Dit, niet zo onzeker doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Dennis101 het volgende:
Waarom zou je hem willen verbieden om bij een vriendin te logerenHij is je eigendom niet.
Bedankt, dat helpt echtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Ze hebben KEIHARDE seks op die avonden!
Maar verder moet je gewoon niet zo jaloers doen!
Je bent te claimerigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef eefie1992 het volgende:
Maar mijn vraag is dus, hoe kan ik het hem nou duidelijk maken dat die dingen gewoon niet meer kunnen nu wij een relatie hebben. (gewoon jaloers of kan het wel????) En ik heb het er ook al 2 x over gehad maar het is gewoon niet duidelijk voor hem dat ik mij er zo kut bij voel als hij zoveel met haar doet zoals afspreken, uit eten, samen film kijken, etc. wat hij dus eigelijk met mij moet doen (Ben ik nu weer te claimerig?)
En speelt er toch misschien meer dan alleen vriendschap...? (Hij had dus wel tegen mij gezegd dat het alleen een vriendschap is en dat het allemaal makkerlijker was geweest als zij een jongen was enzovoort:S)
Hopelijk kunnen jullie mij wat goede tips geven met wat ik moet doen![]()
Ik weet het echt niet meer namelijk.![]()
Dit is trouwens voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben, dus ook erg wennen.
Ik vertrouw hem wel, maar haar nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je bent te claimerig. Je hebt toch geen reden om hem niet te vertrouwen? Gewoon je eigen onzekerheid dus.
Beste oplossing ooit.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ga mee logeren
Dat komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem wel, maar haar niet
Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik vertrouw hem wel, maar haar niet
ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat is het bekende riedeltje, maar zegt niet zoveel. Immers, als jij je eigen vriend vertrouwd, welk probleem is er dan? Dan zou hij sowieso niets doen.
Niet dat dit zo heel slecht is hoor, een gezond wantrouwen is de basis van gezond verstand.
Nou ja, dat hij meer contact heeft met haar dan jou is natuurlijk niet helemaal zoals het hoort, maar ik zie niet in waarom hij daar niet zou mogen logeren. Als ze bij elkaar in bed liggen wordt het wellicht weer een ander verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
ik moet er eigelijk gewoon mee ophouden, maar dat lukt dus niet
Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Zeker negatief? nou dan moet hij inzien dat hij dat ook niet kan doen.
Ik zie niet in wat er zo raar aan isquote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Dat hij bij haar gaat slapen vind ik niet normaal.
Iemand waar je een hele goede band mee hebt heb je natuurlijk niet zomaar gevonden. En dan nog, zij hebben al tijden een hechte band. Dat hij zijn tijd wat beter moet verdelen moge duidelijk zijn en daar moet je zeker ook over praten als dat je dwars zit, maar hem verbieden om bij te meid te gaan logeren vind ik echt te ver gaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het ook echt niet toestaan, en als je het niet uit zijn kop gepraat krijgt, dan gewoon het spelletje mee spelen hoor
Dan zou ik als ik jou was eens een jongen/vriend opzoeken met wie je een goede band hebt/kan krijgen, en daar leuke dingen mee gaan doen. Eerlijk is eerlijk dan. Ook niet leuk misschien, maar dan voelt hij misschien hoe het is.
Ik vertrouw jongens er totaal niet mee, dus daarom zou ik het op zon manier doen, als hij totaal niet wilt luisteren en er begrip voor toont.
Want heb je het er met hem over gehad hoe hij zou reageren als jij bij een andere jongen/vriend ging slapen?
Want? Zodra je een relatie hebt slaap je alleen nog maar bij elkaar in huis? Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat ze ergens lepeltje lepeltje tegen elkaar aanliggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Ja maar ik weet van mijzelf ook dat wat altijd een goede vriend jarenlang van me bleek te zijn, en wanneer ik een relatie kreeg, ik erachter kwam dat die persoon me leuk vond. Dan kan je nog wel vrienden blijven, maar dan is het anders, en oppassen geblazen voor wat de persoon in kwestie kan doen. Ik weet niet hoe dat is met hun 2, maar hoe vaak hoor en zie ik dat wel niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, vraag hem eens wat hij daarvan zou vinden.
Toch is het wel zo dat als dit zijn eerste relatie is, en dier twee al voor jullie relatie vrienden waren, er waarschijnlijk geen seksuele spanning tussen die twee hangt. Anders was het al lang wel wat geworden. Wel mag hij wat meer tijd aan jou besteden dan aan die vriendin, anders lijkt het een beetje omgekeerde wereld. En je kan natuurlijk wel zeggen dat je niet wil dat ze bij elkaar IN bed slapen.
Al slaap ik ook wel eens lepeltje lepeltje met m'n beste vriendin, gewoon omdat het chill ligtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Want? Zodra je een relatie hebt slaap je alleen nog maar bij elkaar in huis? Ik heb namelijk nog nergens gelezen dat ze ergens lepeltje lepeltje tegen elkaar aanliggen.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Al slaap ik ook wel eens lepeltje lepeltje met m'n beste vriendin, gewoon omdat het chill ligten dat vindt m'n vriendje ook geen probleem. (Eerder geil, gok ik zo)
Waarom zou je daar aan twijfelen dat ze niet gewoon vrienden zijn? Lijkt me gewoon een stukje vertrouwen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van mijzelf ook dat wat altijd een goede vriend jarenlang van me bleek te zijn, en wanneer ik een relatie kreeg, ik erachter kwam dat die persoon me leuk vond. Dan kan je nog wel vrienden blijven, maar dan is het anders, en oppassen geblazen voor wat de persoon in kwestie kan doen. Ik weet niet hoe dat is met hun 2, maar hoe vaak hoor en zie ik dat wel niet?
En ik ben misschien wat ongelovig, maar hoe kun je er van uit gaan dat ze niet samen in bed liggen?
Dat was ik dus van plan met mijn beste vriend. Alleen ik weet niet wat ik ermee oplos... tja hij weet hoe het voelt maar of het nou de goede oplossing is...?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het ook echt niet toestaan, en als je het niet uit zijn kop gepraat krijgt, dan gewoon het spelletje mee spelen hoor
Dan zou ik als ik jou was eens een jongen/vriend opzoeken met wie je een goede band hebt/kan krijgen, en daar leuke dingen mee gaan doen. Eerlijk is eerlijk dan. Ook niet leuk misschien, maar dan voelt hij misschien hoe het is.
Ik vertrouw jongens er totaal niet mee, dus daarom zou ik het op zon manier doen, als hij totaal niet wilt luisteren en er begrip voor toont.
Ik heb wel een paar vriendinnen waar ik heel goed mee omga maar echt totaal 0,0 gevoel seksuele gevoelens voor heb, geldt andersom ook, dus ook al lig ik daarmee samen in bed gaat er echt niets gebeuren. En dan nog, vertrouw je vriend een beetje.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar ik weet van mijzelf ook dat wat altijd een goede vriend jarenlang van me bleek te zijn, en wanneer ik een relatie kreeg, ik erachter kwam dat die persoon me leuk vond. Dan kan je nog wel vrienden blijven, maar dan is het anders, en oppassen geblazen voor wat de persoon in kwestie kan doen. Ik weet niet hoe dat is met hun 2, maar hoe vaak hoor en zie ik dat wel niet?
En ik ben misschien wat ongelovig, maar hoe kun je er van uit gaan dat ze niet samen in bed liggen?
Persoonlijk zou ik zeggen, have fun.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Dat was ik dus van plan met mijn beste vriend. Alleen ik weet niet wat ik ermee oplos... tja hij weet hoe het voelt maar of het nou de goede oplossing is...?
Daar ben ik dus bang voor, dat zij hem nu leuk vind... en dat zij hem dus probeert te versieren...quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Right, een vent springt echt niet overal bovenop, als hij dat wel doet weet je ook hoe het met jullie relatie is gesteld.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, dat zij hem nu leuk vind... en dat zij hem dus probeert te versieren...
Het blijft een man dus als zij met haar benen wijd gaat, is het snel gebeurt
Om bepaalde redenen kan ik hem niet meer vertrouwen op zulk gebiedquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar vriendinnen waar ik heel goed mee omga maar echt totaal 0,0 gevoel seksuele gevoelens voor heb, geldt andersom ook, dus ook al lig ik daarmee samen in bed gaat er echt niets gebeuren. En dan nog, vertrouw je vriend een beetje.
Tsjaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, dat zij hem nu leuk vind... en dat zij hem dus probeert te versieren...
Iemand die er mee eens is.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef RVP67 het volgende:
Dat is nogal cliché niet?quote:Het blijft een man dus als zij met haar benen wijd gaat, is het snel gebeurt![]()
Dan heb je het over je vriend specifiek, allemaal leuk en aardig, maar dat is jullie probleem (no offence), niet het probleem van TS. Je hoort je vriend/vriendin te kunnen vertrouwen. Zo niet, dan zit er ergens iets goed fout.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Om bepaalde redenen kan ik hem niet meer vertrouwen op zulk gebied
als jij een vriend hebt die gaat logeren bij een vriendin die bekent staat als slet, zou jij je daar prettig bij voelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat vind je er precies niet normaal aan?
Maar zie het zo, als ze elkaar leuk zouden vinden was er allang wat gebeurd, maar dat is er niet en hij heeft voor jou gekozen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
als jij een vriendin hebt die gaat logeren bij een vriend die bekent staat als grootste player, zou jij je daar prettig bij voelen?
Dat is waar. Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat hij meer aandacht aan haar besteed voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar zie het zo, als ze elkaar leuk zouden vinden was er allang wat gebeurd, maar dat is er niet en hij heeft voor jou gekozen.
En dat ben ik dus helemaal met je eens.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar toch blijf ik het vreemd vinden dat hij meer aandacht aan haar besteed voor mijn gevoel.
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat hij het ff eerlijk moet verdelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En dat ben ik dus helemaal met je eens.
Nou ja, je kunt er over praten en aangeven dat jij het niet prettig vind dat je voor je gevoel het idee heeft dat hij meer/teveel aandacht geeft aan haar. Dan kunnen jullie samen kijken waar daaraan moet gebeuren om dat gevoel weg te nemen bij jou.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat hij het ff eerlijk moet verdelen?
Bedankt ik ga het proberen, ben alleen bang dat het hem nu gaat irriteren omdat ik er al een aantal keren over ben begonnen. En ik wil nou ook weer niet over komen als de grootste zeikerd.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt er over praten en aangeven dat jij het niet prettig vind dat je voor je gevoel het idee heeft dat hij meer/teveel aandacht geeft aan haar. Dan kunnen jullie samen kijken waar daaraan moet gebeuren om dat gevoel weg te nemen bij jou.
Hij moet natuurlijk ook wel kunnen snappen dat jij er wellicht niet helemaal op gerust bent, net als jij moet begrijpen dat hij niet zomaar zijn beste vriendin opgeeft. Zoek daar dus een balans in.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Bedankt ik ga het proberen, ben alleen bang dat het hem nu gaat irriteren omdat ik er al een aantal keren over ben begonnen. En ik wil nou ook weer niet over komen als de grootste zeikerd.
Nee ik zou het kut vinden omdat zij dan misschien wel versierpogingen doet, maar ik weet toch 100 % zeker dat mijn vriend daar niet in op in zou gaan en sowieso geen vrienden zou zijn met een meisje dat hem probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
als jij een vriend hebt die gaat logeren bij een vriendin die bekent staat als slet, zou jij je daar prettig bij voelen?
Ik ken haar een klein beetje maar ik heb best veel verhalen over haar gehoord zoals bijv dat zij 2 van zijn beste vrienden fucking hard heeft genaaid (dan word je toch aan het denken gezet of niet?)quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Yima het volgende:
Nou ik vind het ook van de zotte wat hij doet,
en ik snap al helemaal dat je iemand zo zo bekend staat niet vertrouwt. Want zulke vrouwen doen het er alleen al om om maar te zieken, dat verleiden van ze. Nieteens omdat ze daadwerjkeljk verliefd zijn op dfie jongen (dan heb ik er nog enigszins begrp voor) maar gewoon om het heerlijke gevoel dat ze die man voor zich hebben gewonnen.
Ken je de vriendin in kwestie eigenlijk zelf persoonlijk of ken je alleen de verhalen over haar?
Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Paranoot het volgende:
als het geen meid maar een jongen was, zou het je dan ook storen? nee? ophouden met zeiken dan.
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik zou het kut vinden omdat zij dan misschien wel versierpogingen doet, maar ik weet toch 100 % zeker dat mijn vriend daar niet in op in zou gaan en sowieso geen vrienden zou zijn met een meisje dat hem probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft.
Je moet iets subtieler zijn. Het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Kan moeilijk eisen dat die vriendschap eindigt?
krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?
Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Kan moeilijk eisen dat die vriendschap eindigt?
Nope, omdat hij eerlijk tegen mij heeft gezegd dat hij veel met haar belt en weinig met mij. En laten we de logeerpartijtjes niet vergetenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Paranoot het volgende:
[..]
krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?
goeiequote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.
Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop? Wanneer pakken wij eens een filmpje
?'.. Eis die aandacht op joh
idd! Gewoon ook zeggen als hij bijv. Zegt: ik kom morgen niet, dan ga ik naar haar toe. Terugzeggen: ooh echt:( balen zeg, ik wou net lekker gezellig avondje hebben met jou, filmpje enzquote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop? Wanneer pakken wij eens een filmpje
?'.. Eis die aandacht op joh
Wat een ingewikkeld zooitje toch.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, TS. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen was ik dan de goede vriendin en kende hij zijn vriendin langer dan mij. Dus het komt echt wel voor.
Hoewel ik het toen eigenlijk ook niet normaal vond dat hij mij vaker zag dan haar. In het begin althans, later zag hij haar weer vaker maar tussen ons liep het dan ook gigantisch mis door andere dingen. En nee, we waren niet verliefd.
Wees duidelijk naar je vriend toe over wat je verwacht en hou de boodschap bij jezelf, ga niet verwijten of beschuldigen. Dan zou er best over te praten moeten zijn.
Het is natuurlijk zo ingewikkeld als je het zelf maakt, zolang het goed besproken kan worden en hij een beetje let op de verdeling van zijn aandacht en jij hem wat vrijer laat komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld zooitje toch.
Ach, ik wilde je alleen een hart onder de riem steken en verder ben ik het eens met Dennis101.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld zooitje toch.
Tsja, op dat moment in de omgekeerde situatie gillen alle vrouwen: "Heb eens vertrouwen!".quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 03:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vriendschap tussen vrouw en man bestaat niet
Ik ben nu 17, volgende maand 18 en hij is 19.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat is gewoon raar.
hoe lang hebben jullie iets en wat zijn jullie leeftijden?
ken je misschien mensen die je vriend beter kent op zulk gebieden?
Het begin is precies als mij en mijn vriendquote:Op donderdag 22 april 2010 08:40 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik ben nu 17, volgende maand 18 en hij is 19.
Het is voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben.
Hij heeft wel een aantal goeie vrienden die ik redelijk kan, maar ik weet niet of hun er wat aan kunnen doen
Wat ook zo is dat echt al zijn vrienden een hekel aan haar hebben en om een goede reden...
Haha grappigquote:Op donderdag 22 april 2010 08:45 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Het begin is precies als mij en mijn vriend
naja probeer het gewoon eens, vertel wat je dwars zit en dan houw je ook met hun een band op.
Nou daarom, dan kunnen die vrienden je vast wel helpen toch
Ja ik ben ook 17 en volgende maand 18, alleen word mijn vriend volgende week 20quote:Op donderdag 22 april 2010 09:10 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Haha grappig![]()
Ik ga vanmiddag zowiezo er met hem over hebben
en als dat weer niet werkt vraag ik zijn vrienden wel
Hahaha lekker evilquote:Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook 17 en volgende maand 18, alleen word mijn vriend volgende week 20
Ja is goed
want sorry hoor je bent zijn vriendin, waarom zou hij dan nog bij een andere meid moeten slapen, vrienden of niet. Dat gaat zo vaak niet samen. :x Maar goed, als hij niet wil luisteren zijn vrienden, en anders een koekje van eigen deeg gevenWedden dat hij het dan niet leuk vind!
Nou en,quote:
Dat is echt zo kutquote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou en,
ik heb sinds sept 2008 met mijn vriend, in nov 2008 ging het uit, maar net daar voor probeerde hij seks te hebben met een ander. Week later was het weer aan tussen ons. Aug 2009 kwam ik erachter dat hij seks wilde hebben met een ander (door zijn gesprekgeschiedenis te checken, omdat zon wijf toen ik bij hem was op msn er over begon Feb tot aug dus, en toen wilde ik eens weten waarom, want mijn vriend "zei" niet te weten waarom ze over seks met hem begon " En toen kon ik er ok niet uit halen dat vincent het ook wilde want zei begon er steeds op een andere manier over. Dus toen had ik zijn laptop tot beschikking en dacht ik "als jij de waarheid niet weet (zei hij) of niet wil zeggen, dan maar zo"
en toen ben ik er achte rgekomen, zoooo boos dat ik was :x
ik ben daar nog steeds niet overheen, ondanks alles dat hij heb gedaan om het goed te maken, dus toen heb ik hem ook een keer terug gepakt met een jongen over de sms :x
wist hij tenminste ook even hoe het voelde :x
Sorry maar dat is dikke Bull-Shit. Als jij je vriend vertrouwt weet je dat er niks gaat gebeuren, ook al doet zij nog zo haar best. Als je daar toch over twijfelt vertrouw je hem dus niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Dat is echt zo kut![]()
Maar ik vind het wel knap dat je dan nog een relatie met hem hebt!
Ik zou echt gek worden namelijk, gewoon omdat ik niet weet wat hij uithaalt.
Kan het misschien liggen dat jullie toen nog geen seks hadden en dat hij het gewoon ontzettend graag wild(e) (hij is 3 jaar ouder)
Ik geloof wel dat mijn vriend geen seks met haar heeft, want ik vertrouw hem maar die stomme slet niet![]()
Maar ik ga hem gewoon lekker jaloers maken door meer aandacht te besteden aan mijn beste vriend
Dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:14 schreef styliste het volgende:
[..]
Sorry maar dat is dikke Bull-Shit. Als jij je vriend vertrouwt weet je dat er niks gaat gebeuren, ook al doet zij nog zo haar best. Als je daar toch over twijfelt vertrouw je hem dus niet.
En het tweede is nogal triest vind je niet? Hij mag t niet maar jij wel?
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef eefie1992 het volgende:
Ik geloof wel dat mijn vriend geen seks met haar heeft, want ik vertrouw hem maar die stomme slet niet![]()
Maar ik ga hem gewoon lekker jaloers maken door meer aandacht te besteden aan mijn beste vriend
Jij neukt natuurlijk iedere meid die je in je bed tegenkomt, duidelijk, maar er zijn ook mensen die dat niet doen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad, hij gaat daar alleen slapen en een kopje thee drinken. Echt hé. Hoe naïef kan je wezen.
Slaap maar lekker verder. Welterusten!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij neukt natuurlijk iedere meid die je in je bed tegenkomt, duidelijk, maar er zijn ook mensen die dat niet doen.
Hahaha, god oh god. Vuil manipulatief kutwijf.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nou en,
ik heb sinds sept 2008 met mijn vriend, in nov 2008 ging het uit, maar net daar voor probeerde hij seks te hebben met een ander. Week later was het weer aan tussen ons. Aug 2009 kwam ik erachter dat hij seks wilde hebben met een ander (door zijn gesprekgeschiedenis te checken, omdat zon wijf toen ik bij hem was op msn er over begon Feb tot aug dus, en toen wilde ik eens weten waarom, want mijn vriend "zei" niet te weten waarom ze over seks met hem begon " En toen kon ik er ok niet uit halen dat vincent het ook wilde want zei begon er steeds op een andere manier over. Dus toen had ik zijn laptop tot beschikking en dacht ik "als jij de waarheid niet weet (zei hij) of niet wil zeggen, dan maar zo"
en toen ben ik er achte rgekomen, zoooo boos dat ik was :x
ik ben daar nog steeds niet overheen, ondanks alles dat hij heb gedaan om het goed te maken, dus toen heb ik hem ook een keer terug gepakt met een jongen over de sms :x
wist hij tenminste ook even hoe het voelde :x
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |