Neenee, ik dacht zo van jullie UI enzoquote:
Dat is gemeenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
vast wel maar die wonen zelf in utrecht en ik en bou in eindhovenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
Hebben de ouders van boudemaniak geen auto dan?
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:02 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
vast wel maar die wonen zelf in utrecht en ik en bou in eindhoven
niet echt een optie.
Ze wonen in Utrecht. Jij moet náár Utrecht.quote:om vanavond naar utrecht de tivoli te gaan: vanavond ga ik naar concert en dat is laat afgelopen
Ben je voor negenen wel in Eindhoven morgenochtend.quote:Vertrek 06:38 / Aankomst 07:28
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.
Je kan zeggen wat je wil maar hij kreeg wel vet goed de zaal meeging wel eigenlijk voornamelijk voor Zwart Licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
lol zo erg is t nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:25 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou vast stikkertjes gaan plakken met je naam op spullen van je ouders, zodat je bij het verdelen van de erfenis niet aan het kortste eind trekt.
Ahh...die line up is zeker de moeite waard. Dat je er dan zo'n doeber als kempi bij krijgt als minpuntje op de avond moet je dan maar op de koop toe nemen denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.
Je kan zeggen wat je wil maar hij kreeg wel vet goed de zaal meeging wel eigenlijk voornamelijk voor Zwart Licht
Wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nou tot mijn verbazing deed Kempi het toch nog best goed hoor, maar misschien komt dat ook door zijn side-kick R.Kay. Maar zwart licht was zeker te vetquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ahh...die line up is zeker de moeite waard. Dat je er dan zo'n doeber als kempi bij krijgt als minpuntje op de avond moet je dan maar op de koop toe nemen denk ik.
Nou nou nou wat een vooroordelen weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook eerder je broertje laten rijden dan jou. Mannen zijn toch wat beter daarin.
QFTquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef netflanders het volgende:
Ze gaan er logischerwijs vanuit dat je broertje, die een man is, de auto wel gebruikt voor nuttige zaken.
Heeft hij geen auto? Ik zou je rondrijden.quote:
nope, student hequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft hij geen auto? Ik zou je rondrijden.
Het was zeg maar ook gisteravondquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
Er komt vanavond sowieso niets in Tivoli wat de moeite waard is, dus bespaar jezelf de moeite gewoon.
had ik niet gepikt smart_ass.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
beter lezen, je bent inderdaad een smart ass
Ik wacht ook wel eens ooit op iets, maar krijgen doe ik het ook niet altijdquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wacht nog steeds op de foto van je tieten
In dit geval dan..?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik wacht ook wel eens ooit op iets, maar krijgen doe ik het ook niet altijd
Gisteravond was er ook niets boeiends in Tivoli.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Het was zeg maar ook gisteravond
Ik dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:10 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
In dit geval krijgt hij dus geen foto
Misschien had ik dat ook echt wel gedaan als ik het geld er voor heb, maar jaquote:
Ik heb ze al gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik wacht nog steeds op de foto van je tieten
Zeker equivalent al dan niet mooierquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en?
zijn ze zó mooi?
http://www.x0.nl/032/
goed zo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:52 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zeker equivalent al dan niet mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |