Ja, dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
En nee Dirk, die ouders zijn trots dat de kinderen op tv zijn
Amsterdam Noordquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik had nog een toevoegingKampers, met al dat blond, glinster en tijgerprint.
Stuk voor stuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar nu ik dit programma eens wat langer kijk, die jongens dat zijn ook wel pareltjes hoor
quote:
quote:
Jij hebt al gepost, dus dat zegt genoegquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ken heul geen slimme venten
Dat zelgt helegaar niksquote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt al gepost, dus dat zelgt genoeg
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt al gepost, dus dat zelgt genoeg
Ik heb jou nog nooit gezien...quote:
quote:
Ik verraadde mezelf he...quote:
10quote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo; over hoeveel nachtjes komen je poessies thuis?
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10
Het is een dag opgeschoven, want op zaterdag is er markt bij mn zusje, dus dan moeten ze door die drukte mee naar de auto (die dan ook verder weg staat door die markt) en dat leek ons niet zo'n succes
Welterusten Piscesquote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker tukken
Trusten voor straks allemaal!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Pisces!
Hoi Cat!Hoi Tombo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi Tombo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom en iedereen gaat naar bed?![]()
Truste Vissie en Ml!
Jij bent niet 'iedereen', dat weet je toch?quote:
Oh nee, ik ben spesjulquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent niet 'iedereen', dat weet je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben spesjulEn dat ben je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zei ook niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |