Ah dat is waar ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja, die zag ik vanmiddag ook, heb er maar even gereageerd
Weet ik, maar het is godvergeten moeilijk. Ik zit me echt in te houden. Er zijn zoveel dingen die ik zou willen zeggen... Omdat ik vind dat hij ze moet weten of gewoon om hem een hart onder de riem te steken zoals hij bij mij deed toen ik het zo moeilijk had. Ik kan gewoon niet zo goed niks doen denk ik...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah dat is waar ook.
Maar goed, geef hem wel enige ruimte en laat hem gewoon beslissen hoe hij dit voort wil zetten. Als je er teveel druk achter gaat zetten schiet het helemaal niet op.
Dit dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef Felixa het volgende:
Heb je zijn vriendin al eens ontmoet en hij jouw vriend?
Dat denk ik ook niet. Hoogstens nog een smsje sturen waarin je zegt dat je zijn keuze respecteert en hem even zijn gang laat gaan., maar ik twijfel of je zelfs dat moet doen.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef styliste het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is godvergeten moeilijk. Ik zit me echt in te houden. Er zijn zoveel dingen die ik zou willen zeggen... Omdat ik vind dat hij ze moet weten of gewoon om hem een hart onder de riem te steken zoals hij bij mij deed toen ik het zo moeilijk had. Ik kan gewoon niet zo goed niks doen denk ik...
Ja, en ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:46 schreef Felixa het volgende:
Is dat die rij-instructeur?
Heb je zijn vriendin al eens ontmoet en hij jouw vriend?
En als jij eens alleen met die vriendin ergens een kopje thee gaat drinken en er dan eens met haar over praat wat d'r nou precies dwars zit? (buiten medeweten van die vriend evt)quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja, en ja.
Mijn vriend heeft er echt niet zo veel moeite meer mee (ik heb het voor de zekerheid nog eens extra gechecked). Zijn vriendin is echter een heel ander verhaal...
Inderdaad, haar al eens gesproken? En gevraagd wat haar nou precies dwars zit (al laat dat zich raden) en samen zoeken naar een oplossing om dat gevoel bij haar weg te krijgen?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja, en ja.
Mijn vriend heeft er echt niet zo veel moeite meer mee (ik heb het voor de zekerheid nog eens extra gechecked). Zijn vriendin is echter een heel ander verhaal...
Ik heb hem gister geprobeerd te bellen maar hij nam niet op, smsje gestuurd en toen kreeg ik terug dat hij niet kan opnemen, nog niet. Het doet hem teveel. Heel even heen en weer gesmst en toen heb ik ook tegen hem gezegd dat ik hem met rust zal laten als hij dat nodig heeft zolang hij maar eerlijk is naar zichzelf en nu eens echt kijkt naar waar hij zelf gelukkig van wordt (en niet zoals we allebei altijd doen eerst kijken naar wat anderen gelukkig maakt)quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Hoogstens nog een smsje sturen waarin je zegt dat je zijn keuze respecteert en hem even zijn gang laat gaan., maar ik twijfel of je zelfs dat moet doen.
Heb ik ook aan zitten denken... Ik vrees alleen dat ik echt onmiddelijk een blauw oog te pakken heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:52 schreef Iuc het volgende:
[..]
En als jij eens alleen met die vriendin ergens een kopje thee gaat drinken en er dan eens met haar over praat wat d'r nou precies dwars zit? (buiten medeweten van die vriend evt)
Het gaat nu heel toevallig over hetzelfde onderwerp bij Friendsquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef YebCar het volgende:
wat denk je zelf?
naar mij weten kunnen vrouwen en mannen geen best friends worden.
gebeurt altijd wel wat. Kijk maar naar Friends
iedereen heeft wel eens wat gedaan met elkaar.
Ik denk dat z'n vriendin op de eerste plek hoort te staan. Vind het echt een beetje idioot wat je gezegd hebt tegen hem.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb hem gister geprobeerd te bellen maar hij nam niet op, smsje gestuurd en toen kreeg ik terug dat hij niet kan opnemen, nog niet. Het doet hem teveel. Heel even heen en weer gesmst en toen heb ik ook tegen hem gezegd dat ik hem met rust zal laten als hij dat nodig heeft zolang hij maar eerlijk is naar zichzelf en nu eens echt kijkt naar waar hij zelf gelukkig van wordt (en niet zoals we allebei altijd doen eerst kijken naar wat anderen gelukkig maakt)
Hij komt echt vanzelf wel als hij de boel een beetje op een rijtje heeft, dat weet ik wel, er is alleen een heel groot verschil tussen iets weten en er ook iets mee kunnen..
Is het proberen waard.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef styliste het volgende:
[..]
Heb ik ook aan zitten denken... Ik vrees alleen dat ik echt onmiddelijk een blauw oog te pakken heb.
Het is niet bepaald een... vrouwelijk type zeg maar. En zij haat mij inmiddels zo erg dat ik me ernstig afvraag of ze uberhaupt wel zou willen luisteren.
Ja natuurlijk, ik heb het van heel ver zien aan komen. Ik zou alleen als ik de rollen om zou draaien en in haar schoenen zou staan wel willen weten wat het nou is dat die band zo speciaal maakt en of dat zoiets essentieels is dat ik misschien eens moet gaan kijken of ik daar iets mee kan...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Soempie het volgende:
Dit was wel te verwachten. Denk dat heel veel mensen het er heel moeilijk mee zouden hebben als hun partner zo'n speciale band met iemand anders heeft. Je wilt toch de meest speciale zijn voor je partner? Ik wel in elk geval.
Succes. Enige wat je kunt doen is hem met rust laten. En misschien erover nadenken om die vriendschap, mocht hij die voort willen zetten, op een wat lager pitje te zetten.
Waarom is het idioot wat ik tegen hem heb gezegd? Wat mij betreft hoeft hij niet te kiezen maar hij heeft blijkbaar wel dat gevoel. Het mag duidelijk zijn dat zijn vriendin op de eerste plek staat maar als hij het zo moeilijk heeft met het maken van een keuze/oplossing dan kan ik hem toch alleen maar het advies geven om te doen waar hij gelukkig van wordt? Wat dat ook moge zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n vriendin op de eerste plek hoort te staan. Vind het echt een beetje idioot wat je gezegd hebt tegen hem.Misschien vind jij het geen vreemdgaan, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor anderen wel al zo voelt. Namelijk op een emotionele manier. Nogmaals: lager pitje en misschien een tijd gewoon helemaal geen contact en dan verder kijken.
Dit. Een jongen spendeert sowieso zelden zoveel tijd in vrouw waar hij niet geintereseerd in is. Vrouwen zijn vaak zo ignorant die niet te geloven maar toch is het zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef YebCar het volgende:
wat denk je zelf?
naar mij weten kunnen vrouwen en mannen geen best friends worden.
gebeurt altijd wel wat. Kijk maar naar Friends
iedereen heeft wel eens wat gedaan met elkaar.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:18 schreef spoor4 het volgende:
[..]
Misschien is het aanknopen van een platonische liefdesrelatie met een ander voor je partner zelfs wel erger dan een keer betekenisloos vreemdgaan.
Ben ik niet met je eens. Jullie maken er samen een heel drama van, een mooi slepend verhaal. Kom even met beide benen op de grond. Wat ik zeg: hij had niet hoeven te kiezen als jullie niet zo idioot veel contact hadden gezocht. Elke dag smsen, etc. Dan zat het er gewoon aan te komen dat of jouw vriend of zijn vriendin het er moeilijk mee zou krijgen en de bom zou barsten. En dan ook nog eens zo'n berichtje sturen.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:01 schreef styliste het volgende:
[..]
Waarom is het idioot wat ik tegen hem heb gezegd? Wat mij betreft hoeft hij niet te kiezen maar hij heeft blijkbaar wel dat gevoel. Het mag duidelijk zijn dat zijn vriendin op de eerste plek staat maar als hij het zo moeilijk heeft met het maken van een keuze/oplossing dan kan ik hem toch alleen maar het advies geven om te doen waar hij gelukkig van wordt? Wat dat ook moge zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |