quote:Op donderdag 22 april 2010 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
Goedenavond mensen
Net weer gewerktHele avond orde & netheid
@ bouwafdeling. Komen morgen 15 bouwmarktmanagers
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Weezer! Die hoor je anders nooit bij Michiel!
Allo Hansquote:
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isquote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
Hupsakeej, de eerste is overtuigend binnen! 106 - 68. Zaterdag erop en erover. Zou geen probleem mogen zijn tegen Weert. Wat een kud "team" is dat. Tsjonge jonge wat een ego's. DONAR.
Whehequote:Op donderdag 22 april 2010 21:48 schreef Sersjee het volgende:
Hé, Weezer! Die hoor je anders nooit bij Michiel!
Sjoelen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allo Hans
[..]
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isOf ik heb iets gemist op 3FM
Is de nieuwe serious talent band van 3FMquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Allo Hans
[..]
WTF is dit voor sport (?) als het uberhaupt een sport isOf ik heb iets gemist op 3FM
Ik heb nóg oorsuizingen van de keer da'k van Troublemaker mocht meegenieten in de studio...quote:
Euw, okeujquote:Op donderdag 22 april 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is de nieuwe serious talent band van 3FM. Gaat over de basketbalclub uit
Groningen (GasTerra Flames / Donar).
Paalzitten is heel groot in Groningen. Daarom hebben ze ook zo dik gewonnen.quote:
Hahaha Sersjeequote:Op donderdag 22 april 2010 21:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Paalzitten is heel groot in Groningen. Daarom hebben ze ook zo dik gewonnen.
Waar denk je dat de 'H' in EHBO voor staat?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:02 schreef alors het volgende:
Hans valt binnen en opeens leeft het topicHans!
quote:
volgens mij is de muziek van 3voor12 ook veel leuker voor de bezoekers nuquote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef alors het volgende:
[..]
Vroegah kwam dit topic tussen 19 en 22 tot leven en viel het na tienen weer dood, nu lijkt het wel andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |