quote:3FMDJschool Vanavond zijn er 12 jonge getalenteerde DJ's op bezoek bij @michielveenstra en #3FM. Hoe koel is dat?
Koffiequote:Op donderdag 22 april 2010 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo.
Dit is de Freaknacht zonder de nacht.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
Zou dit een free choice van Michiel zijn? Of heeft de muziekredactie dit bedacht?
Heerlijk nummertje hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:14 schreef alors het volgende:
Moss, douze points!
Maar die plaat wordt toch al regelmatig gedraaid?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:20 schreef alors het volgende:
Nu we toch aan het stemmen zijn, ik wil deze plaat graag een 1 geven.
DIE RUST!!!quote:
ja, blijft leuk elke jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
Je kan de krekels horen tsjirpen inderdaad.
Wauw, ik kijk naar buiten, het is 5 over negen en nog steeds best licht buiten.Toch raar dat je je daar ieder jaar weer over kan verbazen.
"Wat?"quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef alors het volgende:
Echt?
Ja.
Echt?
ja.
Dat meen je niet?!
jawel.
Echt?
ja.
Is het al 2012?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
tering, het is hier echt eng rustig. vergaat de wereld ofzo?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Againzender het volgende:
tering, het is hier echt eng rustig. is Hans er niet ofzo?
quote:
smaken verschillen kennelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n heerlijk nummer dit. Mag wat mij betreft een dikke hit worden.
VRE-SE-LIJKquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef henkde_j het volgende:
Zo'n heerlijk nummer dit. Mag wat mij betreft een dikke hit worden.
Ook namens mijquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Michiel, kun je een keer Absynthe Minded draaien? Misschien als request?
Het schijnt er gewoon heul gezellig te zijn als ik onze topproducer moet geloven.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
Ah, het is blijkbaar warm in de studio... of Michiel heeft te hard staan springen. Hij was net in de weer met deodorant.
Gezelliger dan toen wij er waren op het '1 jaar MetMichiel'-feestje? Dakannie!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het schijnt er gewoon heul gezellig te zijn als ik onze topproducer moet geloven.
daar was ik niet bij, dus zo gezellig kan dat nooit geweest zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gezelliger dan toen wij er waren op het '1 jaar MetMichiel'-feestje? Dakannie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |