die hond hoeft niet meer tegen de muur, dat heeft die aardige meneer zelf al opgelostquote:Op zondag 25 april 2010 00:18 schreef Ericr het volgende:
Maar goed Hitler was ook best een aardige kerel, voor zijn hond o.a. Die hond ook maar tegen de muur!
Opgraven die botten en nog een keer afknallen dan.quote:Op zondag 25 april 2010 00:19 schreef teamlead het volgende:
[..]
die hond hoeft niet meer tegen de muur, dat heeft die aardige meneer zelf al opgelost
140-45 schat ik.quote:Op zondag 25 april 2010 00:51 schreef Ringo het volgende:
Johan Heesters is een Arische Superman. Die wordt 120.
82 toen de Dolly Dots stopten.quote:Op zondag 25 april 2010 01:01 schreef DrDentz het volgende:
Hij was een zestiger toen de Beatles begonnen
enigzins off topic maar optreden voor de troepen in een, volgens sommigen, "vuile" oorlog is niet altijd even poplair!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Marilyn Monroe ging in Vietnam de mannen een hart onder de riem steken
quote:Op zondag 25 april 2010 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Trieste mannetje. Als je er niet uit komt maar snel beschuldigingen gaan uiten
Haha, het trieste is dat jullie er niet uitkomen, en dan mijn woorden gaan gebruiken, ik zal het maar opvatten als een compliment, maar goed, hoeveel posts zal het duren, voordat jullie dat gaan zeggen.quote:Op zondag 25 april 2010 00:17 schreef teamlead het volgende:
ben er wel klaar mee eigenlijk... ik vind het redelijk misselijkmakend dat je insinueert dat iedereen die het niet met je eens is de ernst van de holocaust niet snapt en nog nét niet beschuldigd van Nazi-sympathieën en je gelijk probeert te halen op je eigen gebrekkige interpretatie van historische bronnen
Nogmaals, ik zeg niet dat we hem moeten ophangen, en misschien is z'n muziek wel heel leuk dat maakt me niets uit. Het gaat puur om de mentaliteit die bepaalde daden probeert te normaliseren.quote:Op zondag 25 april 2010 00:11 schreef Ericr het volgende:
[..]
Geert Mak? Vind het een prutser maar wat heeft Mak dan gedaan?
Natuurlijk mag je Heesters bekritiseren maar de kerel is 106 jaar oud en heeft zelf geen directe invloed gehad op de acties van de Nazi's. Of zou zijn muziek misschien de Nazi's hebben aangespoord om hier en daar nog wat ovens hoger op te stoken? Denk dat we de man maar gewoon lekker moeten laten genieten van zijn laatste maanden of jaren, het is geen Demjanjuk of zo.
Wie nam van Gogh nu serieus, wie nam zoveel filosofen serieus, wie nam schrijvers serieus, wie nam veel wetenschappers serieus, wie nam degene die riep dat de aarde rond was serieus, ach ja AR, ik snap dat jij liever jezelf vermaakt onder de schijn van enige intelligentie, ik doe het liever met de echte variant, en ja, als je die niet hebt dan zal dat een hoop sensatie opleveren. Maar goed, gelukkig weten we nu, dat de aarde rond is.quote:Op zondag 25 april 2010 00:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Leer DeParo kennen. Slechts weinig mensen die hem nog enigszins serieus nemen hier. Maar goed, tenminste wel sensatie in elke topic waar hij verschijnt. Blijf zo doorgaan DeParo, ik vermaak mij wel.![]()
Vertel mij dan eens.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Mja, DeParo denkt een beetje te simpel, als in: hunnie zijn de slechteriken en wij (wie dat ook zijn) de goeden. De wereld zit (helaas) iets ingewikkelder in elkaar. Ook Hitler kon een aardige kerel zijn.
Ah, je weet het dus niet, maar dat betekent eigenlijk ook automatisch dat je opmerking daarvoor nergens op sloeg. En verder, want blijkbaar leest niemand in dit topic, niemand ontkent dat Hitler menselijk was.quote:Op zondag 25 april 2010 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Nou nou, daar ben ik te jong voor.. vraag het Johan Heesters. Hij doet me denken aan die man uit het filmpje.. The Man from Earth.. opkomst en ondergang van de Sovjetunie zien, twee wereldoorlogen meemaken, dan ga je de dingen wel in perspectief zien. Hij weet dat Hitler ook een man van vlees en bloed was, niet de duivel die mensen graag in hem zien. Hitler moet zover mogelijk van hunzelf geplaatst worden, het ultieme kwaad, en kan geen 'guter kerl' geweest zijn. Tja, dus wel.
Hitler was geen aardige kerel, dat weet jij net zo goed als ik, en nogmaals, je verdraait m'n woorden expres mbt het vermoorden, je weet precies wat ik zeg over mentaliteit, ach al die stompzinnige Nederlanders die net als hun grootouders weerquote:Op zondag 25 april 2010 00:18 schreef Ericr het volgende:
Maar goed Hitler was ook best een aardige kerel, voor zijn hond o.a. Die hond ook maar tegen de muur!
Mja, zijn nicht en een aantal ex-minaressen dachten daar r geloof ik ook anders over, net als zijn slachtoffers.Maar hij zal vast voor bepaalde personen aardig geweest zijn. Ook mensen met een kronkel in hun hoofd kunnen af en toe aardig zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Mja, DeParo denkt een beetje te simpel, als in: hunnie zijn de slechteriken en wij (wie dat ook zijn) de goeden. De wereld zit (helaas) iets ingewikkelder in elkaar. Ook Hitler kon een aardige kerel zijn.
Nope. Het Hitler-haten van tegenwoordig is net zo volgzaam als toen met de armen omhoog zijn naam uitschreeuwen. Zonder zelf na te denken de meute volgen. Anders word je weggezet als wereldvreemd.quote:Op zondag 25 april 2010 02:47 schreef DeParo het volgende:
daarom was hij dus niet aardig, als je dat zegt dan ben je net zo volgzaam als al die mensen die met hun armen omhoog zijn naam uitschreeuwden
(...)
als je dat doet dan ben je toch echt wereldvreemd.
quote:Op zondag 25 april 2010 02:53 schreef AryaMehr het volgende:
Hitler was wellicht in jouw ogen geen aardige kerel, maar dat betekent niet dat de mensen die destijds in zijn omgeving vertoefden hem geen 'aardige' kerel kunnen/konden vinden.
Het gaat er om dat je dan ook wel behoorlijk naief bent. Toch niet de persoon met wie je graag zou optrekken tenzij je zelf een kronkel in je hoofd hebt of andere motieven.quote:Op zondag 25 april 2010 02:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, zijn nicht en een aantal ex-minaressen dachten daar r geloof ik ook anders over, net als zijn slachtoffers.Maar hij zal vast voor bepaalde personen aardig geweest zijn. Ook mensen met een kronkel in hun hoofd kunnen af en toe aardig zijn.
Opvallend aan al zijn relaties is dat veel van deze vrouwen zelfmoordpogingen hebben ondernomen.
Maar daar gaat het hier niet om. die man deed dus gewoon zijn werk.
Story of his life.quote:Op zondag 25 april 2010 02:33 schreef DrDentz het volgende:
Mja, DeParo denkt een beetje te simpel
Ah, dus als ik Hitler haat om wat hij heeft gedaan, dan ben ik slechts een meeloper, maar als ik hem een aardige vent vond, dan ben ik dus historisch correct, nou nou, leuke tijden komen eraan zeg.quote:Op zondag 25 april 2010 02:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nope. Het Hitler-haten van tegenwoordig is net zo volgzaam als toen met de armen omhoog zijn naam uitschreeuwen. Zonder zelf na te denken de meute volgen. Anders word je weggezet als wereldvreemd.
Ik wil nu niet op de inhoud ingaan - voor zover daarvan sprake is -, maar wel even een tip geven: stop met het overmatig gebruik van emoticons in je reacties. Komt een beetje kinderlijk over en doet het net lijken alsof je ze gebruikt om het gebrek aan inhoud in je reacties te camoufleren. Ik neem aan dat je de MSN-tijd al hebt gehad?quote:Op zondag 25 april 2010 02:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zegt degene die z'n emoties niet wil uiten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
|