abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85265277
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:
:D Goeie evaluatie Henno !!

Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen ;)
Maar daar drinken ze niet uit 8-)
I had a signature once. It was awful.
pi_85266355
Ik hoop het niet nee, maar poes is zo mesjogge als wat, dus ik kijk nergens meer vreemd van op bij haar ;)

Wij hebben trouwens de Cat-it, het bolletje dus en het is inderdaad wel eens irritant dat slijm dat zo snel aanslaat op de bol, maar zo eens in de 3 weken maken we hem echt goed schoon in de vawa en een schoon filter eens in de 2 maanden ofzo.
Dat keramieke schoteltje + bol vind ik trouwens ook erg mooi O+
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:07:08 #78
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_85285258
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:
:D Goeie evaluatie Henno !!

Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen ;)
Wat een rare drinkfontein :?
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 20:32:39 #79
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_85287568
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb vandaag hier een keramieken drinkfontein besteld.
Die is leuk zeg O+
Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?

Mijn katten hebben de Cat Mate, super ding hoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door Pippi op 14-08-2010 20:44:13 ]
pi_85289074
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Pippi het volgende:

[..]

Die is leuk zeg O+
Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?
Voor het verzenden rekenen ze 10,95. het komt in een heel grote doos die heeeel secuur is ingepakt met heel, heel, heel veel kranten ;)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:35:11 #81
28033 Pek
je moet wat
pi_85289269
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb op dit moment een drinkfontein van Cat it. Deze dus:

[ afbeelding ]

Nu vind ik het erg frustrerend dat die bol zo snel kalkaanslag heeft. Het lijkt ook wel dat het water niet helemaal over de bol heen loopt, maar alleen maar aan één kant. In de dierenwinkel zag ik vorige week deze:

[ afbeelding ]

Ik vraag me af of de twee erg van elkaar verschillen qua onderhoud.
Heeft iemand ervaring met beide?
Ik heb ze beiden (gehad). De bovenste is inderdaad erg bewerkelijk met schoonmaken en die filters zijn niet zo'n beste kwaliteit (gaan snel stuk). Ook het vullen is erg onhandig. Als het water niet goed over de bol loopt, wil je handen er overheen halen nog wel eens helpen, anders het pompje goed schoonmaken.

Maar ik heb hem inmiddels weggedaan en die onderste genomen, die ook nog eens een tientje goedkoper is. Veel minder onderhoud aan, makkelijker uit elkaar te halen en de filters zijn wel wat duurder, maar gaan veel langer mee. Bijvullen kan gewoon makkelijk vanuit een fles.

De onderste dus. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_85289464
Die van keramiek is erg mooi. Maar vriend wil er niet meer aan. Wij hebben de cat-it gehad werd erg snel vies en de katten gingen er met het filter vandoor. Ik zelf wil wel da cat mate hebben misschien koop ik hem als kerstcadeau.
pi_85290100
De keramieken heeft geen filters, dus als je die elk weekend even schoonmaakt ben je er zo klaar mee. Ik vind het echt de fijnste fontein die er is, zeker met het suuuuuuuuperstille en robuuste pompje.

De nieuwe cat-it (zonder bol) is wel aardig, maar heb je wel nagedacht wat er gebeurd als de stroom uitvalt als je slaapt? hebben de katten geen water....
pi_85290275
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
De keramieken heeft geen filters, dus als je die elk weekend even schoonmaakt ben je er zo klaar mee. Ik vind het echt de fijnste fontein die er is, zeker met het suuuuuuuuperstille en robuuste pompje.

De nieuwe cat-it (zonder bol) is wel aardig, maar heb je wel nagedacht wat er gebeurd als de stroom uitvalt als je slaapt? hebben de katten geen water....
Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.
pi_85290276
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Of douche, of gieter, of gootsteen, of pan met aardappels erin, of vazen met bloemen erin :')
Of uit de vissenkom:
pi_85300729
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef stef040 het volgende:

[..]

Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.
Hmnee, maar je zou maar net een paar daagjes weg zijn....
pi_85345221
Na urenlange reanimatie ademt het pompje weer! :P
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_85603739
Ik heb ook de Catmate voor mijn 8 jaar oude kat besteld. Even kijken wat ze ervan vindt.
Ze drinkt bijna nooit uit haar bakje, dus ben benieuwd
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_85652213
Yessss *O*

Nadat ze een hele middag wantrouwig op afstand naar de drinkfontein keek, heeft ze nu door wat ze ermee moet.

Goede aanschaf dus
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:38:07 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_85652254
:D Gelukkig maar, ik ben benieuwd of ze er ook meer door gaat drinken nu, hou je ons op de hoogte?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:31:13 #91
258745 Cherimoya
Suikerappel.
pi_95888768
Schop.

Weet iemand of er antislipvoetjes onder de Cat Mate horen? Ik zie op de onderkant logische plekken (buisjes) voor voetjes, maar bij de mijne zijn ze leeg.
Nom nom.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 april 2011 @ 16:42:41 #92
163650 Greys
pi_95890378
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Cherimoya het volgende:
Schop.

Weet iemand of er antislipvoetjes onder de Cat Mate horen? Ik zie op de onderkant logische plekken (buisjes) voor voetjes, maar bij de mijne zijn ze leeg.
Bij mij zijn die ook leeg, heb even gekeken.
Het ziet er idd uit alsof er iets in of op zou moeten, maar kennelijk horen ze leeg :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95894036
Check; Negative

Bij mij zitten ze er ook niet onder. De mijne staat trouwens op een handdoek, en mijn katten drinken rustig, dus hij blijft altijd netjes staan. Maar ik kan me voorstellen dat als je bouwvakkerskatten hebt en het ding op de tegels staat, het weleens eens zooitje kan worden.
pi_95894728
Heb mijn Cat Mate toen weggegooid, een onding vond ik het.. Veel te snel vies, en vaak veel herrie.

Daarnaast dronk er maar 1 van beide katten uit. Heb nu op 2 plekken in huis drinkbakken, en ze drinken graag bij de goudvis (dus ook met stromend water).
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:16:21 #95
258745 Cherimoya
Suikerappel.
pi_95898139
Ah, tnx voor het kijken!
Ik heb hem nu in de badkamer gezet (ruwe tegels, minder glibberig dan laminaat). Ook omdat de kat het wel grappig vond om zijn pootjes tot aan zijn oksels in het water te duwen en ze dan uit te schudden. }:|
Nom nom.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 april 2011 @ 23:51:54 #96
163650 Greys
pi_95904120
Ik heb hem in de keuken staan, eerst een placemat op de tegels en daar bovenop de Cat Mate.
Werkt perfect!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95910265
Heb al 5 jaar deze voor de katten
Een budha fontein

pi_95919690
We hebben eerst een jaar de cat-it gehad.
Onze kater was er helemaal weg van.
Alleen het pompje ging kapot.
En gezien de nieuw prijs van een pompje tegen over een hele nieuwe set.
Hebben we maar een nieuwe gekocht.
De cat mate is hij helemaal dol op.

Maak de bak 2 x per week schoon,
En de filters max 3 weken.
pi_95921220
mijn katten drinken hieruit _O-

er staat ook altijd water in de normale drink/brokjes standaard voor het geval dat die boeddha kapot gaat ofzo als ik lang weg ben... maar daar drinken ze nooit uit zolang die boeddha het doet :{w
makkelijk schoon te maken met een klein pompje erin...en in de avond lach ik me kapot om die lichtgevende neusjes als ze erboven hangen :P
pi_95921246
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb al 5 jaar deze voor de katten
Een budha fontein

[ afbeelding ]
oh ik zie deze foto nu pas _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')