Uh waar lees jij dat wij niet van het stappen zijn? We zijn niet van de parenclubs maar dat is ook niet stappen vind je wel?quote:Op zondag 9 mei 2010 04:39 schreef Koskesh het volgende:
Lesbienne bar en je vriendin het woord laten doen. Komen ook wel vrouwen die bi zijn waar je evt wat bij kan doen. Maar je bent niet zo van het stappen meer van het internet dus?
Internet wordt lastig.
oke misschien wat onduidelijk daarmee bedoel ik dus alleen parenclubs.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:24 schreef rockabillyrakker het volgende:
We zijn geen club gangers dus dat valt af
Daar maakte ik ook uit op dat jullie geen club gangers waren.
Niet dat dat alleen om parenclubs ging.
Inderdaad dat vrees ik er ook van, net als parenclubs wat vaak door iets oudere worden bezocht.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar worden die feesten ook door jonger volk bezocht?
Zo'n tip hebben wij ook wel eens gekregen, maar we hebben ook weer niet zo'n zin om daar naartoe te gaan en dan de enigen te zijn onder de 30.
Vriendin wil liever alleen een dame er bij. Ze wil ergens mee beginnen en dat is zo.. en omdat haar fantasie erin een hele grote rol speelt. Ze weet hoe het is met een jongen..maar ze wilt graag weten hoe het voelt met een Dame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:19 schreef rockabillyrakker het volgende:
Waarom wil je trouwens geen stelletje, wil jij dat niet of wil je vriendin dat niet? of allebij.
Inderdaad ik heb er zelf ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, vertel eens wat meer over dat feest dan?
en wat betreft saaie kleding, dat is ook nog wel te overleven. Although we nou geen kast vol met kinky leer hebben ofzo, maar iets origineel uitdagends is vast geen ramp
dankuquote:Op woensdag 12 mei 2010 14:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Goeie zaak TS, succes met je speurtocht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |