moest overigens wel lachen om Koningin Bifi
Dat zal dan wel een pittige tante zijn. Maar wel lekker en lang!
U MAD?
pi_80616472
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

fleur je je fobo dan ook op met leuke lieve schattige elfjes?
Zeker met 1

Jeuuuuh ik heb gewonnen.
pi_80616700
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
Oh my god.
Niet lullig bedoelt maar dit is toch iets voor halve zolen die nooit volwassen zijn geworden?
Het negatieve beeld van LARPers die met 3 vodden om zich heen gewikkeld en een plastic zwaardje thunderbolt, thunderbolt, thunderbolt roepen en halve zolen die cosplayen met een 3 euro pruik en tevens 3 vodden als "kleding" dragen, vind ik ook een dikke " " waard natuurlijk.

Maar de EFF is toch wel meer dan dat. Natuurlijk lopen er halve zolen tussen maar ook meer dan genoeg eye candy!

Ben er zelf overigens nog nooit geweest maar wat je op foto's en video's ziet... niet slecht. Lijkt me wel wat om een dagje heen te gaan.
pi_80616706
quote:
Oh my god.
Mensen met vooroordelen
pi_80616743
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Castlefest wordt.. zo gaaf
pi_80616764
quote:
Oh my god.
Jaaaaaa
En hey, ik schilder ook idiote elfjes en zo, o.a. Goed idee om ook eens te kijken wat er zoal is en of het misschien zin heeft om volgend jaar een stand te huren of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 22 april 2010 @ 23:17:58 #20
52349 purplerose
pi_80616848
elfjes
  donderdag 22 april 2010 @ 23:18:22 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_80616864
fucking sneu
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_80616901
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:18 schreef Catch22- het volgende:
fucking sneu
Oh gawdd kijk jou eens een geweldig leven hebben zonder al die idiote fantasie-shit he .
  donderdag 22 april 2010 @ 23:20:18 #23
52349 purplerose
pi_80616921
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:07 schreef laforest het volgende:

[..]

Zeker met 1

Jeuuuuh ik heb gewonnen.
Das nou lief van je
pi_80616988
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Castlefest wordt.. zo gaaf
Ik kan dit jaar weer niet
Maar volgend jaar ben ik er weer bij! Hopelijk vrijwilliger op- en afbouw, en anders koop ik gewoon een passe partout
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_80617083
Dit is de allereerste prijsvraag die ik ooit gewonnen heb!

AWESOME. <333

Het eerste wat ik heb gedaan is mijn moeder in paniek geholpen. Gillend naar haar toe rennen, 'WE GAAN TOCH WE GAAN TOCH!'.

Dankjullie <33333
or maybe i'm just another megalomaniac.
pi_80617151
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Oh gawdd kijk jou eens een geweldig leven hebben zonder al die idiote fantasie-shit he .
Raakt het je persoonlijk dat mensen kanttekeningen plaatsen bij zulkse wazige shit?
U MAD?
pi_80617195
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Raakt het je persoonlijk dat mensen kanttekeningen plaatsen bij zulkse wazige shit?
Nee het zegt meer over hun niveau van inlevingsvermogen dus ik lach ze eigenlijk keihard. Zo zonde dat je die leuke dagen moet missen .
  PR/Manusje van alles donderdag 22 april 2010 @ 23:29:51 #28
Toezicht is gezond!
pi_80617258
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

doe eens normaal. Trollen kan je achterwege laten he.
pi_80617286
U MAD?
pi_80617292
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:25 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Dit is de allereerste prijsvraag die ik ooit gewonnen heb!

AWESOME. <333

Het eerste wat ik heb gedaan is mijn moeder in paniek geholpen. Gillend naar haar toe rennen, 'WE GAAN TOCH WE GAAN TOCH!'.

Dankjullie <33333
Geniet ervan
Chocoladetaartjes.
pi_80617566
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

doe eens normaal. Trollen kan je achterwege laten he.
Nou nou, hij past dan toch juist heel goed op de EFF
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  PR/Manusje van alles donderdag 22 april 2010 @ 23:40:02 #32
Toezicht is gezond!
pi_80617580
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pi_80617769
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

pi_80617812
Voor straf als boswachter in het sprookjesbos
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 23 april 2010 @ 01:10:52 #35
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_80619968
Jullie hebben waarschijnlijk gewonnen omdat maar 5 man die kaartjes wilde hebben. Lulz
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  vrijdag 23 april 2010 @ 01:30:03 #36
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_80620236
Een feest met alleen maar alto's en gothics(incluis nerds), nee bedankt
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_80620863
dit soort evenementen lijken leuk omdat de best verkleedde lui en de mooiste meisjes op alle foto's staan. wat je niet ervaart op die foto is de regen, stank, hoge entreeprijs, goedkope prullariastandjes en zweterige nerds
pi_80621743
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:26 schreef Synthesist het volgende:
dit soort evenementen lijken leuk omdat de best verkleedde lui en de mooiste meisjes op alle foto's staan. wat je niet ervaart op die foto is de regen, stank, hoge entreeprijs, goedkope prullariastandjes en zweterige nerds
Volgens mij gaat het lekker weer worden.
pi_80621762
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 02:26 schreef Synthesist het volgende:
Geen regen,
geen stank,
entreeprijs valt best mee,
er wordt geen prullaria verkocht en al helemaal niet goedkoop,
en ik heb geen zweterige nerds kunnen bekennen.

Bah wat zijn mensen ongelooflijk bekrompen...
pi_80621769
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 01:10 schreef Equites het volgende:
Jullie hebben waarschijnlijk gewonnen omdat maar 5 man die kaartjes wilde hebben. Lulz

Gewoon jaloers dat ik gewonnen heb en jij niet.
pi_80622310
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 07:09 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Geen regen,
geen stank,
entreeprijs valt best mee,
er wordt geen prullaria verkocht en al helemaal niet goedkoop,
en ik heb geen zweterige nerds kunnen bekennen.

Bah wat zijn mensen ongelooflijk bekrompen...
Inderdaad.

En natuurlijk worden er alleen maar foto's gemaakt van de mooiste mensen, er word alleen vergeten dat er daar wel héél veel van rondlopen. Zelfs mensen die niet/amper gefotografeerd worden.

En de sfeer is sowieso geweldig.
or maybe i'm just another megalomaniac.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 23 april 2010 @ 09:14:20 #42
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80623294
Morgen is het zover, voor mij althans.

Het is jammer dat er nog steeds zoveel vooroordelen over bestaan (helaas komt het een beetje door het (vertekende) beeld wat mensen van LARP & dungeons & dragons hebben, . Maar beiden van die dingen zijn nauwelijks op de EFF te vinden, toch denkt men dat dat de inhoud van EFF is).

Maar, ik laat men maar, . Wat ik overigens wel apart vond is dat iemand regen noemde. Moeder Natuur werkt morgen en overmorgen anders aardig mee aan een zonnetje, .

EFF . Ik heb er iig zin in!
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_80623346
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:

Het is jammer dat er nog steeds zoveel vooroordelen over bestaan (helaas komt het een beetje door het (vertekende) beeld wat mensen van LARP & dungeons & dragons hebben, . Maar beiden van die dingen zijn nauwelijks op de EFF te vinden, toch denkt men dat dat de inhoud van EFF is).

Maar, ik laat men maar, . Wat ik overigens wel apart vond is dat iemand regen noemde. Moeder Natuur werkt morgen en overmorgen anders aardig mee aan een zonnetje, .

En er is een hoop goede muziek. Komt een band uit Drenthe spelen die erg interessant is.
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:08:21 #44
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80626643
ik wacht met SMART op de Anime Hentai Fair prijsvraag!
pi_80627174
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:16 schreef laforest het volgende:

[..]

En er is een hoop goede muziek. Komt een band uit Drenthe spelen die erg interessant is.
Mooi Wark?
U MAD?
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:24:53 #46
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_80627176
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 09:14 schreef ChipsZak. het volgende:

Helemaal mee eens.

Moet je wel missen zondag
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_80628531
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Mooi Wark?
We dansen ,we zingen, we springen in het rond , in de blote kont , in de blote kont !

Je zou maar in Drenthe wonen zeg
pi_80628553
kut dan zie ik de lui morgen in de trein
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_80628828
Ja,
Wij (mijn vrouw en dochtertjes Isolde(6) en Lynette(3) en ik) MOETEN naar elf fair.
Vorige jaar erg genoten en mijn dochter moet nog wraak nemen op een trol die haar vleugeltjes lam gespoten heeft!!!
Given two explanations for a phenomenon or process, nature tends to gravitate to the more elegant of the two.
William of Occam
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:54:42 #50
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_80630602
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef gers het volgende:
kut dan zie ik de lui morgen in de trein
Ja eng he??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_80630716
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef grbfst het volgende:
Ja,
Wij (mijn vrouw en dochtertjes Isolde(6) en Lynette(3) en ik) MOETEN naar elf fair.
Vorige jaar erg genoten en mijn dochter moet nog wraak nemen op een trol die haar vleugeltjes lam gespoten heeft!!!
De uitslag is al bekend.

Maar ga je heen?
pi_80630766
quote:
Ja,

U MAD?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:08:08 #53
52349 purplerose
pi_80630982
Het zit je allemaal erg dwars he?

Ja ik weet het is moeilijk mensen in hun waarde te laten maar doe toch maar ff je best, dat zou je sieren
pi_80633872
Wordt daar ook geneukt?
pi_80636595
Misschien moet ik volgend jaar ook maar komen, ik zou een goeie elf zijn met mijn lengte van 1.90

Veel plezier allemaal!!
pi_80636658
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Evelien het volgende:
Misschien moet ik volgend jaar ook maar komen, ik zou een goeie elf zijn met mijn lengte van 1.90

Veel plezier allemaal!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:51:46 #57
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_80636707
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Je hoeft geen gekke dwerg te zijn. Ik zag vorig jaar Sweeney Todd !
Nee, deze grap ontgaat me geheel. Ik heb Sweeney Todd dan ook nog niet gezien-nou ja, behalve dat het een musical is ofzo?

En die gekke dwerg is wel 1 van mijn meest favo D&D characters, jah
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Evelien het volgende:

Veel plezier allemaal!!
Als Tolkien elf wel, maar ander elven zijn veel korter dan mensen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_80644116
Dan zal ik maar eens rap een piggelmee pakje gaan fixen met mijn 1.58
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_80647736
Ik ga er ook heen. Ik wil eindelijk wel eens de tandenfee in het echt zien!

Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  zaterdag 24 april 2010 @ 07:52:35 #60
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_80660752
Gister de hele dag gewerkt, geen moment de tijd gehad om even dank je wel te zeggen hier ,
En zo dadelijke gaan we al op weg naar de EFF

Maar dank je wel
pi_80660902
Geen idee of ik het gemist heb hier, maar hoe gaat dat met die kaartjes?
Ik heb een PM gestuurd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 april 2010 @ 08:42:07 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80660961
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 08:31 schreef nokwanda het volgende:
Geen idee of ik het gemist heb hier, maar hoe gaat dat met die kaartjes?
Ik heb een PM gestuurd.
Toen ik kaartjes won voor Castlefest hoefde je ook alleen naam + adres door te geven en als je dan op de fair komt ga je naar zoeen tentje bij de ingang en zeg je dat je kaartjes hebt gewonnen bij FOK! en dan halen ze bandjes voor je op.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 april 2010 @ 08:43:34 #63
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_80660971
Wij vertrekken bijnaaaa
pi_80660978
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 08:42 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Toen ik kaartjes won voor Castlefest hoefde je ook alleen naam + adres door te geven en als je dan op de fair komt ga je naar zoeen tentje bij de ingang en zeg je dat je kaartjes hebt gewonnen bij FOK! en dan halen ze bandjes voor je op.

En veel plezier vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:16:34 #65
157839 _Alkaline
The Power Online
pi_80661924
Haha, Elfjes zijn geeijl!
Op maandag 2 augustus 2010 08:26 schreef TagForce het volgende:
8 want bijtende stof.
  zaterdag 24 april 2010 @ 11:34:22 #66
52349 purplerose
pi_80663443
Veel plezier iedereen!
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:32:37 #67
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_80668590
ik ben alweer terug. Wat een drukte. Wel mooi weer. Stiekem toch een DnD boekje gekocht
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_80672080
Het weer is echt ideaal! (niet dat ik ben geweest )...
pi_80672308
Ik zou er toch eens heen willen ondanks de KLB topics hier
Misschien volgend jaar eens.
En hopelijk hebben de winnaars het leuk gehad.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_80672695
Het was zooooooooo supertof
Prachtige mensen, outfits, muziek, eten, markt
Wow.. echt een fijn dagje
pi_80673074
Wtf is dit .
pi_80673080
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het was zooooooooo supertof
Prachtige mensen, outfits, muziek, eten, markt
Wow.. echt een fijn dagje
Oh, jij was die "heks" toch? .
pi_80673739
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:45 schreef boskameel het volgende:

[..]

Oh, jij was die "heks" toch? .
Ik ben die heks ja.
pi_80673763
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ik ben die heks ja.
Foto's?
pi_80673918
lol, ik ben vandaag chipszak, renren, surveillancefiets, intensivegary en zijn immer mooie dame tegengekomen.
ik herkende geen van allen, mij kenden ze wel (ok, chipszak niet )
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:17:36 #76
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_80673921
quote:
Bukkake-troll? _!
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_80673979
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:17 schreef Mirjam het volgende:
lol, ik ben vandaag chipszak, renren, surveillancefiets, intensivegary en zijn immer mooie dame tegengekomen.
ik herkende geen van allen, mij kenden ze wel (ok, chipszak niet )
Ik heb geen chipszak geziennn!!
pi_80673982
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:11 schreef Beach het volgende:

[..]

Foto's?
Nee
pi_80674070
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ik heb geen chipszak geziennn!!
ik wel en ze was echt rood ja
pi_80674072
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:19 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nee
okee ik was gewoon benieuwd
pi_80674097
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik wel en ze was echt rood ja
Ohh ik had het zo graag zien.
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:22 schreef Beach het volgende:

[..]

okee ik was gewoon benieuwd
Sja.. en dit is the interwebs.
pi_80674145
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ohh ik had het zo graag zien.
[..]

Sja.. en dit is the interwebs.
I haz some pics, maar ik weet niet of ze die hier wil hebben, dat hoor ik wel van d'r als ze dit tegenkomt
pi_80674162
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:25 schreef Mirjam het volgende:

[..]

I haz some pics, maar ik weet niet of ze die hier wil hebben, dat hoor ik wel van d'r als ze dit tegenkomt
Jaa ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zag! Nja en anders moet ik haar met Castlefest maar even meeten.
Maar waow wat een dag en wat een mensen ... 25.000 is de schatting.. En zo zag het er wel uit ook
pi_80674264
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:26 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Jaa ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zag! Nja en anders moet ik haar met Castlefest maar even meeten.
Maar waow wat een dag en wat een mensen ... 25.000 is de schatting.. En zo zag het er wel uit ook
onwijs druk idd.
héérlijk weer, heb meerdere malen heerlijk op een dekentje op het gras gelegen
pi_80674295
25.000 is wel heel erg veel zeg maar
pi_80674304
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Desunoto het volgende:
het was dan ook wel héél druk
pi_80674369
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:30 schreef Desunoto het volgende:
Jep en het wordt elk jaar drukker de hele fair bestaat al een jaar of 10 belangstelling is ontzettend gegroeid
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 april 2010 @ 20:15:45 #88
Toezicht is gezond!
pi_80675516
Het was leuk
pi_80675876
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was leuk
Jaaaa
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:35:42 #90
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80676075
Leuke elfjes, jammer dat Rob Oudkerk in het midden zit

(foto: Mirjam Ravensbergen)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  PR/Manusje van alles zaterdag 24 april 2010 @ 20:45:17 #91
Toezicht is gezond!
pi_80676313
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:35 schreef Stefan het volgende:

[ afbeelding ]

patser!

al staat het leukste elfje er niet op
pi_80676491
quote:

[ afbeelding ]

geil hoor pornoactrices in elfenpakjes!
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:59:51 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_80676659
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef Trance_X het volgende:

[..]

geil hoor pornoactrices in elfenpakjes!
Je verwacht nerds maar er lopen lekkere meiden rond daar. Mirjam zag er nog meer dan ik, ze moest me er soms op wijzen, vooral aan de gebodypainte ijskoningin
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_80677352
quote:

[ afbeelding ]

Die rechter lijkt op Buffy the vampire slayer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_80677550
Ook wij zijn weer enige tijd thuis na een fantastische dag.
We hebben het zo verschrikkelijk naar ons zin gehad.
Het was wel druk, maar op een kleedje in het zonnetje was het heel goed vertoeven. De sfeer die er hing was heel relaxed waardoor het gewoon minder druk leek.
Ondanks de drukte alles kunnen zien en dochterlief heeft zich ook prima vermaakt.
Ik had haar buggy opgeleukt met een roze klamboe met daarop bloemetjes genaaid en met haar lieve breedlachend gezicht trok ze veel bekijks en werd ze ook vaak gefotografeerd. Nu al een klein fotomodelletje. Ze liet zich graag fotograferen en genoot van de aandacht en alle unieke mensen om zich heen. En we hebben ook zulke lieve complimenten gekregen.

Nogmaals bedankt voor deze prijs. Het was echt super. Dit hadden we echt niet willen missen.

Nu moet ik alleen nog een lading make-up van m'n gezicht af zien te krijgen. En groene glitter nagellak zonder remover.
pi_80677820
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Urla het volgende:
Ook wij zijn weer enige tijd thuis na een fantastische dag.
We hebben het zo verschrikkelijk naar ons zin gehad.
Het was wel druk, maar op een kleedje in het zonnetje was het heel goed vertoeven. De sfeer die er hing was heel relaxed waardoor het gewoon minder druk leek.
Ondanks de drukte alles kunnen zien en dochterlief heeft zich ook prima vermaakt.
Ik had haar buggy opgeleukt met een roze klamboe met daarop bloemetjes genaaid en met haar lieve breedlachend gezicht trok ze veel bekijks en werd ze ook vaak gefotografeerd. Nu al een klein fotomodelletje. Ze liet zich graag fotograferen en genoot van de aandacht en alle unieke mensen om zich heen. En we hebben ook zulke lieve complimenten gekregen.

Nogmaals bedankt voor deze prijs. Het was echt super. Dit hadden we echt niet willen missen.

Nu moet ik alleen nog een lading make-up van m'n gezicht af zien te krijgen. En groene glitter nagellak zonder remover.
Wat leuk!!
pi_80678036
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Wat leuk!!
Echt wel. Ik zit nu gewoon nog na te hyperen. In September gaan we zeker te weten naar Arcen.
Gaan we gewoon voor sparen en hebben we meer tijd om leuke creaties te bedenken en te maken. Ik was gisterennacht tot 02,00 uur s'nachts bezig en was al om 07.00 uur op om m'n make-up te doen en m'n dochter op te leuken. Super gewoon. Ook de aanlooptijd naar het evenement toe.
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:49:35 #98
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_80678133
quote:

[ afbeelding ]

hee, die trol in het midden ben ik niet tegengekomen. Chipszak attendeerde me erop dat hij er rondliep
  zaterdag 24 april 2010 @ 23:39:49 #99
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_80682067
Ik ga alsnog Morgen, voor het eerst.
Als zwarte magiër en ik neem m'n 2 zwarte engelen en een goede fee mee.
Die fee die slacht ik wel ergens af in de bossen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_80682303
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga alsnog Morgen, voor het eerst.
Als zwarte magiër en ik neem m'n 2 zwarte engelen en een goede fee mee.
Die fee die slacht ik wel ergens af in de bossen
Awesome! Tis dat ik niet ga morgen anders had ik zeker willen zien hoe je er dan uit ziet Have fun!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')