Dank, ik wist niet dat het bestondquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zal ongetwijfeld beschikbaar komen op http://www.radio1.nl/terugluisteren
Yep klopt, via de digitale TV of via http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dank, ik wist niet dat het bestondIk hoorde trouwens nog iets: voor de mensen die wel kunnen luisteren kan je beter naar Politiek 24 gaan, die zendt het debat ook uit alleen dan met beeld, althans, dat hoorde ik vannochtend op tv
Kom eens naar bovenstaand topic Mendeljevquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:33 schreef remlof het volgende:
Zie [Live] Radio 1 Verkiezingsdebat - 16:30 voor commentaar op het debat.
Wat de OP betreft: het is van 20-22.30 uur.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Morgen weer een debat op RTL 4 maar dan alleen tussen Rutte, Cohen, Balkenende en mét Wilders.
Mooi dan kan ik het ook kijkenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:18 schreef Libereco het volgende:
[..]
Vanaf 20.00 op de website van rtl: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/verkiezingen/
Waarop?quote:Op zondag 23 mei 2010 18:49 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mooi dan kan ik het ook kijken
(ter vermaeck, aangezien ik vanmorgen al per brief heb gestemd)
Ik geloof dat er vanavond ook iets in de Flint in Amersfoort is....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond het 'running mates-debat' bij Kneef () en Van den Brink
Ank Bijleveld (CDA), Nebahat Albayrak (PvdA), Edith Schippers (VVD) en Fleur Agema (PVV).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:18 schreef MrBadGuy het volgende:
Vanavond het 'running mates-debat' bij Kneef () en Van den Brink
Een debat tussen de lijsttrekkers van CDA, SGP en CU, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat er vanavond ook iets in de Flint in Amersfoort is....
Wat ik al zeiquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een debat tussen de lijsttrekkers van CDA, SGP en CU, inderdaad.
Maar dan op iets subtielere wijze.quote:
Er komen geen lijsttrekkers bij dit debat inderdaad, hoor ik net op Radio 1.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef ItaloDancer het volgende:
MAX Peilt De Stemming (politici in gesprek met 'de gewone Nederlander')
Datum: Donderdag 3 juni
Tijdstip: 20:50 - 21:55
Zender: Nederland 2 (MAX)
Deelnemers: 'kopstukken van CDA, PvdA, VVD en PVV' (lijsttrekkers nog niet bevestigd)
Presentatie: Cees Grimbergen
quote:IvichieSays @AMvanPutten Ritme en Volume. Dat is verschil tussen enthousiast zijn en schreeuwen. #verkiezingsgala #politiek24
Ik hoop dat Cohen nu eens de overhand heeft in zijn debat met Wilders, dat is dan goed voor de VVDquote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef TNA het volgende:
Vanavond onder andere drie één-op-één debatten: Cohen-Wilders (integratie), Rutte-Balkenende (economie), Roemer-Halsema (sociale zekerheid). Jammer dat ze Wilders en Cohen alweer over de integratie laten praten, ik hoor liever eens wat Wilders met de economie wil.
Is juist positief voor Cohen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef TNA het volgende:
Vanavond onder andere drie één-op-één debatten: Cohen-Wilders (integratie), Rutte-Balkenende (economie), Roemer-Halsema (sociale zekerheid). Jammer dat ze Wilders en Cohen alweer over de integratie laten praten, ik hoor liever eens wat Wilders met de economie wil.
Debat gezien? Ik denk niet dat Wilders hiermee veel afgesnoept heeft van de VVDquote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Is juist positief voor Cohen.Wilders kon weer lekker scoren en snoept op die manier weer wat van de VVD af
Zal zodra de eerste aangekondigd zijn een nieuw topic maken.quote:Op maandag 23 april 2012 15:44 schreef Adolecens het volgende:
ff opschonen/ sluiten/ nieuw topic lijkt me
Bij dezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:38 schreef Ryan3 het volgende:
Volgende regering: Kunduz-coalitie VVD, CDA, D66, CU, GL?
Moet zijn: Volgende regering Kunduz-coalitie: VVD, CDA, D66, CU, GL.
Kan een mod dat aanpassen?
Bvd.
Overigens is dit het FB-topic, je zat er ééntje naast: VKZ FB: Waar men polls wil gaan maken. .quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |