Ja inderdaad daarom dit topicquote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is idd lastig om via internet een extra dame voor je trio te vinden.
Staat er al in, ze wil het niet met een bekende, en die vriendin heeft een vriend en dat is me beste maat dus daar willen we niet aan beginnen.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:14 schreef LadyVC het volgende:
Nix te vinden, vraag je toch gewoon die ene vriendin...
Nee hoor....wel een kwestie van geduld..quote:Op donderdag 22 april 2010 15:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Het is idd lastig om via internet een extra dame voor je trio te vinden.
Ook al gedaan, maar dan krijg je reacties van :quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:52 schreef Salatrel het volgende:
leuk... zon wildvreemde vent die je vriendin wil volyoghurten
haha inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef GSbrder het volgende:
Veel jaloerse reacties hier
Props voor TS en nee, ik weet het niet, ben ook zoekende..
Sowieso zou ik je vriendin het meest actieve speurwerk laten verrichten, chicks denken nogal als jij ze aanspreekt dat het een slappe versierpoging is en dat jouw "vriendin" helemaal niet je vriendin is maar je wingman
ik reageerde op jouw reactie over het plaatsen van een advertentiequote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Ga eert lezen gast we zoeken een dame.
haha ja oke dan denken we het zelfde erover, dus een advertentie plaatsen heeft ook vrij weinig nut.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik reageerde op jouw reactie over het plaatsen van een advertentie
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:03 schreef maickeltje het volgende:
Ik en me vriendin die al een tijd bij elkaar zijn en het goed met elkaar kunnen vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |