Volgens mij niet, wel een leuk ideequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Dan moet je naar een SEO topic zoeken, ik weet niet of die er zijn op Fok.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, ik zou vooral adsense gebruiken bij informatieve sites. Als jij een website hebt met daarop als doel dat mensen jouw huis gaan huren, dan heeft het weinig zin voor ze om op een reclame te klikken. En als ze dan zouden klikken, dan betekent dat bijna zeker dat ze dus NIET je huis gaan hurenen dat is toch uiteindelijk je doel (en inkomstenbron) lijkt me
Wat zou jij doen als je een vakantiebungalow verhuurt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef JDx het volgende:
@pgrferrari, je moet 1 of 2 duidelijke zoekwoorden kiezen, of een combi. En je daar volledig op richten.
En ook nog kans dat je geblokkeerd wordt door Adsense.quote:
heb je toevallig niet per ongeluk ingesteld dat er ook niet-commerciële advertenties getoond worden indien er geen passende advertentie beschikbaar is?quote:Op zondag 5 december 2010 14:02 schreef Thomashorst het volgende:
Iemand een idee hoe dit komt of is het gewoon een hopeloze zaak (site heeft zo'n 100 unieke bezoekers/week)
Op je eerste site kun je overwegen om die lange banner naar rechts te verplaatsen. Daar begint men met lezen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef JDx het volgende:
Ahhh vandaar dat Fok, de ads van rechts naar links heeft verplaatst, moet ik ook doen op www.nvus.nl denk ik. Heb genoeg bezoekers, maar nooit clicks. Terwijl ik wel clicks heb op bijvoorbeeld http://kledingmerken.jdx.nl
Ps. niet bedoeld als spam, jullie klikken toch niet op de ads
Nee dat heb ik uitgezet en heb de banner ook op de juiste plek (volgens het bovenstaande schema en een mooie afmeting (skyscraper) Waarschijnlijk gewoon geduld hebben dan !quote:Op zondag 5 december 2010 15:44 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
heb je toevallig niet per ongeluk ingesteld dat er ook niet-commerciële advertenties getoond worden indien er geen passende advertentie beschikbaar is?
Ik zal als ik jouw was eerst wat promotie doen voor je website zo heb ik het gedaan. Zat in het begin rond de 20 bezoekers per dag. Nu tussen de 200 a 500 per dag.quote:Op zondag 5 december 2010 16:22 schreef Thomashorst het volgende:
[..]
Nee dat heb ik uitgezet en heb de banner ook op de juiste plek (volgens het bovenstaande schema en een mooie afmeting (skyscraper) Waarschijnlijk gewoon geduld hebben dan !
Meten is weten:quote:Op zondag 5 december 2010 16:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
PS : is het slim om de Adsense in mijn posts blauw te laten (nu lijken het net links van mijn site) of zal ik het zwart maken zoals de tekst?
Geen enkele site is hetzelfde. Wat op de ene site goed werkt kan op een andere site slecht werken en andersom. Dus, meten is weten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Dlocks het volgende:
En als je dan iets wil aanpassen doe het dan pas na 100.000 pageviews aangezien 1.000 pageviews te weinig is om daar (in het geval van AdSense) statistisch iets zinvols over te zeggen.
Het beste is om te splittesten. Dus random 50% van de bezoekers plaatsings methode één laten zien en 50% van de bezoekers methode twee laten zien.
En dan dus niet eerst 10.000 bezoekers methode één laten zien en daarna pas voor de volgende 10.000 bezoekers methode twee. Bezoeker 1 methode 1, bezoeker 2 methode 2 bezoeker 3 methode 1 bezoeker 4 methode 2 etc. etc.
Is niet te voorkomen.quote:Op zondag 5 december 2010 16:34 schreef Razor21 het volgende:
Hoe kun je voorkomen dat op 1 pagina dezelfde banners worden getoond? Vrij irritant af en toe.
En gaan je inkomsten ook omhoog?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef Razor21 het volgende:
Gewoon zorgen dat je goed vindbaar bent in Google komen ze vanzelf wel. Zit nu al vanaf vrijdag op 2500 bezoekers per dag. LOL google maar eens op Pedo Robbert
Gemiddeld 1 a 2 euro met Adsense per dag. Moet wel zeggen dat ik de laatste dagen aan het klooien ben met andere sites. Zoals Tradetracker / Tradedoubler......quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |