abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80571537
Ik begin maar even gelijk; ik ben volgens mij ontzettend jaloers!

Het zit namelijk zo; mijn vriend heeft een hele goede vriendin. Toen wij een relatie kregen, was zij op vakantie dus waren er alleen nog maar roze wolken.
Na een week of 6 kwam ze terug, en toen merkte ik toch wel dat hij ook veel aandacht aan haar besteed.
Ze belde veel met elkaar en spreken dus ook nog veel af... (wat ik dus vreemd vind is dat hij haar meer belt dan mij) komt weer de jaloezie omhoog.. terecht?
Ik heb het er met hem over gehad dat ik het niet prettig vind dat hij zo close en klef is met haar.
En dat bepaalde dingen dus niet meer kunnen nu wij een relatie hebben (Bijv; hij heeft een paar keer bij haar gelogeerd, zij komt een ontbijtje brengen, belt hem en vraagt nog veel aandacht van hem)
Hij zegt dus dat ik niet zo onzeker moet zijn over mezelf en dat ik hem moet vertrouwen etc.

Ik kan niet moeilijk gaan doen dat hij bij haar heeft gelogeerd want dat was voor dat wij iets hadden(niets gebeurt, gewoon als vrienden bij elkaar logeren...), maar het zit mij toch dwars dat zij aan hem had gevraagd of hij nog een keer kwam logeren terwijl zij wist dat wij iets hebben! En hij vroeg nog aan mij of ik het goed vond als hij daar ging logeren.

Maar mijn vraag is dus, hoe kan ik het hem nou duidelijk maken dat die dingen gewoon niet meer kunnen nu wij een relatie hebben. (gewoon jaloers of kan het wel????) En ik heb het er ook al 2 x over gehad maar het is gewoon niet duidelijk voor hem dat ik mij er zo kut bij voel als hij zoveel met haar doet zoals afspreken, uit eten, samen film kijken, etc. wat hij dus eigelijk met mij moet doen (Ben ik nu weer te claimerig? )
En speelt er toch misschien meer dan alleen vriendschap...? (Hij had dus wel tegen mij gezegd dat het alleen een vriendschap is en dat het allemaal makkerlijker was geweest als zij een jongen was enzovoort:S)
Hopelijk kunnen jullie mij wat goede tips geven met wat ik moet doen
Ik weet het echt niet meer namelijk.
Dit is trouwens voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben, dus ook erg wennen.
xD
pi_80571643
Waarom zou je hem willen verbieden om bij een vriendin te logeren Hij is je eigendom niet.
pi_80571669
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou je hem willen verbieden om bij een vriendin te logeren Hij is je eigendom niet.
Dit, niet zo onzeker doen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_80571688
Ze hebben KEIHARDE seks op die avonden!

Maar verder moet je gewoon niet zo jaloers doen!
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_80571773
Als er iets meer was dan vriendschap dan was dat er wel van gekomen voordat jij in spel was. Waar maak je je zorgen over? Als het een jongen was had je er geen problemen mee?
pi_80571791
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ze hebben KEIHARDE seks op die avonden!

Maar verder moet je gewoon niet zo jaloers doen!
Bedankt, dat helpt echt
xD
pi_80571808
Ach, als mijn vriendje meer tijd zou besteden aan een vriendin van hem dan aan mij dan zou ik dat ook niet cool vinden hoor..

Maar over dat logeren etc moet je je echt niet druk maken, ze zijn al een hele tijd vrienden, natuurlijk gaan ze daar niet ineens mee stoppen. Wees blij voor hem! Bovendien, als jullie een keer ruzie hebben kan hij er met een vrouw over praten en die zijn veel beter in advies geven dan mannen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 20:07:04 ]
pi_80571888
Als het een vriend van hem was zou je dan ineens niet jaloers zijn? ( naja ontbijt op bed is dan een beeeetje gay maar je begrijpt wat ik bedoel )
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_80572020
Mooi hoe als dit een omgekeerde situatie was geweest de vrouwen allang een oorlog waren begonnen tegen de 'claimerige' man.

Maar ja, ik kan het wel begrijpen van jouw kant. Al hadden ze die vriendschappelijke relatie al met elkaar voordat jij er was en is gewoon onderdeel van zijn leven. Ergens staat hij in zijn volle recht om dat gewoon door te zetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2010 20:11:46 ]
pi_80572473
quote:
Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef eefie1992 het volgende:
Maar mijn vraag is dus, hoe kan ik het hem nou duidelijk maken dat die dingen gewoon niet meer kunnen nu wij een relatie hebben. (gewoon jaloers of kan het wel????) En ik heb het er ook al 2 x over gehad maar het is gewoon niet duidelijk voor hem dat ik mij er zo kut bij voel als hij zoveel met haar doet zoals afspreken, uit eten, samen film kijken, etc. wat hij dus eigelijk met mij moet doen (Ben ik nu weer te claimerig? )
En speelt er toch misschien meer dan alleen vriendschap...? (Hij had dus wel tegen mij gezegd dat het alleen een vriendschap is en dat het allemaal makkerlijker was geweest als zij een jongen was enzovoort:S)
Hopelijk kunnen jullie mij wat goede tips geven met wat ik moet doen
Ik weet het echt niet meer namelijk.
Dit is trouwens voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben, dus ook erg wennen.
Je bent te claimerig . Je hebt toch geen reden om hem niet te vertrouwen? Gewoon je eigen onzekerheid dus.
pi_80572692
Ga mee logeren
AFCA
pi_80572702
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Je bent te claimerig . Je hebt toch geen reden om hem niet te vertrouwen? Gewoon je eigen onzekerheid dus.
Ik vertrouw hem wel, maar haar niet
xD
pi_80572715
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ga mee logeren
Beste oplossing ooit.
pi_80572783
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ga mee logeren
xD
pi_80572882
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Dat komt op hetzelfde neer.
pi_80573266
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.

Niet dat dit zo heel slecht is hoor, een gezond wantrouwen is de basis van gezond verstand.
pi_80573499
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.

Niet dat dit zo heel slecht is hoor, een gezond wantrouwen is de basis van gezond verstand.
ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus niet
xD
pi_80573564
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus niet
Nou ja, dat hij meer contact heeft met haar dan jou is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort, maar ik zie niet in waarom hij daar niet zou mogen logeren. Als ze bij elkaar in bed liggen wordt het wellicht weer een ander verhaal.
pi_80574656
Ik zou het ook echt niet toestaan, en als je het niet uit zijn kop gepraat krijgt, dan gewoon het spelletje mee spelen hoor

Dan zou ik als ik jou was eens een jongen/vriend opzoeken met wie je een goede band hebt/kan krijgen, en daar leuke dingen mee gaan doen. Eerlijk is eerlijk dan. Ook niet leuk misschien, maar dan voelt hij misschien hoe het is.

Ik vertrouw jongens er totaal niet mee, dus daarom zou ik het op zon manier doen, als hij totaal niet wilt luisteren en er begrip voor toont.

Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Zeker negatief? nou dan moet hij inzien dat hij dat ook niet kan doen.
-
pi_80574935
Dat hij bij haar gaat slapen vind ik niet normaal.
pi_80574975
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:

Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.

Toch is het wel zo dat als dit zijn eerste relatie is, en dier twee al voor jullie relatie vrienden waren, er waarschijnlijk geen seksuele spanning tussen die twee hangt. Anders was het al lang wel wat geworden. Wel mag hij wat meer tijd aan jou besteden dan aan die vriendin, anders lijkt het een beetje omgekeerde wereld. En je kan natuurlijk wel zeggen dat je niet wil dat ze bij elkaar IN bed slapen.
pi_80575060
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Ik zie niet in wat er zo raar aan is okay als je lepeltje lepeltje gaat liggen is dat niet cool, maar ik slaap ook vaak genoeg met vrienden/vriendinnen en hij omgekeerd ook wel eens en geen van ons heeft er ooit een probleem van gemaakt.
pi_80575067
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het ook echt niet toestaan, en als je het niet uit zijn kop gepraat krijgt, dan gewoon het spelletje mee spelen hoor

Dan zou ik als ik jou was eens een jongen/vriend opzoeken met wie je een goede band hebt/kan krijgen, en daar leuke dingen mee gaan doen. Eerlijk is eerlijk dan. Ook niet leuk misschien, maar dan voelt hij misschien hoe het is.

Ik vertrouw jongens er totaal niet mee, dus daarom zou ik het op zon manier doen, als hij totaal niet wilt luisteren en er begrip voor toont.

Iemand waar je een hele goede band mee hebt heb je natuurlijk niet zomaar gevonden. En dan nog, zij hebben al tijden een hechte band. Dat hij zijn tijd wat beter moet verdelen moge duidelijk zijn en daar moet je zeker ook over praten als dat je dwars zit, maar hem verbieden om bij te meid te gaan logeren vind ik echt te ver gaan.

Als mijn vriendin zoiets zou verbieden zou het denk ik snel afgelopen zijn.
pi_80575121
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Want? Zodra je een relatie hebt slaap je alleen nog maar bij elkaar in huis? Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat ze ergens lepeltje lepeltje tegen elkaar aanliggen.
pi_80575144
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.

Toch is het wel zo dat als dit zijn eerste relatie is, en dier twee al voor jullie relatie vrienden waren, er waarschijnlijk geen seksuele spanning tussen die twee hangt. Anders was het al lang wel wat geworden. Wel mag hij wat meer tijd aan jou besteden dan aan die vriendin, anders lijkt het een beetje omgekeerde wereld. En je kan natuurlijk wel zeggen dat je niet wil dat ze bij elkaar IN bed slapen.
Ja maar ik weet van mijzelf ook dat wat altijd een goede vriend jarenlang van me bleek te zijn, en wanneer ik een relatie kreeg, ik erachter kwam dat die persoon me leuk vond. Dan kan je nog wel vrienden blijven, maar dan is het anders, en oppassen geblazen voor wat de persoon in kwestie kan doen. Ik weet niet hoe dat is met hun 2, maar hoe vaak hoor en zie ik dat wel niet?

En ik ben misschien wat ongelovig, maar hoe kun je er van uit gaan dat ze niet samen in bed liggen?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')