quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef AskBrad het volgende:
pfff.
Onze kat heeft ook zo'n Cat-it (dat 2e plaatje uit de OP). Wij hebben deze gekocht omdat onze kat eigenlijk alleen maar uit de kraan wil drinken. Dus mocht iemand daar een oplossing voor hebben?
Heb hem er werkelijk 1x uit zien drinken en dat was nadat hij paprika chips had gegeten.
Het zal wel aan onze kat liggen.....
Gisteren bijvoorbeeld ook weer, zet ik een bak water neer in huis om even met m'n voeten in te gaan zitten, hups kat erbij met z'n tong, maar die Cat-it laat hij echt links staan![]()
tips ?![]()
Verder is die Cat-it wel handig hoor.
Ja ben zelf aan het kijken naar de Cat Mate:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien dat de Drinkwell Platinum dan meer is voor jouw kat, die heeft wel een beetje het kraanidee
om de 2 maanden, er drinken hier 2 katten uit. De catmate is hier echt een hit, ze willen nergens anders meer uitdrinken!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:18 schreef Aventura het volgende:
Voor de Catmatebezitters: hoe vaak verwiaselen jullie de filters?
als je bij zooplus besteld verzenden ze vanaf 19 euro gratis, het filter gaat zeker wel een maand mee dus als je de volgende keer gewoon je kattengrit of katteneten etc beteld en dan de filters zit je zo op die 19 euro.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:55 schreef Lips het volgende:
Ik heb alsnog de catmate besteld met 20% korting
Enige nadeel... ik vergat filters mee te bestellen en als ik dat nu alsnog doe moet ik verzendkosten betalen
Je moet het filter voor gebruik GOED uitspoelen om de losse deeltjes te verwijderen.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Crystal86 het volgende:
ik heb ook de catmate hier staan sinds twee dagen. Beide katten drinken er goed uit. Er komt alleen regelmatig een beetje van dat koolstof in het water terecht wat ik er dan maar uitvis.. Ik vraag me af of dat wel zo hoort na twee dagen al, terwijl het filter toch lang mee moet gaan
Ik heb er kattegrit besteld, kwam prima aan. Ik heb nog nooit problemen gehad bij Zooplus. Alleen hebben ze mijn favo merk niet dus vandaar dat ik het toch weer in de dierenwinkel koop.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe goed kattengrit bestellen bij Zooplus gaat. Ik heb 2x chinchillazand bij ze besteld en de 1e keer miste ik een zak en was er eentje open dus zat alles onder het zand. De 2e keer was vorige week en toen kwam de bezorger gelijk vertellen dat ze in het sorteercentrum 3 zakken hadden weggegooid (weet ik ook gelijk wat er de 1e keer gebeurd was) en dat hij niet kon zeggen hoe de andere zakjes er aan toe waren. Ik mocht het ook terugsturen dus dat heb ik dan maar gedaan anders was het weer zo'n zandzooi in huis.
Hmm dacht dat ik dat gedaan had, misschien toch niet goed genoeg, dan nog maar eens een keerquote:Op zondag 4 juli 2010 14:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet het filter voor gebruik GOED uitspoelen om de losse deeltjes te verwijderen.
ik bestel er altijd, nog nooit problemen gehadquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe goed kattengrit bestellen bij Zooplus gaat. Ik heb 2x chinchillazand bij ze besteld en de 1e keer miste ik een zak en was er eentje open dus zat alles onder het zand. De 2e keer was vorige week en toen kwam de bezorger gelijk vertellen dat ze in het sorteercentrum 3 zakken hadden weggegooid (weet ik ook gelijk wat er de 1e keer gebeurd was) en dat hij niet kon zeggen hoe de andere zakjes er aan toe waren. Ik mocht het ook terugsturen dus dat heb ik dan maar gedaan anders was het weer zo'n zandzooi in huis.
dat is toch dat ding met dat bolletje? daar heb ik alleen maar slechte dingen over gehoordquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Sinds een aantal weken een Cat-it in huis (Was in de aanbieding bij de Pet's place) en op zich bevalt het prima, maar ik heb niet het idee dat mijn kat nu meer drinkt. In het begin was hij er bang voor, daarna speelde hij ermee (Halve keuken nat..) maar nu drinkt meneer er gewoon uit.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef jack4ya het volgende:
Wij hebben de cat it. Onderdelen mieteren we in de vawa.
Ding staat gewoon recht en dan stroomt ie mooi rondom. En anders even aaien als Ali Baba over de toverlamp en dan gaat ie ook goed. Filter vervangen we iedere 3 weken. Tussendoor schoonmaken en vullen uiteraard.
Ik weet eigenlijk geen minpunten?
Waar koop je zo'n los pompje? Hier is ie overleden...quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb allebei die cat-it modellen gehad en die bromden vanaf het begin altijd al een beetje. Vond het niet echt storend. Toen kocht ik een cat mate en die hoor je echt véél minder. Af en toe zelfs een beetje een nadeel omdat de cat-it kabaal begint te maken als hij bijgevuld moet worden terwijl de cat mate dan stilletjes droog staat te draaien.
Ik vind de cat mate veel makkelijker schoon te maken dan beide cat-its en hij valt ook het meeste in de smaak bij m'n katten dus ik heb inmiddels een tweede cat mate gekocht en de cat-its de deur uit gedaan.
[..]
Ik heb m'n eerste cat-it vijf jaar gehad en toen het pompje na een paar jaar versleten raakte heb ik gewoon voor 12.50 een nieuw pompje gekocht. Probleem opgelost.
eerst had ik hem online besteld, maar dat zou ik je niet aanraden. De enige webshop die ze (op voorraad) heeft biedt een waardeloze service en is niet bereikbaar, waardoor ik er onnodig lang op moest wachten. De dierenwinkel kan hem zo voor je bestellen en dan weet je zeker dat je hem goed in huis hebt en als hij niet werkt, dat je terugkunt!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:06 schreef mrcool het volgende:
[..]
Waar koop je zo'n los pompje? Hier is ie overleden...
Maar daar drinken ze niet uitquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:
Goeie evaluatie Henno !!
Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen
Wat een rare drinkfonteinquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 00:28 schreef Meike26 het volgende:Goeie evaluatie Henno !!
Nouja, wij hebben nu sinds een jaar ongeveer de . Werkt geweldig en als hij onverhoopt kapot gaat, komt er gelijk weer een nieuwe. En de katten hebben geen neigingen meer om elders boodschappen te gaan doen
Die is leuk zegquote:Op zondag 6 juni 2010 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb vandaag hier een keramieken drinkfontein besteld.
Voor het verzenden rekenen ze 10,95. het komt in een heel grote doos die heeeel secuur is ingepakt met heel, heel, heel veel krantenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 20:32 schreef Pippi het volgende:
[..]
Die is leuk zeg![]()
Wat zijn de verzendkosten naar Nederland?
Ik heb ze beiden (gehad). De bovenste is inderdaad erg bewerkelijk met schoonmaken en die filters zijn niet zo'n beste kwaliteit (gaan snel stuk). Ook het vullen is erg onhandig. Als het water niet goed over de bol loopt, wil je handen er overheen halen nog wel eens helpen, anders het pompje goed schoonmaken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Judeljuud het volgende:
Ik heb op dit moment een drinkfontein van Cat it. Deze dus:
[ afbeelding ]
Nu vind ik het erg frustrerend dat die bol zo snel kalkaanslag heeft. Het lijkt ook wel dat het water niet helemaal over de bol heen loopt, maar alleen maar aan één kant. In de dierenwinkel zag ik vorige week deze:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of de twee erg van elkaar verschillen qua onderhoud.
Heeft iemand ervaring met beide?
Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:08 schreef zoeperzazke het volgende:
De keramieken heeft geen filters, dus als je die elk weekend even schoonmaakt ben je er zo klaar mee. Ik vind het echt de fijnste fontein die er is, zeker met het suuuuuuuuperstille en robuuste pompje.
De nieuwe cat-it (zonder bol) is wel aardig, maar heb je wel nagedacht wat er gebeurd als de stroom uitvalt als je slaapt? hebben de katten geen water....
Of uit de vissenkom:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Of douche, of gieter, of gootsteen, of pan met aardappels erin, of vazen met bloemen erin
Hmnee, maar je zou maar net een paar daagjes weg zijn....quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:15 schreef stef040 het volgende:
[..]
Achja, ga er niet van uit dat je zo lang slaapt dat ze uitdrogen hoor.
Bij mij zijn die ook leeg, heb even gekeken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:31 schreef Cherimoya het volgende:
Schop.
Weet iemand of er antislipvoetjes onder de Cat Mate horen? Ik zie op de onderkant logische plekken (buisjes) voor voetjes, maar bij de mijne zijn ze leeg.
oh ik zie deze foto nu pasquote:Op zondag 24 april 2011 08:56 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb al 5 jaar deze voor de katten
Een budha fontein
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |