Geen id.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Hebbe
Hoeveel kan je eigenlijk met dat tegoed doen?Ben er niet zo in thuis maar ik heb wel een (band) website die goed gepromoot moet worden
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef qltel het volgende:
Ik heb een paar weken geleden ook een Adwords-bon gekregen en ook een account aangemaakt en gekozen voor handmatige betaling. Ik hoefde ook niet te betalen om die bon te verzilveren.
Dat het me tot nu toe geen cent heeft gekost. En ergens in het proces kun je kiezen voor handmatige betaling, je zou het dan handmatig over moeten maken, maar tot nu toe heb ik geen rekening gehad ofzo.quote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:34 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat het me tot nu toe geen cent heeft gekost. En ergens in het proces kun je kiezen voor handmatige betaling, je zou het dan handmatig over moeten maken, maar tot nu toe heb ik geen rekening gehad ofzo.
(of begreep ik jouw vraag verkeerd? )
Poffer, ik durft niet op accepteer te klikkenquote:Op donderdag 2 december 2010 13:51 schreef Shizzles het volgende:
ik weet niet hoe het nu is
vorige keer schreven ze het af van het tegoed van de bon volgensmij. dus dan begin je met 45 euro.
ik weet het niet zeker meer
Ik kan in ieder geval bevestigen dat ik nooit iets heb betaald aan ze. Het gekke is dat die bon 75 euro was en ik 80 euro tegoed heb. Het zou dus kunnen dat die bon van mij 75 + 5 euro activatie was ofzo.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef pgrferrari het volgende:
Nog wat gevonden http://www.sitedeals.nl/g(...)nen-door-middel.html
Daar zeggen ze dat het van je coupon wordt gehaald.
Iemand die het bevestigen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |