Ja, CU erbij idd, heb al gevraagd of een mod TT kan veranderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:36 schreef Jojoke het volgende:
Kunnen ze de verkiezingen nog schappen, die zijn een beetje overbodig zo. (met CU erbij dan)
Ze hebben Kunduz ook overleefd, en daarna hebben ze volgens mij nog een congres gehad en daar heeft Sap het ook gered, vervolgens is het aan de kiezer idd. Eventueel kan het een "Kunduz-"-coalitie worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:39 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop wel voor GL dat ze dit overleven
Vijf zetels in de peilingen, dat kan ik geen overleven noemen. Met een kiesdrempel van 5% zouden ze niet eens meer in de Kamer komenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze hebben Kunduz ook overleefd, en daarna hebben ze volgens mij nog een congres gehad en daar heeft Sap het ook gered, vervolgens is het aan de kiezer idd. Eventueel kan het een "Kunduz-"-coalitie worden.
Sap heeft het overleefd.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Vijf zetels in de peilingen, dat kan ik geen overleven noemen. Met een kiesdrempel van 5% zouden ze niet eens meer in de Kamer komen
Voor mij is Paars wel alleen een optie als de PvdA wel wat toegeeflijker wordt als ze nu is. Anders zou de Kunduzcoalitie misschien nog een betere optie zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:42 schreef JeMoeder het volgende:
Opnieuw verkiezingen soberso. Maar liever geen Kunduz coalitie, doe maar gewoon Paars III of Paars+ indien de eerste optie niet mogelijk blijkt.
Daar heb je wel wat gelijk. Maar volgens mij is Samsom gewoon rechtlijnig om de partij wat betreft zetels te kunnen herstellen. Mocht het er echt op aan komen dan zwicht hij volgensmij wel voor het fluweel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:59 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Voor mij is Paars wel alleen een optie als de PvdA wel wat toegeeflijker wordt als ze nu is. Anders zou de Kunduzcoalitie misschien nog een betere optie zijn
Wat hadden ze anders gemoeten? GL is zo ongeveer de helft van haar kiezers verloren door Kunduz. Dat Sap is blijven zitten komt puur omdat ze net nieuw was.quote:
Volgens mij is GL niet echt weggezakt door Kunduz, maar eerder door de vrouwelijke versie van Cohen (Sap) die nu partijleider is daar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:04 schreef TNA het volgende:
[..]
Wat hadden ze anders gemoeten? GL is zo ongeveer de helft van haar kiezers verloren door Kunduz. Dat Sap is blijven zitten komt puur omdat ze net nieuw was.
Onzin, het gaat juist wel om het poppetje. Dat poppetje heeft bepaalde uitgangspunten maar ook een persoonlijkheid, een manier van werken en een richting. Wat Pechtold wilde inleveren en wat niet stond niet in het verkiezingsprogramma, het hele verkiezingsprogramma ging helemaal niet over dergeliijke bezuinigingen. Laat staan dat erin stond wat voor persoonlijkheid er nodig was: Eentje die het initiatief neemt, die improviseert, die niet afwacht, die niet regentesk denkt in termen van dat de regering altijd het voortouw moet nemen maar vanuit democratische principes denkt, die kan onderhandelen en die weet hoe hij zijn doelen kan bereiken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:10 schreef Jarno het volgende:
Mja, Sap is niet echt wat maar mensen moeten ook eens voorbij een lijsttrekker leren kijken hoor. Ik ben ook geen fan van Pechtold maar er staan er gelukkig nog meer op de lijst (vd Ham ftw!!) en daarnaast gaat het gewoon om het verkiezingsprogramma en niet het poppetje (al zitten er wat irritante poppetjes tussen, toegegeven).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |