Dit, niet zo onzeker doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou je hem willen verbieden om bij een vriendin te logerenHij is je eigendom niet.
Bedankt, dat helpt echtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ze hebben KEIHARDE seks op die avonden!
Maar verder moet je gewoon niet zo jaloers doen!
Je bent te claimerigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef eefie1992 het volgende:
Maar mijn vraag is dus, hoe kan ik het hem nou duidelijk maken dat die dingen gewoon niet meer kunnen nu wij een relatie hebben. (gewoon jaloers of kan het wel????) En ik heb het er ook al 2 x over gehad maar het is gewoon niet duidelijk voor hem dat ik mij er zo kut bij voel als hij zoveel met haar doet zoals afspreken, uit eten, samen film kijken, etc. wat hij dus eigelijk met mij moet doen (Ben ik nu weer te claimerig?)
En speelt er toch misschien meer dan alleen vriendschap...? (Hij had dus wel tegen mij gezegd dat het alleen een vriendschap is en dat het allemaal makkerlijker was geweest als zij een jongen was enzovoort:S)
Hopelijk kunnen jullie mij wat goede tips geven met wat ik moet doen![]()
Ik weet het echt niet meer namelijk.![]()
Dit is trouwens voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben, dus ook erg wennen.
Ik vertrouw hem wel, maar haar nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je bent te claimerig. Je hebt toch geen reden om hem niet te vertrouwen? Gewoon je eigen onzekerheid dus.
Beste oplossing ooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ga mee logeren
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem wel, maar haar niet
Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem wel, maar haar niet
ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.
Niet dat dit zo heel slecht is hoor, een gezond wantrouwen is de basis van gezond verstand.
Nou ja, dat hij meer contact heeft met haar dan jou is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort, maar ik zie niet in waarom hij daar niet zou mogen logeren. Als ze bij elkaar in bed liggen wordt het wellicht weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus niet
Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Zeker negatief? nou dan moet hij inzien dat hij dat ook niet kan doen.
Ik zie niet in wat er zo raar aan isquote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Dat hij bij haar gaat slapen vind ik niet normaal.
Iemand waar je een hele goede band mee hebt heb je natuurlijk niet zomaar gevonden. En dan nog, zij hebben al tijden een hechte band. Dat hij zijn tijd wat beter moet verdelen moge duidelijk zijn en daar moet je zeker ook over praten als dat je dwars zit, maar hem verbieden om bij te meid te gaan logeren vind ik echt te ver gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het ook echt niet toestaan, en als je het niet uit zijn kop gepraat krijgt, dan gewoon het spelletje mee spelen hoor
Dan zou ik als ik jou was eens een jongen/vriend opzoeken met wie je een goede band hebt/kan krijgen, en daar leuke dingen mee gaan doen. Eerlijk is eerlijk dan. Ook niet leuk misschien, maar dan voelt hij misschien hoe het is.
Ik vertrouw jongens er totaal niet mee, dus daarom zou ik het op zon manier doen, als hij totaal niet wilt luisteren en er begrip voor toont.
Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Zeker negatief? nou dan moet hij inzien dat hij dat ook niet kan doen.
Want? Zodra je een relatie hebt slaap je alleen nog maar bij elkaar in huis? Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat ze ergens lepeltje lepeltje tegen elkaar aanliggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Dat hij bij haar gaat slapen vind ik niet normaal.
Ja maar ik weet van mijzelf ook dat wat altijd een goede vriend jarenlang van me bleek te zijn, en wanneer ik een relatie kreeg, ik erachter kwam dat die persoon me leuk vond. Dan kan je nog wel vrienden blijven, maar dan is het anders, en oppassen geblazen voor wat de persoon in kwestie kan doen. Ik weet niet hoe dat is met hun 2, maar hoe vaak hoor en zie ik dat wel niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.
Toch is het wel zo dat als dit zijn eerste relatie is, en dier twee al voor jullie relatie vrienden waren, er waarschijnlijk geen seksuele spanning tussen die twee hangt. Anders was het al lang wel wat geworden. Wel mag hij wat meer tijd aan jou besteden dan aan die vriendin, anders lijkt het een beetje omgekeerde wereld. En je kan natuurlijk wel zeggen dat je niet wil dat ze bij elkaar IN bed slapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |