en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.
Je kan zeggen wat je wil maar hij kreeg wel vet goed de zaal meeging wel eigenlijk voornamelijk voor Zwart Licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
lol zo erg is t nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:25 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou vast stikkertjes gaan plakken met je naam op spullen van je ouders, zodat je bij het verdelen van de erfenis niet aan het kortste eind trekt.
Ahh...die line up is zeker de moeite waard. Dat je er dan zo'n doeber als kempi bij krijgt als minpuntje op de avond moet je dan maar op de koop toe nemen denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
en Zwart Licht, Winne, Fresku en Jane Doe. Maar Kempi was wel beter dan ik had verwacht gister.
Je kan zeggen wat je wil maar hij kreeg wel vet goed de zaal meeging wel eigenlijk voornamelijk voor Zwart Licht
Wat doe je jezelf aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:21 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nou tot mijn verbazing deed Kempi het toch nog best goed hoor, maar misschien komt dat ook door zijn side-kick R.Kay. Maar zwart licht was zeker te vetquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ahh...die line up is zeker de moeite waard. Dat je er dan zo'n doeber als kempi bij krijgt als minpuntje op de avond moet je dan maar op de koop toe nemen denk ik.
Nou nou nou wat een vooroordelen weerquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou ook eerder je broertje laten rijden dan jou. Mannen zijn toch wat beter daarin.
QFTquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef netflanders het volgende:
Ze gaan er logischerwijs vanuit dat je broertje, die een man is, de auto wel gebruikt voor nuttige zaken.
Heeft hij geen auto? Ik zou je rondrijden.quote:
nope, student hequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft hij geen auto? Ik zou je rondrijden.
Het was zeg maar ook gisteravondquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
Er komt vanavond sowieso niets in Tivoli wat de moeite waard is, dus bespaar jezelf de moeite gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |