Maar daar drinken ze niet uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:
Goeie evaluatie Henno !!
Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen
Wat een rare drinkfonteinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:Goeie evaluatie Henno !!
Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen
Die is leuk zegquote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb vandaag hier een keramieken drinkfontein besteld.
Voor het verzenden rekenen ze 10,95. het komt in een heel grote doos die heeeel secuur is ingepakt met heel, heel, heel veel krantenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Pippi het volgende:
[..]
Die is leuk zeg![]()
Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?
Ik heb ze beiden (gehad). De bovenste is inderdaad erg bewerkelijk met schoonmaken en die filters zijn niet zo'n beste kwaliteit (gaan snel stuk). Ook het vullen is erg onhandig. Als het water niet goed over de bol loopt, wil je handen er overheen halen nog wel eens helpen, anders het pompje goed schoonmaken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb op dit moment een drinkfontein van Cat it. Deze dus:
[ afbeelding ]
Nu vind ik het erg frustrerend dat die bol zo snel kalkaanslag heeft. Het lijkt ook wel dat het water niet helemaal over de bol heen loopt, maar alleen maar aan één kant. In de dierenwinkel zag ik vorige week deze:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of de twee erg van elkaar verschillen qua onderhoud.
Heeft iemand ervaring met beide?
Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
De keramieken heeft geen filters, dus als je die elk weekend even schoonmaakt ben je er zo klaar mee. Ik vind het echt de fijnste fontein die er is, zeker met het suuuuuuuuperstille en robuuste pompje.
De nieuwe cat-it (zonder bol) is wel aardig, maar heb je wel nagedacht wat er gebeurd als de stroom uitvalt als je slaapt? hebben de katten geen water....
Of uit de vissenkom:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of douche, of gieter, of gootsteen, of pan met aardappels erin, of vazen met bloemen erin
Hmnee, maar je zou maar net een paar daagjes weg zijn....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef stef040 het volgende:
[..]
Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.
Bij mij zijn die ook leeg, heb even gekeken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Cherimoya het volgende:
Schop.
Weet iemand of er antislipvoetjes onder de Cat Mate horen? Ik zie op de onderkant logische plekken (buisjes) voor voetjes, maar bij de mijne zijn ze leeg.
oh ik zie deze foto nu pasquote:Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb al 5 jaar deze voor de katten
Een budha fontein
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |