Uh waar lees jij dat wij niet van het stappen zijn? We zijn niet van de parenclubs maar dat is ook niet stappen vind je wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 04:39 schreef Koskesh het volgende:
Lesbienne bar en je vriendin het woord laten doen. Komen ook wel vrouwen die bi zijn waar je evt wat bij kan doen. Maar je bent niet zo van het stappen meer van het internet dus?
Internet wordt lastig.
oke misschien wat onduidelijk daarmee bedoel ik dus alleen parenclubs.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef rockabillyrakker het volgende:
We zijn geen club gangers dus dat valt af
Daar maakte ik ook uit op dat jullie geen club gangers waren.
Niet dat dat alleen om parenclubs ging.
Inderdaad dat vrees ik er ook van, net als parenclubs wat vaak door iets oudere worden bezocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar worden die feesten ook door jonger volk bezocht?
Zo'n tip hebben wij ook wel eens gekregen, maar we hebben ook weer niet zo'n zin om daar naartoe te gaan en dan de enigen te zijn onder de 30.
Vriendin wil liever alleen een dame er bij. Ze wil ergens mee beginnen en dat is zo.. en omdat haar fantasie erin een hele grote rol speelt. Ze weet hoe het is met een jongen..maar ze wilt graag weten hoe het voelt met een Dame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
Waarom wil je trouwens geen stelletje, wil jij dat niet of wil je vriendin dat niet? of allebij.
Inderdaad ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, vertel eens wat meer over dat feest dan?
en wat betreft saaie kleding, dat is ook nog wel te overleven. Although we nou geen kast vol met kinky leer hebben ofzo, maar iets origineel uitdagends is vast geen ramp
dankuquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Goeie zaak TS, succes met je speurtocht
Komt goed, ik zal jullie op de hoogte houden. We hopen dat dit bevalt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef GSbrder het volgende:
Mooi man, hou ons op de hoogte en vertel wat het met je relatie gedaan heeft / hoe je vriendin het vond en of het voor herhaling vatbaar is of dat jullie nu MMV moeten proberen van haar..
Haha, zo ver zijn wij nog niet. Eerlijk gezegd moet ik ook bekennen dat ik een stukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:46 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Komt goed, ik zal jullie op de hoogte houden. We hopen dat dit bevalt.
We zijn er eigenlijk al wel over uit dat de volgende stap met een man erbij is.
Maar natuurlijk even afwachten hoe dit bevalt
haha ja oke ik snap wat je bedoeld, maar toch lijkt het behoorlijk geil om te zien dat ze bezig is met een ander..waarom? Ik heb echt geen idee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, zo ver zijn wij nog niet. Eerlijk gezegd moet ik ook bekennen dat ik een stuk
hypocrieter ben dan jij op dat vlak, want ik hoef echt geen man erbij.
VVM doe ik om de twee dames met elkaar bezig te zien, maar bij MMV geldt dat vanuit haar niet zo.
Ander wijf? JAAAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:57 schreef maickeltje het volgende:
[..]
haha ja oke ik snap wat je bedoeld, maar toch lijkt het behoorlijk geil om te zien dat ze bezig is met een ander..waarom? Ik heb echt geen idee.
Dan lijkt het me dat je juist wel jaloers bent haha dus voor jou bijvoorbeeld ook geen partnerruil?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ander wijf? JAAA![]()
Andere dude? Nee.![]()
En dat terwijl ik toch (of misschien wel juist) niet jaloers ben.
Het windt me gewoon niet op, blijf af
Partnerruil hebben we het nog niet over gehad al lijkt me dit ook wel spannendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:58 schreef Wack-0 het volgende:
Is leuk ik kan het weten, partnerruil of mmv staat hier ook op de todo list
(overigens ook rond de 23, dus als je interesse hebt)
Ja, zo lijkt het, maar ik bedoel meer dat ik in normale omstandigheden niet jaloers ben,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:03 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dan lijkt het me dat je juist wel jaloers bent haha dus voor jou bijvoorbeeld ook geen partnerruil?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, zo lijkt het, maar ik bedoel meer dat ik in normale omstandigheden niet jaloers ben,
met uitgaan of op vakantie maak ik me geen zorgen, het is niet dat ik een claimende klootzak ben o.i.d.
(ze zit nu in de UK, zie Vriend/Vriendin in het buitenland # 4)
Maar voor mij geen partnerruil nee, ik wil gewoon graag kijken hoe zij verwend wordt door een
andere chick, maar hoef niet eens actief te zijn. Dus eigenlijk is het hele triootje dat wij plannen ook meer
een bi-experience van m'n vriendin. Die heb ik niet en zij heeft geen behoefte aan een andere vent.
wat bedoel jequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:05 schreef Adames het volgende:
Fok KPD is echt geen slecht idee.
Oke, zal eens kijkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:22 schreef Wack-0 het volgende:
Bijvoorbeeld, en als variatie de vrouw ook eens
Hmm.. Ja, natuurlijk blijf ik gewoon een man die inderdaad wanneer hij een lekkere chick bezig ziet met z'n vriendin daar wel opgewonden van wordt, maar ik voel niet de behoefte om te experimenteren met een andere vrouw, ik heb er al genoeg gehad. Het geile van een MVV lijkt me juist dat je vriendin ook een andere vrouw verwent en vice versa.quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Als je er niks bij voelt moet je het zeker ook niet doen nee, en niet actief mee doen? Dat lijkt mij wel heel moeilijk als je 2 dames met elkaar bezig ziet!
Thnx, vanavond hebben we nog even msn/cam/tel contact met haar en morgen moet het dan maar gebeurenquote:
Herkenbaar. Uiteindelijk heeft mijn ex me verlaten voor een lesbische relatie. Trio was een mooie tussenstap om zekerheid te krijgen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef maickeltje het volgende:
Nou dames en heren ...
Ik en me vriendin die al een tijd bij elkaar zijn en het goed met elkaar kunnen vinden..
waren op een avond aan het stappen met vrienden/vriendinnen, toen mijn vriendin en haar vriendin opeens vol met elkaar aan het zoenen waren![]()
![]()
Geen moeite mee natuurlijk, maar de volgende morgen zei ze tegen mij dat ze graag een trio wilt doen met een dame erbij ( een dame die ze niet kent, dus niet haar vriendin ).
We zijn een beetje gaan zoeken op het internet maar je komt daar ongelovelijk veel Fakers tegen, of vrouwen die niet van onze leeftijd ( 23 ) zijn.
Dus hoe nu verder? Zij wil heel graag een trio, ( Ik ook damnn) maar waar moeten we zoeken?
We zijn geen club gangers dus dat valt af.
Succesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:42 schreef maickeltje het volgende:
Zoo vandaag om 19.30 gaan we elkaar zien
als je het zo ziet moet je er niet aan beginnen, en vreemd gaan met een meid mag van mij welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze gaat vreemd waar je bij staat en je vindt het nieteens erg.?
En let vooral op waar je vriendin op let.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Succes
En vergeet de regel dat je vooral méér aandacht aan je vriendin besteedt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |