abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80577117
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Yima het volgende:
Nou ik vind het ook van de zotte wat hij doet,
en ik snap al helemaal dat je iemand zo zo bekend staat niet vertrouwt. Want zulke vrouwen doen het er alleen al om om maar te zieken, dat verleiden van ze. Nieteens omdat ze daadwerjkeljk verliefd zijn op dfie jongen (dan heb ik er nog enigszins begrp voor) maar gewoon om het heerlijke gevoel dat ze die man voor zich hebben gewonnen.

Ken je de vriendin in kwestie eigenlijk zelf persoonlijk of ken je alleen de verhalen over haar?
Ik ken haar een klein beetje maar ik heb best veel verhalen over haar gehoord zoals bijv dat zij 2 van zijn beste vrienden fucking hard heeft genaaid (dan word je toch aan het denken gezet of niet?)
Maar daar ben ik dus bang voor, want zo'n impulsief typje is het wel...
xD
  woensdag 21 april 2010 @ 21:59:40 #52
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80577118
als het geen meid maar een jongen was, zou het je dan ook storen? nee? ophouden met zeiken dan.
pi_80577176
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Paranoot het volgende:
als het geen meid maar een jongen was, zou het je dan ook storen? nee? ophouden met zeiken dan.
Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?
xD
pi_80577242
Ja natuurlijk is dat raar!!!!
pi_80577288
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee ik zou het kut vinden omdat zij dan misschien wel versierpogingen doet, maar ik weet toch 100 % zeker dat mijn vriend daar niet in op in zou gaan en sowieso geen vrienden zou zijn met een meisje dat hem probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft.
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Kan moeilijk eisen dat die vriendschap eindigt?
xD
pi_80577316
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef Yima het volgende:
Ja natuurlijk is dat raar!!!!
dus moet ik dan ophouden met zeiken?
xD
pi_80577353
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Je moet iets subtieler zijn. Het is een kwestie van geven en nemen.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:05:50 #58
299496 Paranoot
paramilitaire noot
pi_80577435
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?
krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?
pi_80577502
Nee niet ophouden met zeiken maar hem gewoon nog eens extra duidelijk maken dat dit echt niet kan. Dat ie maar met 1 iemand een intieme relatie kan hebben op deze manier en als hij geen ruimte heeft voor jou in zijn leven omdat hij zoveel aan haar moet geven, dan zoek je wel iemand voor wie je wel op de eerste plaats komt..
pi_80577503
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.

Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop ? Wanneer pakken wij eens een filmpje ?'.. Eis die aandacht op joh
pi_80577536
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Paranoot het volgende:

[..]

krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?
Nope, omdat hij eerlijk tegen mij heeft gezegd dat hij veel met haar belt en weinig met mij. En laten we de logeerpartijtjes niet vergeten
xD
pi_80577561
Je moet proberen een balans te vinden (nou ja eigenlijk hij)
zeghem gewoon eerlijk wat je van hem verwacht qua tijd doorbrengen, als hij jou minder ziet e.d dan haar, vraag dan wat voor hem een relatie inhoudt en een vriendschap..

Probeer niks te eisen, want dat werkttegen je. Denk. En als die vriendin daar achterkomt. Helemaal denk:p
~ Bonito La Risa ~
pi_80577626
iedereen:

bedankt trouwens, ik weet nu wel ongeveer ik het nu moet aanpakken door jullie tips
xD
pi_80577645
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Pijve.Stiemel het volgende:
Ga mee logeren
Triiiioooooooooooo
pi_80577699
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.

Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop ? Wanneer pakken wij eens een filmpje ?'.. Eis die aandacht op joh
goeie
xD
pi_80577701
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

idd! Gewoon ook zeggen als hij bijv. Zegt: ik kom morgen niet, dan ga ik naar haar toe. Terugzeggen: ooh echt:( balen zeg, ik wou net lekker gezellig avondje hebben met jou, filmpje enz
~ Bonito La Risa ~
pi_80577718
Ik kan het me wel voorstellen, TS. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen was ik dan de goede vriendin en kende hij zijn vriendin langer dan mij. Dus het komt echt wel voor.
Hoewel ik het toen eigenlijk ook niet normaal vond dat hij mij vaker zag dan haar. In het begin althans, later zag hij haar weer vaker maar tussen ons liep het dan ook gigantisch mis door andere dingen. En nee, we waren niet verliefd.

Wees duidelijk naar je vriend toe over wat je verwacht en hou de boodschap bij jezelf, ga niet verwijten of beschuldigen. Dan zou er best over te praten moeten zijn.
pi_80577894
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, TS. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen was ik dan de goede vriendin en kende hij zijn vriendin langer dan mij. Dus het komt echt wel voor.
Hoewel ik het toen eigenlijk ook niet normaal vond dat hij mij vaker zag dan haar. In het begin althans, later zag hij haar weer vaker maar tussen ons liep het dan ook gigantisch mis door andere dingen. En nee, we waren niet verliefd.

Wees duidelijk naar je vriend toe over wat je verwacht en hou de boodschap bij jezelf, ga niet verwijten of beschuldigen. Dan zou er best over te praten moeten zijn.
Wat een ingewikkeld zooitje toch.
xD
pi_80577978
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk zo ingewikkeld als je het zelf maakt, zolang het goed besproken kan worden en hij een beetje let op de verdeling van zijn aandacht en jij hem wat vrijer laat komt het helemaal goed.
pi_80578553
quote:
Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Ach, ik wilde je alleen een hart onder de riem steken en verder ben ik het eens met Dennis101.
pi_80584679
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus bang voor, dat zij hem nu leuk vind... en dat zij hem dus probeert te versieren...
Het blijft een man dus als zij met haar benen wijd gaat, is het snel gebeurt
Tsja, op dat moment in de omgekeerde situatie gillen alle vrouwen: "Heb eens vertrouwen!". Maar goed, het is verstandig om inderdaad hier een beetje zicht op te houden. Blind iemand vertrouwen is onverstandig en naïef.
pi_80584683
Zomaar statement tussendoor: vertrouwen is overrated, gezond verstand does the trick.
pi_80584781
Een vriend hebben die bij z'n beste vriendin logeert. No way.
pi_80584787
Vriendschap tussen vrouw en man bestaat niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 22 april 2010 @ 03:19:04 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80584796
Ik snap niet dat die logeerpartijtjes niet raar gevonden worden Als je nu wasted na de kroeg daar een keer slapend neervalt, okay. Maar waarom moeten ze bij elkaar logeren? Gezellig elkaars haar vlechten? Alsof ze nog niet genoeg tijd met elkaar spenderen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80584804
Inderdaad. Die neuken gewoon. Doh.
  donderdag 22 april 2010 @ 03:41:42 #77
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_80584843
quote:
Op donderdag 22 april 2010 03:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vriendschap tussen vrouw en man bestaat niet
Dit dus.

Hij wil der sowieso neuken, wat doet ie anders bij haar?
Bedankt Hans.
pi_80585126
met de laatste stukken ben ik het eens.
er is toch geen reden o bij hhaar nog te blijven slapen als hij jou hebt? en waarom doet hij er niets aan als hij weet dat hij zijn tijd meer besteed aan een andere meid
-
pi_80585686
Ja waarom doethij er niks aan, als hij weet dat jij het niet zo leuk vind?
~ Bonito La Risa ~
pi_80585857
Ja daar snap ik dus ook niet van, ik heb het een aantal keer gezegd en hij wil het niet begrijpen lijkt het wel:S
xD
pi_80585918
dat is gewoon raar.
hoe lang hebben jullie iets en wat zijn jullie leeftijden?

ken je misschien mensen die je vriend beter kent op zulk gebieden?
-
pi_80586002
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
dat is gewoon raar.
hoe lang hebben jullie iets en wat zijn jullie leeftijden?

ken je misschien mensen die je vriend beter kent op zulk gebieden?
Ik ben nu 17, volgende maand 18 en hij is 19.
Het is voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben.
Hij heeft wel een aantal goeie vrienden die ik redelijk kan, maar ik weet niet of hun er wat aan kunnen doen
Wat ook zo is dat echt al zijn vrienden een hekel aan haar hebben en om een goede reden...
xD
pi_80586080
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:40 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Ik ben nu 17, volgende maand 18 en hij is 19.
Het is voor ons allebei de eerste keer dat we een relatie hebben.
Hij heeft wel een aantal goeie vrienden die ik redelijk kan, maar ik weet niet of hun er wat aan kunnen doen
Wat ook zo is dat echt al zijn vrienden een hekel aan haar hebben en om een goede reden...
Het begin is precies als mij en mijn vriend
naja probeer het gewoon eens, vertel wat je dwars zit en dan houw je ook met hun een band op.
Nou daarom, dan kunnen die vrienden je vast wel helpen toch
-
pi_80586635
quote:
Op donderdag 22 april 2010 08:45 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Het begin is precies als mij en mijn vriend
naja probeer het gewoon eens, vertel wat je dwars zit en dan houw je ook met hun een band op.
Nou daarom, dan kunnen die vrienden je vast wel helpen toch
Haha grappig
Ik ga vanmiddag zowiezo er met hem over hebben
en als dat weer niet werkt vraag ik zijn vrienden wel
xD
pi_80587562
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:10 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Haha grappig
Ik ga vanmiddag zowiezo er met hem over hebben
en als dat weer niet werkt vraag ik zijn vrienden wel
Ja ik ben ook 17 en volgende maand 18, alleen word mijn vriend volgende week 20

Ja is goed
want sorry hoor je bent zijn vriendin, waarom zou hij dan nog bij een andere meid moeten slapen, vrienden of niet. Dat gaat zo vaak niet samen. :x Maar goed, als hij niet wil luisteren zijn vrienden, en anders een koekje van eigen deeg geven Wedden dat hij het dan niet leuk vind!
-
pi_80587669
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:47 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ja ik ben ook 17 en volgende maand 18, alleen word mijn vriend volgende week 20

Ja is goed
want sorry hoor je bent zijn vriendin, waarom zou hij dan nog bij een andere meid moeten slapen, vrienden of niet. Dat gaat zo vaak niet samen. :x Maar goed, als hij niet wil luisteren zijn vrienden, en anders een koekje van eigen deeg geven Wedden dat hij het dan niet leuk vind!
Hahaha lekker evil
xD
pi_80587804
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:51 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Hahaha lekker evil
Nou en,
ik heb sinds sept 2008 met mijn vriend, in nov 2008 ging het uit, maar net daar voor probeerde hij seks te hebben met een ander. Week later was het weer aan tussen ons. Aug 2009 kwam ik erachter dat hij seks wilde hebben met een ander (door zijn gesprekgeschiedenis te checken, omdat zon wijf toen ik bij hem was op msn er over begon Feb tot aug dus, en toen wilde ik eens weten waarom, want mijn vriend "zei" niet te weten waarom ze over seks met hem begon " En toen kon ik er ok niet uit halen dat vincent het ook wilde want zei begon er steeds op een andere manier over. Dus toen had ik zijn laptop tot beschikking en dacht ik "als jij de waarheid niet weet (zei hij ) of niet wil zeggen, dan maar zo"

en toen ben ik er achte rgekomen, zoooo boos dat ik was :x
ik ben daar nog steeds niet overheen, ondanks alles dat hij heb gedaan om het goed te maken, dus toen heb ik hem ook een keer terug gepakt met een jongen over de sms :x

wist hij tenminste ook even hoe het voelde :x
-
pi_80588513
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nou en,
ik heb sinds sept 2008 met mijn vriend, in nov 2008 ging het uit, maar net daar voor probeerde hij seks te hebben met een ander. Week later was het weer aan tussen ons. Aug 2009 kwam ik erachter dat hij seks wilde hebben met een ander (door zijn gesprekgeschiedenis te checken, omdat zon wijf toen ik bij hem was op msn er over begon Feb tot aug dus, en toen wilde ik eens weten waarom, want mijn vriend "zei" niet te weten waarom ze over seks met hem begon " En toen kon ik er ok niet uit halen dat vincent het ook wilde want zei begon er steeds op een andere manier over. Dus toen had ik zijn laptop tot beschikking en dacht ik "als jij de waarheid niet weet (zei hij ) of niet wil zeggen, dan maar zo"

ik ben daar nog steeds niet overheen, ondanks alles dat hij heb gedaan om het goed te maken, dus toen heb ik hem ook een keer terug gepakt met een jongen over de sms :x

Dat is echt zo kut
Maar ik vind het wel knap dat je dan nog een relatie met hem hebt!
Ik zou echt gek worden namelijk, gewoon omdat ik niet weet wat hij uithaalt.
Kan het misschien liggen dat jullie toen nog geen seks hadden en dat hij het gewoon ontzettend graag wild(e) (hij is 3 jaar ouder)
Ik geloof wel dat mijn vriend geen seks met haar heeft, want ik vertrouw hem maar die stomme slet niet
Maar ik ga hem gewoon lekker jaloers maken door meer aandacht te besteden aan mijn beste vriend
xD
pi_80589537
Hai,

Het kan anders wel heel lang naast elkaar goedgaan. :-)

Ik had zelf een beste vriendin en ik was haar beste vriend. van mijn 14de tot mijn 24ste.
Ik zag, belde en ging ook regelmatig met haar stappen en we bleven ook bij elkaar slapen.
We hebben nooit wat met elkaar gehad en wilden dat ook niet.

Als ik dan een vriendin had, dat legde ik mijn vriendschap uit. In sommig gevallen nam ik mijn vriendin ook een paar keer mee naar mijn best vriendin, opdat ze dan ook kon zien wat voor type dit was.

Maar ik vind wel dat je meer tijd door moet brengen met je partner, dan je beste vriendin.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Als je elkaar 100% kan vertrouwen, dan moet je ook niet teveel dingen gaan zien, die misschien nooit zullen gebeuren.
pi_80590061
Niet zo onzeker zijn. Daarmee maak je veel meer kapot dan je lief is.
Ten eerste waren ze al vrienden voordat jij om de hoek kwam kijken en ten tweede heb je veel meer kans om je vriend kwijt te raken door dit gedrag dan door zijn vriendschap met haar.

Mijn beste vriend gaat nu door een hel vanwege precies hetzelfde gedrag van zijn vriendin. Dit kan ons onze vriendschap en hem zijn relatie kosten. Geloof me, dat wil je je vriend niet aandoen.

(niet heel het topic gelezen btw..)
pi_80590142
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef eefie1992 het volgende:

[..]

Dat is echt zo kut
Maar ik vind het wel knap dat je dan nog een relatie met hem hebt!
Ik zou echt gek worden namelijk, gewoon omdat ik niet weet wat hij uithaalt.
Kan het misschien liggen dat jullie toen nog geen seks hadden en dat hij het gewoon ontzettend graag wild(e) (hij is 3 jaar ouder)
Ik geloof wel dat mijn vriend geen seks met haar heeft, want ik vertrouw hem maar die stomme slet niet
Maar ik ga hem gewoon lekker jaloers maken door meer aandacht te besteden aan mijn beste vriend
Sorry maar dat is dikke Bull-Shit. Als jij je vriend vertrouwt weet je dat er niks gaat gebeuren, ook al doet zij nog zo haar best. Als je daar toch over twijfelt vertrouw je hem dus niet.

En het tweede is nogal triest vind je niet? Hij mag t niet maar jij wel?
pi_80591380
Wat een gejank hier zeg jezus. Vrienden zijn toch vrienden en geen (potentieel) relatiemateriaal? Ik slaap ook wel eens met een mannelijke vriend omdat het gezellig is en soms zo uit komt, daar heeft m'n vriend (gelukkig) echt geen problemen mee.. Ik bij hem omgekeerd ook niet.
pi_80592063
quote:
Op donderdag 22 april 2010 11:14 schreef styliste het volgende:

[..]

Sorry maar dat is dikke Bull-Shit. Als jij je vriend vertrouwt weet je dat er niks gaat gebeuren, ook al doet zij nog zo haar best. Als je daar toch over twijfelt vertrouw je hem dus niet.

En het tweede is nogal triest vind je niet? Hij mag t niet maar jij wel?
Dat dus.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:11:07 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80592150
quote:
Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef eefie1992 het volgende:

Hoe oud ben je? 15?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80592639
Als jij je beste vriend hiervoor gaat gebruiken verlaag je jezelf tot waar je bij je vriend bang voor bent.

PRAAT er gewoon met hem over!
  donderdag 22 april 2010 @ 12:30:08 #96
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80592807
Ja inderdaad, hij gaat daar alleen slapen en een kopje thee drinken. Echt hé. Hoe naïef kan je wezen.
pi_80592819
Als je vriend eerlijk is over wanneer ze contact hebben en je een beetje idee hebt wat ze zoal met elkaar bespreken moet het wel kunnen. Het is wel handig zoals Silenthill zegt als hij je aan haar voorstelt zodat je weet wat voor een meisje het is.
pi_80593020
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef Armageddon het volgende:
Ja inderdaad, hij gaat daar alleen slapen en een kopje thee drinken. Echt hé. Hoe naïef kan je wezen.
Jij neukt natuurlijk iedere meid die je in je bed tegenkomt, duidelijk, maar er zijn ook mensen die dat niet doen.
  donderdag 22 april 2010 @ 12:41:58 #99
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80593202
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij neukt natuurlijk iedere meid die je in je bed tegenkomt, duidelijk, maar er zijn ook mensen die dat niet doen.
Slaap maar lekker verder. Welterusten!
pi_80594140
quote:
Op donderdag 22 april 2010 09:56 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Nou en,

Hahaha, god oh god. Vuil manipulatief kutwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')