Ja, dat vrees ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
En nee Dirk, die ouders zijn trots dat de kinderen op tv zijn
Amsterdam Noordquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik had nog een toevoegingKampers, met al dat blond, glinster en tijgerprint.
Stuk voor stuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar nu ik dit programma eens wat langer kijk, die jongens dat zijn ook wel pareltjes hoor
quote:
quote:
Jij hebt al gepost, dus dat zegt genoegquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ken heul geen slimme venten
Dat zelgt helegaar niksquote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt al gepost, dus dat zelgt genoeg
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij hebt al gepost, dus dat zelgt genoeg
Ik heb jou nog nooit gezien...quote:
quote:
Ik verraadde mezelf he...quote:
10quote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tombo; over hoeveel nachtjes komen je poessies thuis?
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
10
Het is een dag opgeschoven, want op zaterdag is er markt bij mn zusje, dus dan moeten ze door die drukte mee naar de auto (die dan ook verder weg staat door die markt) en dat leek ons niet zo'n succes
Welterusten Piscesquote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Lekker tukken
Trusten voor straks allemaal!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef tombolafan het volgende:
Slaap lekker Pisces!
Hoi Cat!Hoi Tombo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi Tombo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom en iedereen gaat naar bed?![]()
Truste Vissie en Ml!
Jij bent niet 'iedereen', dat weet je toch?quote:
Oh nee, ik ben spesjulquote:Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent niet 'iedereen', dat weet je toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben spesjulEn dat ben je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zei ook niksquote:
quote:
Nou, jou kun je een geheim toevertrouwen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, jouw kun je een geheim toevertrouwen.
En ik mocht niet doorvertellen dat ik in mn eentje in de SC zat. En dat zat ik niet, dus kon ik het niet doorvertellen, dus kan je mij heul goed een geheim toe vertrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, jou kun je een geheim toevertrouwen.
Japs. Ik wist het al natuurlijk, had op de site gekeken en de uitzending online al gezien maar damn! Zoals hij zelf al zei: 'het enige diploma wat ik heb is mijn lagere school diploma. Da's niet leuk terugkijken aan het einde van je leven.'quote:
Ja, sorry, moe. Ik had alle variaties al gehad.quote:
Does Not Compute.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ik mocht niet doorvertellen dat ik in mn eentje in de SC zat. En dat zat ik niet, dus kon ik het niet doorvertellen, dus kan je mij heul goed een geheim toe vertrouwen
16 is inderdaad wel heel erg jong inderdaad...quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs. Ik wist het al natuurlijk, had op de site gekeken en de uitzending online al gezien maar damn! Zoals hij zelf al zei: 'het enige diploma wat ik heb is mijn lagere school diploma. Da's niet leuk terugkijken aan het einde van je leven.'
En dan 2 dagen na kerst overlijden. Die periode zal voor de familie nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, sorry, moe. Ik had alle variaties al gehad.![]()
quote:Does Not Compute.
+500quote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef tombolafan het volgende:
Ow, zondag Only You![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met Robert Downey jr
+500 van jezelf? Netjes!quote:
quote:
Ja, laat jij me ook maar alleen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik heb besloten om morgen maar eens een half dagje te werken, tenzij de pleuris uitbreekt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon de hele dag werken of je hebt de hele dag vrij?
Omdat ik wakker werd, onder de douche sprong, aan de koffie ging en toen dacht: He, weet je wat ik ga doen? Ik ga maar eens niet naar het werk.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat ik wakker werd, onder de douche sprong, aan de koffie ging en toen dacht: He, weet je wat ik ga doen? Ik ga maar eens niet naar het werk.
Dus toen was ik al wakker en aangekleedZoiets dus.
Zotquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Omdat ik wakker werd, onder de douche sprong, aan de koffie ging en toen dacht: He, weet je wat ik ga doen? Ik ga maar eens niet naar het werk.
Dus toen was ik al wakker en aangekleedZoiets dus.
De dames hebben het weer fris en koud.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar het is wel nog fris
Ik zat niet te klagen over ijs op m'n auto. En fris is wat anders dan koudquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De dames hebben het weer fris en koud.
Nee, Ml-etje jubelt vanwege het zonnetje, en jij zegt als een vrouwtje dat het fris isquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zat niet te klagen over ijs op m'n auto.
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, Ml-etje jubelt vanwege het zonnetje, en jij zegt als een vrouwtje dat het fris is
Het is frisquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
En ik jubel ook nog even voor het zonnetje, volgens mij wordt het vandaag al enorm lekker met 15 graden
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, Ml-etje jubelt vanwege het zonnetje, en jij zegt als een vrouwtje dat het fris is
quote:
Het laatste deel van je zin verklaart al waarom ik het eerste niet graag doequote:Op vrijdag 23 april 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk naar Dirk, de beste man ligt al in z'n Speedo
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het laatste deel van je zin verklaart al waarom ik het eerste niet graag doe
Ja hoor er was gewoon een DJ. Alleen hield hij op een gegeven moment op met draaien. Zo rond 2230. Toen waren we nog met handjevol collega's. Toen hebben we geroepen dat hij homo was en hij muziek moest draaien. Wat niet hielp uiteraard.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:06 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog gister ook een beetje staan swingen, of draaien ze geen muziek op zo'n werkdingetje?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor er was gewoon een DJ. Alleen hield hij op een gegeven moment op met draaien. Zo rond 2230. Toen waren we nog met handjevol collega's. Toen hebben we geroepen dat hij homo was en hij muziek moest draaien. Wat niet hielp uiteraard.
Toen begonnen de barmensen al de boel op te ruimen en zijn we maar naar huis gegaan.
Jup, in het begin voornamelijk 80s/90s. Toen zo na 2130 / 2200 al het oude volk weg was en we nog met mannetje of 15 / 20 over waren gewoon wat recente pop / dance. En daarna nog ff half uurtje hakken van die foute happy hardcore. Mental Theo, Paul Elstak enzo. Het blijft Rotterdam natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor muziek draaien ze dan, gewoon van alles en nog wat?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijft Rotterdam Outland natuurlijk![]()
Nou een HR-mokkel die ontpopte zich op het eind wel tot uber-bitchquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is wel leuk als ze veel dingen draaien, zo heeft iedereen wat leuke plaatjesHeb je nog collega's van een heule andere kant gezien
, of heb je vaker dit soort uitjes met ze?
Uber bitch? why?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou een HR-mokkel die ontpopte zich op het eind wel tot uber-bitch![]()
Verder waren er wel een paar echt flink uit dr plaat aan het gaan, en zeker uit dat ploegje waar we op het laatst nog mee waren
Staat te kijken hoe zijn auto gewassen wordt bedoel je. Straks de speedo maar er komen ook spinnenverdelgers/glazenwassers vandaag. Als die nou een beetje op tijd zijn kan ik werken aan de kleur. /homoquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk naar Dirk, de beste man ligt al in z'n Speedo
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:19 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Staat te kijken hoe zijn auto gewassen wordt bedoel je. Straks de speedo maar er komen ook spinnenverdelgers/glazenwassers vandaag. Als die nou een beetje op tijd zijn kan ik werken aan de kleur. /homo
quote:
Nee inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
P&o-ers die hun eigen overplaatsing niet kunnen handelen
quote:
quote:Dat feest hadden wij hier gisteren ook![]()
Tuurlijk ff de as er af wassen. Ik kom wel even langs tijd zat vandaag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]goh kun je de mijne ook niet even wassen?
Doe maar.quote:
quote:
Je auto wassenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Voel me lui.
Naar buiten kijken en dan vrolijk worden en energie voelen, het is weer mooi weer!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:13 schreef Cat22 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen? Voel me lui.
Heb ik al iemand voor.quote:
Ik ben ook vrolijk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Naar buiten kijken en dan vrolijk worden en energie voelen, het is weer mooi weer!!
Tombolalalalalala!quote:
quote:
Hello party peoplequote:
quote:
Ja, zonnetje schijnt, alleen is het toch nog iets te fris voor de speedo. Zo wel ff kijken of ik in de zon uit de wind, gewoon met alles aan kan zittenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Hello party people
Is het bij jullie ook zulk heul mooi weer!?
[..]
Hier is echt TOTAAL geen windquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, zonnetje schijnt, alleen is het toch nog iets te fris voor de speedo. Zo wel ff kijken of ik in de zon uit de wind, gewoon met alles aan kan zitten
Hoiquote:
Hier goed? En bij jou? Beetje bijgekomen van gisteravond?quote:
Mwah, nu begin ik het pas te voelen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier goed? En bij jou? Beetje bijgekomen van gisteravond?
Na de lunch is dat altijd erg..quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, nu begin ik het pas te voelen.
Wie houdt er dan ook een feestje op donderdag. En gooit de bar om 1630 open. En laat het dan tot 2230 durenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie houdt er dan ook een feestje op donderdag. En gooit de bar om 1630 open. En laat het dan tot 2230 duren
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Ml-etje het volgende:
Good mooooorrrrnnniiiiiiiiiiing Tombolalalala!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht nog, ik zeg het niet...quote:
Laat het maar weer aan mij overquote:
Tjah dat vroeg ik me ook af.quote:
Hoeveel van die prachtige blauwe flesjes heb je op dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goedemorgen Greysquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel van die prachtige blauwe flesjes heb je op dan?
Ze gaan bij dat soort feestjes er van uit dat er volwassenen komen die hun eigen grens kennen
Nee, ik dacht gewoon; die arme jongen, dat wrijf ik hem niet inquote:
Oooh ik ken m'n grens wel hoor. Ik heb genoeg gedronken maar was niet lam hoor, er waren er genoeg die lammer warenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel van die prachtige blauwe flesjes heb je op dan?
Ze gaan bij dat soort feestjes er van uit dat er volwassenen komen die hun eigen grens kennen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Kort nachtje? Het was toch al om half elf afgelopen?
Opaaaaaaa!
Ja, leg het maar bij de ander. Je bent vast gedwongen telkens weer een glas alcohol ter hand te nemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie houdt er dan ook een feestje op donderdag. En gooit de bar om 1630 open. En laat het dan tot 2230 duren
Ouwe bok ben je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oooh ik ken m'n grens wel hoor. Ik heb genoeg gedronken maar was niet lam hoor, er waren er genoeg die lammer waren![]()
Maar ik ben gewoon een dagje ouder. Feestje, paar biertjes, kort nachtje, ik trek het niet
Ik zit wel met een kater. Een rooie. En hij slaapt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Tenminste, ik trek het wel hoor, maar tis niet zo dat ik niet merk dat ik wat gedronken heb ofzo![]()
Maar ik zit hier niet met een kater of uitgeput ofzo.
En nu gaan we het over iemand anders hebben! Is Erik weg?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is traag vandaag, ze hapt niet eens op m'n 'ik word al wat ouder en mis mn slaap' opmerking
ze was je gewoon voor...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
Kort nachtje? Het was toch al om half elf afgelopen?
Opaaaaaaa!
Ja hallo! Haar Heer is weer thuis, die heeft ook korte nachten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is traag vandaag, ze hapt niet eens op m'n 'ik word al wat ouder en mis mn slaap' opmerking
Misschien wordt ze zelf ook wel ouderquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hallo! Haar Heer is weer thuis, die heeft ook korte nachten.
Het is wel te hopen zegquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wordt ze zelf ook wel ouder![]()
.
Ik denk dat iemand hen een cocktail gevoerd heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, leg het maar bij de ander. Je bent vast gedwongen telkens weer een glas alcohol ter hand te nemen.
Mogguh beebquote:
Ik heb het drukquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ja he?quote:
Dat denk ik wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar mijn opmerking erna hapte ze niet op. Misschien was het te overduidelijk
Die is lief!quote:
Wij? Als in jij en ik?quote:
I liek.quote:
Ja, jij en ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik?![]()
Speak for yourself.
O ja!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, jij en ik
Wij zijn wel eens donderdag heul laat naar bed gegaan, vrijdag vroeg op, lange dag, vrijdag aan de safari, laat naar bed, zaterdag vroeg op en weer een lange dag
En frips en fruitig all days
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Euh nou Ll digitaal wel miss jaquote:
Goed om te weten.quote:
Mudkip vraagt of jullie allemaal even pics van je borsten naar mij willen PM'en, dan laat ik ze aan hem zien.quote:
Nice try.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mudkip vraagt of jullie allemaal even pics van je borsten naar mij willen PM'en, dan laat ik ze aan hem zien.
PM'en dus digitaal
Hier zo doen he, maar ondertussen binnen 30 seconden na dat berichtje meteen je hele hebben en houwen in m'n PM-box.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mudkip vraagt of jullie allemaal even pics van je borsten naar mij willen PM'en, dan laat ik ze aan hem zien.
PM'en dus digitaal
Cat! Hoe durf je!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier zo doen he, maar ondertussen binnen 30 seconden na dat berichtje meteen je hele hebben en houwen in m'n PM-box.
Je inbox is volquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PM'en dus digitaal
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja!![]()
![]()
ik was het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dat zegt wat over de voorgevel van Catquote:
Ja, snel legen he...quote:
DIRK!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de voorgevel van Cat. En geeft nieuwe invulling aan de mop over twee tieten in een envelop
.
Die van jou passen toch wel in de laatste 15%quote:
Wat ben je weer liefquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van jou passen toch wel in de laatste 15%![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van jou passen toch wel in de laatste 15%![]()
En wat begrijp jij niet van: NIET OP FOK ZETTEN!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier zo doen he, maar ondertussen binnen 30 seconden na dat berichtje meteen je hele hebben en houwen in m'n PM-box.
Geen zalmhuis voor jouquote:
Ja eh, door die laatste opmerking heb ik het uploaden toch maar afgebroken hoorquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat begrijp jij niet van: NIET OP FOK ZETTEN!![]()
Hij dacht waarschijnlijk alleen de foto niet op FOK! zettenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat begrijp jij niet van: NIET OP FOK ZETTEN!![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zegt wat over de voorgevel van Cat. En geeft nieuwe invulling aan de mop over twee tieten in een envelop
.
PRIVATE messaging.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk alleen de foto niet op FOK! zetten
Het kan bijna niet anders dan dat het Dirk is... En anders ben jij de nieuwe held van het katholieke geloofquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
, Erik? Ga ik jou ontgayen?
![]()
![]()
Of het id idd Dirk.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, door die laatste opmerking heb ik het uploaden toch maar afgebroken hoor
Wacht even, JIJ was degene die laatst zei dat ik wel een samenvatting van de PM van Loveless mocht postenquote:
Gemiste kansquote:
Dan is Cat onze verlosser, want ik zit nergens aan bij Erik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het kan bijna niet anders dan dat het Dirk is... En anders ben jij de nieuwe held van het katholieke geloof
Cat, de ont-gayer
Woei nou Tombo jij gaat lekkerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht even, JIJ was degene die laatst zei dat ik wel een samenvatting van de PM van Loveless mocht posten![]()
Beetje met twee maten meten dit
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is Cat onze verlosser, want ik zit nergens aan bij Erik.
Ja eh, echt hoor! Dat zei ze!quote:
Eej! Aan wiens kant sta jij nu?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wacht even, JIJ was degene die laatst zei dat ik wel een samenvatting van de PM van Loveless mocht posten![]()
Beetje met twee maten meten dit
quote:
Ik ga er over nadenkenquote:
Euhmm ja maaruh we raken n beetje van het padje zoquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan is Cat onze verlosser, want ik zit nergens aan bij Erik.
Aan de kant van de gerechtigheidquote:
Kan je die tegenwoordig gewoon in bij de drogist kopen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga een kind halen, tot over 20 minuten!
Dattie het laatquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de kant van de gerechtigheid![]()
Als ie de foto's gaat posten ga ik weer bij jou staan
Ik ga een kind halen, tot over 20 minuten!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euhmm ja maaruh we raken n beetje van het padje zo
Welk stuur?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Geef me anderhalf uur met die jongen in een auto (mijn handjes aan het stuur!) en hij is born again.
Ah maar ik welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]Wij zaten nooit OP het padje volgens mij!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Geef me anderhalf uur met die jongen in een auto (mijn handjes aan het stuur!) en hij is born again.
Nee, Tombo werkt zwart bij als vroedvrouw. Wel effe opletten he.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je die tegenwoordig gewoon in bij de drogist kopen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik ga even wat beelden voorbij laten gaan. Dus jij hebt je handen aan het stuur en toch...
Momentje, dit moet ik even visualiseren.
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je die tegenwoordig gewoon in bij de drogist kopen?
Ik wacht wel even.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ik ga even wat beelden voorbij laten gaan. Dus jij hebt je handen aan het stuur en toch...
Momentje, dit moet ik even visualiseren.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, Tombo werkt zwart bij als vroedvrouw. Wel effe opletten he.
Nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja hoor
Maar er zijn leukere manieren om er één te krijgen hoor [ afbeelding ]
quote:
Hoe dan? Een leukere manier?quote:
kan ook jaquote:Ik dacht altijd dat de drogist meer was voor middeltjes ter voorkoming van...
*stuurt lespakket 2 door*quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Kan niet wachten tot de 15e. Ll en Dirk en JJH en Zwabber zijn dan veilig, maar die chicks ga ik even lekker hosselen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi. Kan niet wachten tot de 15e. Ll en Dirk en JJH en Zwabber zijn dan veilig, maar die chicks ga ik even lekker hosselen.
Nou, volgens mij word jij gehosseld.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben meer van de praktijkvoorbeeldenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe dan? Een leukere manier?
Ik spreek jou de 15e wel... [ afbeelding ]
[..]
kan ook ja
En wij danquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*stuurt lespakket 2 door*
Je bent er klaar voor.
How you doin'?quote:
Als ik met jullie bezig ga, dan zijn jullie snel genoeg ook klaarquote:
Moet jij ook ontgayed worden?quote:
Toen je liever met barbies dan brandweerauto's speelde?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn laatste vriendinnetje was in groep 1 en 2. En ik was er vrij snel achter dat ik niet zo'n interesse had in meisjes.
Wasda?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga me zo volproppen met Bram Ladage spul
Echt niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet toch wel wat de Bram Ladage is?
Een Brammetje
Eej!quote:
Wat jij wiltquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de praktijkvoorbeelden
En we zaten net op een meer onschuldig onderwerp.quote:
Ik ken het ook niet hoorquote:
Ik hou niet van onschuldige onderwerpenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En we zaten net op een meer onschuldig onderwerp.
quote:
Jij bent meer van de schuldige onderwerpen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van onschuldige onderwerpen
Ik prefereer de naam ononschuldigquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent meer van de schuldige onderwerpen?
Ga ik ook zo doenquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
Mn beste vriendin komt maandag thuis
Ze zitten in Sydney nu en vliegen via Londen, dus het was nog even spannend, maar ze komen zeker maandag thuis!![]()
blijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblijblij
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's de vriendin van jouw logeerkatten he?
Nelis en Draakje bijna thuis!
quote:
We gaan wel naar Ladage als we de Rotterdam-meet doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen ook bij het LadageKliekje hoor! Dan moet je gewoon fan worden, net als wij
Nog leesliefhebbers hier
[WIN!] De nieuwste Henning Mankell - De gekwelde man
Ik lees allesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen ook bij het LadageKliekje hoor! Dan moet je gewoon fan worden, net als wij
Nog leesliefhebbers hier
Bezorgt hij ook in Weird?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga even kijken.quote:Nog leesliefhebbers hier? Dan tip:
quote:Wie speel Kurt Wallander in de Britse tv-serie die op de boeken is gebaseerd is?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bezorgt hij ook in Weird?En anders moet de fanclub even wachten tot de R'dam meet.
![]()
GMTAquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We gaan wel naar Ladage als we de Rotterdam-meet doen
Ja heuj, ik kan ook wel iets noemen dat hier bekend is en verder bijna nergens, dat is niet eerlijkquote:
Wil ik weten wat dat betekent?quote:
Dat.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet toch wel wat de Bram Ladage is?
Een Brammetje
Oeh, tell me!quote:
Oh zeker jammer ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef Cat22 het volgende:
Beetje jammer Greys:
[..]
![]()
Maar ik doe wel mee!
Nog maar heel evenquote:
Ik niet...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zeker jammer ja.
Vooral omdat het ook in het meedoe-tooltje weer terugkomt die fout![]()
Nou ja, ze begrijpen vast wat we bedoelen
Ik vond het maar knap lastig anders.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zeker jammer ja.
Vooral omdat het ook in het meedoe-tooltje weer terugkomt die fout![]()
Nou ja, ze begrijpen vast wat we bedoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |