En de andere helft niet?quote:Op zondag 25 april 2010 04:21 schreef popolon het volgende:
Oh, voor de speurpipo's,: Zoek nog even verder, dan kom je er achter dat half Nederland fout zat.
Zoek het eens op.quote:
Nee, want ik eerlijk gezegd dacht ik serieus dat jij het gewoon wistquote:Op zondag 25 april 2010 04:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet. Je hebt mijn citaat gegloogled waardoor je op die website uitkwam.
Wat? Dat 50% van de Nederlanders fout zat? Ik zal toch zeggen dat het percentage hoger moet liggen.quote:
Ik wist het ook.quote:Op zondag 25 april 2010 04:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Nee, want ik eerlijk gezegd dacht ik serieus dat jij het gewoon wist![]()
,
blijkbaar overschat.
Ik lees het morgen wel, maar wat zou ik moeten roepen waar ik spijt van zou krijgenquote:Op zondag 25 april 2010 04:02 schreef DeParo het volgende:
[..]
En ik dan lol, zoveel mensen die zichzelf blijven herhalen, denk je dan dat ik origineler kan worden
maar goed.
[..]
Lijkt me een goed plan voor je, een beetje kunde is toch wel vereist zeker van jouw kant,
voordat je dadelijk dingen gaat roepen waar je spijt van krijgt, en dat wil ik niet op m'n geweten hebben, lool.
Nee? Bepaalde citaten zijn gewoon klassiekers, op verscheidene websites te vinden. Ik haal de meeste citaten gewoon uit boeken.quote:Op zondag 25 april 2010 04:25 schreef DrDentz het volgende:
Dus jullie halen die chique quotes gewoon ordinair van websites? Mijn wereldbeeld.
quote:
Ik mijne ook, ik onthoud ze alleen niet, en daarvoor is de site dus heel erg handig, ik gebruik wel vaker quotes hoor, van beroemde personen. Nee Dr Dentz, we of ik tenminste, weten dat ze bestaan, maar het geheugen is selectief en onthoudt de grote lijn, ahoewel ik natuurlijk ook moet zeggen, dat ik tijdens mijn zoektocht in het geheugen wel eens op die site een onbekende maar geniale quote ben tegengekomen.quote:Op zondag 25 april 2010 04:25 schreef DrDentz het volgende:
Dus jullie halen die chique quotes gewoon ordinair van websites? Mijn wereldbeeld.
Blijkbaar lees je met je ogen half open, want ik heb gezegd dat er veel vrijwillig gingen, maar ook veel werden gedwongen. Er zijn verschillen, zeker wanneer men vlucht, dat vergt toch enige moed.quote:Op zondag 25 april 2010 04:25 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel, maar wat zou ik moeten roepen waar ik spijt van zou krijgen
Een beetje kunde? Wat heeft dat nu met je posts te maken? En denk jij nu echt dat de Nederlanders vrijwillig naar die werkkampen gingen? Waar haal je die fantasie verhalen vandaan? Welke bron fluistert je dit in?
Intellectuelen niet.quote:Op zondag 25 april 2010 04:28 schreef DeParo het volgende:
Nee Dr Dentz, we of ik tenminste, weten dat ze bestaan, maar het geheugen is selectief en onthoudt de grote lijn
- Louis Ferdinand Celine.quote:''Hij had het gebrek van alle intellectuelen, hij verloor zich eindeloos in details''
Blijf dan ook een beetje op niveau. Die van mij staan er allemaal nog.quote:Op zondag 25 april 2010 04:30 schreef popolon het volgende:
Moderatiemedewerker, ga niet zo maar reacties wissen.
Nee, mensen met een fotografisch geheugen niet, of die beroemde zinnetjes die je nooit meer vergeet.quote:Op zondag 25 april 2010 04:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Intellectuelen niet.
[..]
- Louis Ferdinand Celine.
Oh ja verdimme nou zeg!quote:Op zondag 25 april 2010 04:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijf dan ook een beetje op niveau. Die van mij staan er allemaal nog.
quote:Op zondag 25 april 2010 04:32 schreef DeParo het volgende:
Maar we zijn allebei mensen AR.
quote:''AryaMehr is like.. half man half amazing.."
Eentje speciaal voor jou.quote:Op zondag 25 april 2010 04:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Blijf dan ook een beetje op niveau. Die van mij staan er allemaal nog.
Die ken ik. Dus doe er je voordeel mee en lees mijn posts goed.quote:Op zondag 25 april 2010 04:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Eentje speciaal voor jou.
“The greatest education in the world is watching the masters at work.”
- Michael Jackson
Ik denk, dat MJ niet het op zichzelf betrok,quote:Op zondag 25 april 2010 04:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die ken ik. Dus doe er je voordeel mee en lees mijn posts goed.
Prachtige site he? Je bent wel een meester in het googlen moet ik zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 04:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Inkoppertje![]()
.
"Onwetendheid is de moeder der hoogmoed."
Erasmus (anti-semiet![]()
)
Niet eens deze keer.quote:Op zondag 25 april 2010 04:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtige site he? Je bent wel een meester in het googlen moet ik zeggen.
Waarom heb je moeite om het toe te geven? Je kende de site niet, tot nu, vandaar het overmatig gebruik van citaten.quote:Op zondag 25 april 2010 04:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Niet eens deze keer.
Enne, een laatste, want ik ga slapen AR, iemand van wie je fan bent, meen ik.
"Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven."
- Friedrich Nietzsche
Ik weet ook wel dat ik geen oude wijsgeer als display heb en iets in het latijn eronder.quote:Op zondag 25 april 2010 04:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik denk, dat MJ niet het op zichzelf betrok,
aangezien jij hem als Display gebruikt, zie hoe de meester te werk gaat, en durf er niet tegen in te gaan![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |