Ja, laat ik vooropstellen dat het me niet om de humor gaat bij Southpark, want die is van een ontzettend hoog niveau. We kunnen wél stellen dat Southpark nu de toon heeft gezet en heeft aangetoond dat je wel degelijk rekening dient te houden met Moslims. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij een lieve man was had je haar nootjes gebracht.
Lul niet zo dom, de filosofie achter de serie is onveranderd: NIETS is heilig. Dat CC daar niet in mee gaat heeft niets met South Park te maken.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, laat ik vooropstellen dat het me niet om de humor gaat bij Southpark, want die is van een ontzettend hoog niveau. We kunnen wél stellen dat Southpark nu de toon heeft gezet en heeft aangetoond dat je wel degelijk rekening dient te houden met Moslims. Gelukkig maar.²
Comedy Central en South Park zijn 2 handen op één buik. Dus je maakt daar een denkfout.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef 9x19 het volgende:
Lul niet zo dom, de filosofie achter de serie is onveranderd: NIETS is heilig. Dat CC daar niet in mee gaat heeft niets met South Park te maken.
Natuurlijk niet, Comedy Central is een TV kanaal. Ze hebben niets in te brengen in het creatieve proces van de serie, ze kunnen alleen achteraf censureren. De makers hebben hun eigen studio en productiebedrijf.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Comedy Central en South Park zijn 2 handen op één buik. Dus je maakt daar een denkfout.²
Dit is een perfecte samenwerking tussen de makers van South Park en Comedy Central. Het is expres zelf-opgezette zelf-censuur, zoals het altijd al bedoeld was. En dat maakt juist het punt zo extra pijnlijk duidelijk voor de moslims. Het aas werd uitgeworpen en zij hapten.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Comedy Central en South Park zijn 2 handen op één buik. Dus je maakt daar een denkfout.²
Hier heb je gelijk in. Ofschoon het niet eens relevant is, want zoals de episode oorspronkelijk zou worden uitgezonden is niet gebeurd. En wie daar nu verantwoordelijk voor is is van secundair belang. Het feit dat Comedy Central hier aan de spreekwoordelijke rem heeft getrokken is alleen maar mooi daar South Park altijd via dit kanaal wordt uitgezonden. Nee, het is een verstandige zet.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef 9x19 het volgende:
Natuurlijk niet, Comedy Central is een TV kanaal. Ze hebben niets in te brengen in het creatieve proces van de serie, ze kunnen alleen achteraf censureren.
SouthPark heeft vastgesteld dat jij een achterlijke idioot bent. En je mag je vrouw nog steeds nootjes brengen om te bewijzen hoe lief jij bent.,quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, laat ik vooropstellen dat het me niet om de humor gaat bij Southpark, want die is van een ontzettend hoog niveau. We kunnen wél stellen dat Southpark nu de toon heeft gezet en heeft aangetoond dat je wel degelijk rekening dient te houden met Moslims. Gelukkig maar.²
Ja, achteraf kunnen we wel stellen dat we blij mogen zijn dat er 2 episodes waren. Anders hadden ze dit nooit recht kunnen breien.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
SouthPark heeft vastgesteld dat jij een achterlijke idioot bent. En je mag je vrouw nog steeds nootjes brengen om te bewijzen hoe lief jij bent.,
Uhm? Die censuurblokjes waren onderdeel van de grap? Die zaten ook al in de vorige aflevering en in de Family Guy aflevering? Je kijkt het niet vaak of wel?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat vertaal je verkeerd, vergeet niet dat de aflevering al klaar was. Ze hebben inhoudelijk niets veranderd aan de tekenfilm, alleen bieps en censuurblokjes. Dat weet ik wel te waarderen, want ze hebben hun fout hersteld. Wat dat aan gaat hadden ze het geluk dat het 2 episodes waren.²
Juist niet. Ga alsjeblieft de Family Guy aflevering nog eens kijken. Blijkbaar is de humor van een dermate hoog niveau dat jij de onderliggende boodschap niet begrijpt.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat hebben ze niet. Dat was de grap. En dat is duidelijk te merken aan het feit dat ze op het laatst de hele boodschap wegbliepen (na het welbekende "I've learned something today"), which you would have known if you actually watched the damn thing.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze hebben de episode ge-alterd, en dat is verstandig.²
De aflevering is precies zo uitgezonden zoals de bedoeling was, inclusief de zogenaamde censuur. Dat was de geplande opzet. Maar ik kan begrijpen waarom je het graag anders ziet. Met jouw visie erop kun je het als overwinning claimen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, achteraf kunnen we wel stellen dat we blij mogen zijn dat er 2 episodes waren. Anders hadden ze dit nooit recht kunnen breien.
Ik kan niet ontkennen dat dit gebeuren me erg tevreden stelt, zeker als je in ogenschouw neemt dat ze alles en iedereen belachelijk hebben gemaakt:
- De Katholieke kerk
- Mormonen
- Nazi's
- Joden
Die censuurblokjes waren er in de 1ste aflevering ook al, dat was juist de grap. Maar het wegpiepen van de naam Mohammed vrede zij met hem, dat was voorbehouden aan de 2de episode. Ze waren tot inkeer gekomen.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef DustPuppy het volgende:
Uhm? Die censuurblokjes waren onderdeel van de grap? Die zaten ook al in de vorige aflevering en in de Family Guy aflevering? Je kijkt het niet vaak of wel?
Nee, dus niet en hierboven heb ik uitgelegd waarom. Maar daar heb je voor het gemak overheen gelezen?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Die censuurblokjes waren er in de 1ste aflevering ook al, dat was juist de grap. Maar het wegpiepen van de naam Mohammed vrede zij met hem, dat was voorbehouden aan de 2de episode. Ze waren tot inkeer gekomen.²
Met 'ze' bedoel je dus niet de makers, maar de uitzenders. Laat dat even duidelijk zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, achteraf kunnen we wel stellen dat we blij mogen zijn dat er 2 episodes waren. Anders hadden ze dit nooit recht kunnen breien.
Ik kan niet ontkennen dat dit gebeuren me erg tevreden stelt, zeker als je in ogenschouw neemt dat ze alles en iedereen belachelijk hebben gemaakt:
- De Katholieke kerk
- Mormonen
- Nazi's
- Joden
Jawel:quote:Op donderdag 22 april 2010 22:37 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, dus niet en hierboven heb ik uitgelegd waarom. Maar daar heb je voor het gemak overheen gelezen?
Gastquote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Jawel:
[ afbeelding ]
A message posted on SouthParkStudios.com, the Web site of Trey Parker and Matt Stone’s production company.
Ik rust mijn zaak.²
Onderdeel van het opgezette plan. Het pakt echt precies uit zoals de bedoeling is.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jawel:
[ afbeelding ]
A message posted on SouthParkStudios.com, the Web site of Trey Parker and Matt Stone’s production company.
Ik rust mijn zaak.²
Die audio beeps waren dus geen onderdeel van de grap, maar een verse altering.quote:
LOLquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Die audio beeps waren dus geen onderdeel van de grap, maar een verse altering.²
Ken je uberhaupt southpark welquote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die audio beeps waren dus geen onderdeel van de grap, maar een verse altering.²
Ja, ze zijn erg origineel. Wist je trouwens dat ze hun allereerste episode echt helemaal met de hand hebben gemaakt? Dus serieus met papier en knipwerk?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |