Trusten AR de oorlog is voorbij, en in tegenstelling tot wat Einstein ooit zei, onze volgende zal niet met stokken en stenen gevochten worden.quote:Op zondag 25 april 2010 04:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom heb je moeite om het toe te geven? Je kende de site niet, tot nu, vandaar het overmatig gebruik van citaten.Slaap lekker overigens, enne:
''I never sleep, cause sleep is the cousin of death''.
![]()
Volgens Einstein zal de Vierde Wereldoorlog juist wel met stenen en stokken gevochten worden. Als je ze gebruikt, doe het dan wel goed.quote:Op zondag 25 april 2010 04:49 schreef DeParo het volgende:
En in tegenstelling tot wat Einstein ooit zei, onze volgende zal niet met stokken en stenen gevochten worden.
Over duizend jaar, dan zijn de uitspraken van Michael Jackson, net zoveel waard als de citaten en uitspraken van beroemde historische personages, je loopt alleen voor, dat is alles.quote:Op zondag 25 april 2010 04:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat ik geen oude wijsgeer als display heb en iets in het latijn eronder.
Ik denk dat jij mijn zin beter moet lezen haha.quote:Op zondag 25 april 2010 04:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Volgens Einstein zal de Vierde Wereldoorlog juist wel met stenen en stokken gevochten worden. Als je ze gebruikt, doe het dan wel goed.
Dan nog heb jet het verkeerd, want Einstein zei immers dat hij niet weet met welke middelen de volgende oorlog gevochten zal worden.quote:Op zondag 25 april 2010 04:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn zin beter moet lezen haha.
Want ik weet hoe het citaat luidt haha.
Ik weet wat hij zeiquote:Op zondag 25 april 2010 04:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan nog heb jet het verkeerd, want Einstein zei immers dat hij niet weet met welke middelen de volgende oorlog gevochten zal worden.
Laat Jopie dan ook met rust.quote:
Die oorlog is Verleden Tijd.quote:Op zondag 25 april 2010 04:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Laat Jopie dan ook met rust.Gun hem zijn oude dag.
“If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with.”
- Michael Jackson
Jawel hoor, je snapt het uiteindelijk ook wel,quote:
Je tracht Einstein te citeren, terwijl je compleet fout zit. Dit is namelijk wat Einstein zei:quote:Op zondag 25 april 2010 04:58 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die oorlog is Verleden Tijd.
Maar nog lang geen Voltooid Verleden Tijd haha tsja.
[..]
Jawel hoor, je snapt het uiteindelijk ook wel,
komt goed.
Dit is wat jij zei:quote:''Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.''
Einstein heeft dus nimmer gezegd dat de volgende oorlog niet met stokken en stenen zal worden gevochten, maar dat hij het niet weet.quote:Op zondag 25 april 2010 04:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Trusten AR de oorlog is voorbij, en in tegenstelling tot wat Einstein ooit zei, onze volgende zal niet met stokken en stenen gevochten worden.
quote:Op zondag 25 april 2010 05:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je tracht Einstein te citeren, terwijl je compleet fout zit. Dit is namelijk wat Einstein zei:
[..]
Dit is wat jij zei:
[..]
Einstein heeft dus nimmer gezegd dat de volgende oorlog niet met stokken en stenen zal worden gevochten, maar dat hij het niet weet.
Over welke woorden las ik heen dan? Je zit gewoon fout.quote:Op zondag 25 april 2010 05:03 schreef DeParo het volgende:
[..]Je leest toch echt over een paar woordjes in mijn quote heen
.
Als je dat ziet zal er een wereld opengaan.
Wellicht dat ik het allemaal niet begrijp, maar ik kan mensen die met termen als 'oorlog' strooien op het internet nauwelijks serieus nemen. Ik loop zo af en toe te dollen met DeParo- voornamelijk omdat we DeParo ook niet helemaal serieus moeten nemen -, maar ik ben oprecht als ik zeg dat meneer erg kortzichtig is en dat ik ten alle tijde me niet wens te encanailleren met zoveel kleingeestige tirannie.quote:Op zondag 25 april 2010 05:05 schreef DrDentz het volgende:
DeParo, ik begrijp je. Jij hebt net de 3e WO al uitgevochten met AM, en jullie volgende zal niet uitgevochten worden met stokken en stenen, want er zijn net geen massavernietigingswapens gebruikt. Ja hè?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:45 schreef DeParo het volgende:
waar ik me tegen verzet, is de mentaliteit die het belang daarvan probeert te normaliseren.
Dat dus..quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bovendien: uit meerdere bronnen blijkt dat Hitler prive een heel aardige en charmante man was. Dat Heesters dat ook vindt, betekent nog niet dat hij een nazi was.
Zoiets jaquote:Op zondag 25 april 2010 05:05 schreef DrDentz het volgende:
DeParo, ik begrijp je. Jij hebt net de 3e WO al uitgevochten met AM, en jullie volgende zal niet uitgevochten worden met stokken en stenen, want er zijn net geen massavernietigingswapens gebruikt. Ja hè?
Ik heb het je al vergeven, het maakt niet uit, ik begrijp je volkomen.quote:Op zondag 25 april 2010 05:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht dat ik het allemaal niet begrijp, maar ik kan mensen die met termen als 'oorlog' strooien op het internet nauwelijks serieus nemen. Ik loop zo af en toe te dollen met DeParo- voornamelijk omdat we DeParo ook niet helemaal serieus moeten nemen -, maar ik ben oprecht als ik zeg dat meneer erg kortzichtig is en dat ik ten alle tijde me niet wens te encanailleren met zoveel kleingeestige tirannie.
Daarom zal de oorlog de komende tientallen jaren geen voltooid verleden tijd worden.quote:Op zondag 25 april 2010 05:12 schreef DrDentz het volgende:
Verzetsstrijder ben je altijd en overal. De oorlog wordt ook op het internet gevoerd.
[..]
Wat dus.quote:
Die quotequote:Op zondag 25 april 2010 15:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
.
[..]
Ik heb het je al vergeven, het maakt niet uit, ik begrijp je volkomen.
[..]
Daarom zal de oorlog de komende tientallen jaren geen voltooid verleden tijd worden.
[..]
Wat dus.
Dus jij denkt dat Hitler een aardige man was.quote:
Wat snap jij niet aan aardig zijn in de omgang met? Bokkekop.quote:Op zondag 25 april 2010 17:37 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Hitler een aardige man was.
Of denk je dat Hitler, tegen sommige mensen aardig deed, om een niet aardig doel te kunnen bereiken.
Hitler gebruikte mensen, als hij er zogenaamd aardig tegen deed dan was het niet omdat hij ook maar iets om ze gaf, dan ken je persoonlijkheid van Adolf Hitler niet zo goed.quote:Op zondag 25 april 2010 17:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan aardig zijn in de omgang met? Bokkekop.
Dat hoeft nog lang niet iedereen geweest te zijn. Accepteer nou eens gewoon dat zelfs Hitler een vriendelijke kant had/had kunnen hebben zoals iedereen. Ik kan moeilijk geloven dat hij geen enkel iemand in zijn leven had die hij mocht/vrienden mee was.quote:Op zondag 25 april 2010 17:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hitler gebruikte mensen, als hij er zogenaamd aardig tegen deed dan was het niet omdat hij ook maar iets om ze gaf, dan ken je persoonlijkheid van Adolf Hitler niet zo goed.
Neem Heinrich Himmler bijvoorbeeld, hij had een dochter om wie hij veel gaf, daartegen zal hij vast wel aardig zijn geweest, maar ook Himmler was geen aardige man, want aardige mensen doen zulke dingen niet.
Zijn dochter is vandaag de dag nog steeds een voorvechter van diens ideologie.
Dus dat is waar een dergelijke naiviteit zal toe leiden.
Blijkbaar snap jij bepaalde mensen in de geschiedenis niet zo goed.
Hitler is niet te vergelijken met de aardige groenteboer op de hoek.
Nee, zo iemand kan geen aardig persoon zijn, en ja dat weeg ik af door z'n daden.quote:Op zondag 25 april 2010 18:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat hoeft nog lang niet iedereen geweest te zijn. Accepteer nou eens gewoon dat zelfs Hitler een vriendelijke kant had/had kunnen hebben zoals iedereen. Ik kan moeilijk geloven dat hij geen enkel iemand in zijn leven had die hij mocht/vrienden mee was.
Wat een treurige reactie.quote:Op zondag 25 april 2010 18:04 schreef Ringo het volgende:
Hoeveel open deuren ga je nog intrappen, wijsneus?
Het gaat mij zuiver om iemands luttele observatie van Hitler als een aardige kerel, die ene keer dat ie hem heeft ontmoet en het handje mocht schudden.
Wat doe je daar nou vervelend over? Hoe moeilijk is het voor je om vanuit een ander dan je eigen perspectief naar de zaken te kijken? Met dat protserige en geleende oorlogstrauma van je.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |