Wil je jouw site even PM'en naar mij dan kan ik even zien hoe jij je Adsense hebt staan.quote:Op maandag 29 november 2010 17:30 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is wel weinig. Ik heb bijv. een site met adsense, die heeft volgens de statistieken in de maand oktober ook zo'n 1000 views per dag en in een maand 89 klikken, goed voor 50 euro
Misschien moet je het gewoon zo laten als dat je het destijds had?quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wil je jouw site even PM'en naar mij dan kan ik even zien hoe jij je Adsense hebt staan.
Oktober had ik 30 euro in 2 weken ongeveer.Nu loopt het voor geen meter meer.
Maar blijf elke dag andere dingen proberen / aanpassen.
Hmmm ok.quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Misschien moet je het gewoon zo laten als dat je het destijds had?
Ik denk dat je gewoon te snel wilt. Het kan ook zo zijn dat je content niet de mensen aantrekt die snel zullen klikken, zoals ik dat heb.
De tijd dat je zonder er veel voor te doen 2000bezoekers/dag had is wel een beetje voorbijquote:Op woensdag 1 december 2010 20:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Waarom doe je er niks meer mee, was het teveel werk voor die 300 p/m ?
Volgens mij niet, wel een leuk ideequote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Dan moet je naar een SEO topic zoeken, ik weet niet of die er zijn op Fok.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah, ik zou vooral adsense gebruiken bij informatieve sites. Als jij een website hebt met daarop als doel dat mensen jouw huis gaan huren, dan heeft het weinig zin voor ze om op een reclame te klikken. En als ze dan zouden klikken, dan betekent dat bijna zeker dat ze dus NIET je huis gaan hurenen dat is toch uiteindelijk je doel (en inkomstenbron) lijkt me
Wat zou jij doen als je een vakantiebungalow verhuurt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:19 schreef JDx het volgende:
@pgrferrari, je moet 1 of 2 duidelijke zoekwoorden kiezen, of een combi. En je daar volledig op richten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |