Ik ken haar een klein beetje maar ik heb best veel verhalen over haar gehoord zoals bijv dat zij 2 van zijn beste vrienden fucking hard heeft genaaid (dan word je toch aan het denken gezet of niet?)quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Yima het volgende:
Nou ik vind het ook van de zotte wat hij doet,
en ik snap al helemaal dat je iemand zo zo bekend staat niet vertrouwt. Want zulke vrouwen doen het er alleen al om om maar te zieken, dat verleiden van ze. Nieteens omdat ze daadwerjkeljk verliefd zijn op dfie jongen (dan heb ik er nog enigszins begrp voor) maar gewoon om het heerlijke gevoel dat ze die man voor zich hebben gewonnen.
Ken je de vriendin in kwestie eigenlijk zelf persoonlijk of ken je alleen de verhalen over haar?
Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Paranoot het volgende:
als het geen meid maar een jongen was, zou het je dan ook storen? nee? ophouden met zeiken dan.
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik zou het kut vinden omdat zij dan misschien wel versierpogingen doet, maar ik weet toch 100 % zeker dat mijn vriend daar niet in op in zou gaan en sowieso geen vrienden zou zijn met een meisje dat hem probeert te versieren terwijl hij een vriendin heeft.
Je moet iets subtieler zijn. Het is een kwestie van geven en nemen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Kan moeilijk eisen dat die vriendschap eindigt?
krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Het feit dat zij meer aandacht krijg als ik is... raar?
Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk tegen hem zeggen dat zij misschien iets van plan is? daar zal hij niets van snappen.
Kan moeilijk eisen dat die vriendschap eindigt?
Nope, omdat hij eerlijk tegen mij heeft gezegd dat hij veel met haar belt en weinig met mij. En laten we de logeerpartijtjes niet vergetenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Paranoot het volgende:
[..]
krijgt zij meer aandacht of zit dat tussen jouw oren?
goeiequote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet er gewoon van uit gaan dat hij niets doet en dat hij sowieso niet met haar om zou gaan als zij hem ziet als meer dan een vriend. Tenzij er iets is dat je anders doet vermoeden moet je dat gewoon blijven denken want anders maak je jezelf alleen maar gek.
Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop? Wanneer pakken wij eens een filmpje
?'.. Eis die aandacht op joh
idd! Gewoon ook zeggen als hij bijv. Zegt: ik kom morgen niet, dan ga ik naar haar toe. Terugzeggen: ooh echt:( balen zeg, ik wou net lekker gezellig avondje hebben met jou, filmpje enzquote:Op woensdag 21 april 2010 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verder kun je natuurlijk wel tegen hem zeggen 'ooh gingen jullie alweer naar de bioscoop? Wanneer pakken wij eens een filmpje
?'.. Eis die aandacht op joh
Wat een ingewikkeld zooitje toch.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen, TS. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen was ik dan de goede vriendin en kende hij zijn vriendin langer dan mij. Dus het komt echt wel voor.
Hoewel ik het toen eigenlijk ook niet normaal vond dat hij mij vaker zag dan haar. In het begin althans, later zag hij haar weer vaker maar tussen ons liep het dan ook gigantisch mis door andere dingen. En nee, we waren niet verliefd.
Wees duidelijk naar je vriend toe over wat je verwacht en hou de boodschap bij jezelf, ga niet verwijten of beschuldigen. Dan zou er best over te praten moeten zijn.
Het is natuurlijk zo ingewikkeld als je het zelf maakt, zolang het goed besproken kan worden en hij een beetje let op de verdeling van zijn aandacht en jij hem wat vrijer laat komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld zooitje toch.
Ach, ik wilde je alleen een hart onder de riem steken en verder ben ik het eens met Dennis101.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:15 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Wat een ingewikkeld zooitje toch.
Tsja, op dat moment in de omgekeerde situatie gillen alle vrouwen: "Heb eens vertrouwen!".quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef eefie1992 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus bang voor, dat zij hem nu leuk vind... en dat zij hem dus probeert te versieren...
Het blijft een man dus als zij met haar benen wijd gaat, is het snel gebeurt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |