quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef GameBabe het volgende:
Dat voordeel heb ik dan weer, dat er geen enkele man in mijn kleding past
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gast, serieus, niets toffer dan thuis komen en je vriendin in jouw overhemd en jouw (schone) boxershorts aan te treffen. Andersom is het wat raarder en niet altijd een garantie voor succes...
Ik durf wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat is een uitdaging die ik persoonlijk niet aanga!
Dan is het een leuke deal geweestquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nope, gewoon de normale versie. De hoesjes zijn wel in het Frans, maar je kunt ook gewoon Engels met Nederlandse subs instellen
Wel één die eetbaar is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Ok, ik neem bij je volgende feestje wel een string maatje 32 mee
Nee, gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Zijn aq en fl al gezien hier
Wel in spijkerbroekmaat dan, dan moet het nog wel lukkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
niet hier, AQ wel via xbl gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Dude, waarom blijf je om ze vragen.. Het lijkt wel of je ze mist..quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
2 hele pagina's gemist!
Piece of cake!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef GameBabe het volgende:
Gast, ik heb 4 overhemden naar Haïti gestuurd, ik kreeg van 9 families een bedankkaartje dat alle zoons, dochters, ooms, tantes, broers, zussen, oma's, opa's én de honden erin konden slapen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn toch tentenkampen gemaakt van jou overhemden?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef GameBabe het volgende:
Maar wat ik me dan altijd afvraag, laat ik even een poll onder de mannen hier doen:
Zijn strings eigenlijk wel sexy als je geen broek aan hebt... of zijn andere broekjesvormen dan beter?
ja foto doet een beetje raar :Squote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef GameBabe het volgende:
Maar Fipo, even voor de volledigheid van het onderzoek, To string or not to string?
Excuus, zag de foto niet...
quote:
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuzequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ja foto doet een beetje raar :S
Geef mij maar een heupbroekie![]()
Strak en lekker laag maar niet te laag dat je der asscrack ziet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Of gewoon geen ondergoed!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Geloof mij, bij zo'n broek is een (ieniminie) string als ondergoed de enige juiste keuze
Dan wordt liplezen weer een risicoquote:
Waar gaat die vinger heen?quote:
quote:
quote:
Wat een cumshot!!quote:
zo mooi dat bij het niezen het eerste bandje losschiet en bij het inademen het tweede bandje lijkt te denken "ja fuck dit, dan kap ik er ook maar mee!"quote:
Gezondheid indeedquote:
Vanaf nu ben ik elke vrijdag vrijquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Gezondheid indeed![]()
Nog geen weekend though.. Wel trek in PILS!!!
d00dquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/135/05.jpg
Succesquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn eerste autoritje maken zonder iemand anders erbij
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef Nebo het volgende:
http://www.skoftenmedia.com/images/picdump/135/05.jpg
Hilariesquote:Forbidden
You don't have permission to access /images/picdump/135/05.jpg on this server.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Ik ga mijn eerste autoritje maken zonder iemand anders erbij
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je beter kan autorijden dan traplopen..
En tequila binnenhouden...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:46 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat je beter kan autorijden dan traplopen..
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theoriequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Vrouwen
http://www.esquire.com/wo(...)-american-women-0510
Vraag 5. Do you believe in God? YES (61 %)
Vraag 10. Do you believe in evolution? YES (89%)
[ afbeelding ]
Officieel gezien natuurlijk wel ja. Volgens de bijbel, die toch echt bij god hoort, heeft hij de wereld en de mens geschapen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theorie
Als je streng katholiek bent misschien, zelf mijn streng gelovige opa en oma geloven daar niet inquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Officieel gezien natuurlijk wel ja. Volgens de bijbel, die toch echt bij god hoort, heeft hij de wereld en de mens geschapen.
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef RitseB het volgende:
[..]
Net alsof het geloven in een god gelijk staat aan het verwerpen van de evolutie theorie
Nee hoor, http://nl.wikipedia.org/wiki/Onbewogen_bewegerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.
en als kiespijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Poit het volgende:
[..]
Dude, waarom blijf je om ze vragen.. Het lijkt wel of je ze mist..
Nee, als je uberhaupt katholiek bent.. Streng katholiek zorgt ervoor dat je de regels strenger naleeft, niet er minder in gelooft natuurlijk..quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als je streng katholiek bent misschien, zelf mijn streng gelovige opa en oma geloven daar niet in
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:02 schreef RitseB het volgende:
Of te wel, god heeft de eerste aanzet gedaan, de rest ging van zelf
Nope. Leg eens uit hoe een godheid en evolutie onverenigbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je de evolutietheorie gelooft moet een God verworpen worden, want die is volgens de evolutie onmogelijk.
Dat er een godheid bestaat, wil natuurlijk niet zeggen dat de creationisten gelijk hebben...quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpen
Wat ze daar zeggen is dat God letterlijk de eerste aanzet heeft gedaan, zeg maar de big bang gecreëerd heeft. De rest ging van zelf, en god kijk zelf vanaf de zijlijn mee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog kunnen dinosauriërs etc niet verklaard worden.. Ik heb me ooit laten vertellen door christentuig dat dinosauriërs verzonnen waren om religie omver te werpen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Netzomin dat de gelovigen gelijk hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dat er een godheid bestaat, wil natuurlijk niet zeggen dat de creationisten gelijk hebben...
Dus worden de oudere boeken in de bijbel teniet gedaan.. Adam en Eva zouden toch echt door de big kahuna himself gemaakt zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Wat ze daar zeggen is dat God letterlijk de eerste aanzet heeft gedaan, zeg maar de big bang gecreëerd heeft. De rest ging van zelf, en god kijk zelf vanaf de zijlijn mee.
Geloof is een kwestie van interpretatie. Iedereen gelooft iets andersquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Netzomin dat de gelovigen gelijk hebben natuurlijk
Het staat toch geschreven? Geloof is interpretatie, religie niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Geloof is een kwestie van interpretatie. Iedereen gelooft iets anders
Evolutie dateert pre-mens waar dat volgens religie niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope. Leg eens uit hoe een godheid en evolutie onverenigbaar zijn.
Ik ken absoluut niemand die zo orthodox is, dat ze dat nog geloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus worden de oudere boeken in de bijbel teniet gedaan.. Adam en Eva zouden toch echt door de big kahuna himself gemaakt zijn.
Vooral de hoge scores van die niet bepaald aantrekkelijke dame inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef GameBabe het volgende:
Interessant trouwens welke vrouw men kiest om mee naar bed te gaan in case of lesbische gevoelens... (zie link van ross)
Hoe kom je er nu weer bij dat religie niet onderhevig is aan interpretatie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Het staat toch geschreven? Geloof is interpretatie, religie niet.
Nu haal je twee essentiële zaken door elkaar: het al dan niet bestaan van een godheid en religie. Wie zegt dat religie X het bij het juiste eind heeft?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Evolutie dateert pre-mens waar dat volgens religie niet mogelijk is.
En toch zijn ze er echtquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ken absoluut niemand die zo orthodox is, dat ze dat nog geloven.
Bij mij in de buurt helemaal niet. Brabanders zijn ook weer niet zo ergquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef Poit het volgende:
[..]
En toch zijn ze er echtVooral te vinden in kleinere dorpjes bij jou in de buurt.
Uiteindelijk komt het er op neer dat zoveel dingen elkaar tegenspreken dat er niets meer te geloven valt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt helemaal niet. Brabanders zijn ook weer niet zo erg
Als er een godheid bestaat dan is die dus beter dan de mens?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nu haal je twee essentiële zaken door elkaar: het al dan niet bestaan van een godheid en religie. Wie zegt dat religie X het bij het juiste eind heeft?
Het geloven in een god en wat hij gedaan heeft staat los van wat hij daadwerkelijk gedaan heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als er een godheid bestaat dan is die dus beter dan de mens?
Als een godheid de aanstichter van alles is en de mens is minder dan een zogenaamde godheid is er dus geen sprake van evolutie, maar van devolutie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |