Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 14:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
Waarschijnlijk post de kloon gewoon mee in dit Topic.
Waarom je laatste post? Post gewoon door dan met je grote bekquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
Mijn laatste bericht:
Ik moet jullie even laten weten dat ik elke dag wel een blonde vrouw lekker hard neuk. Houden van een lang zwart anaconda.
Uiteindelijk laten wij deze hoeren aan jullie over om te baren.
Ja logische dat er dan van zulke mensen komen als jullie die ons niet mogen.
hahahahah, maar maak je geen zorgen ik haat jullie net zo.
en nee ik zal hier niet direct weggaan, ik zal jullie lekker uitbuiten en jullie wijven ****** tot ik er genoeg van heb.
Definieer "binnenkort" alsjeblieft. Dan hang ik de (Nederlandse) vlag uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:05 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
P.S. Voor als jullie spookrijders het willen weten ik ga binnenkort terug naar Suriname waar ik het duizend maal beter heb dan in dit stronthol. Ik zal daar weigeren ook maar een enkel woord Hol-lands te spreken en geniet van mijn leven. Ieder persoon die ook maar een paar woorden Hollands spreekt en in de buurt komt van mijn kinderen lynch ik. Adios zombies.
Krijg je geen rode ogen van al die seks met blanke dames?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
Mijn laatste bericht:
Ik moet jullie even laten weten dat ik elke dag wel een blonde vrouw lekker hard neuk. Houden van een lang zwart anaconda.
en nee ik zal hier niet direct weggaan, ik zal jullie lekker uitbuiten en jullie wijven ****** tot ik er genoeg van heb.
Jonge, hou je kop nou, misschien stopt ie echt!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom je laatste post? Post gewoon door dan met je grote bek
Je neukt blonde wijven omdat je je eigen ras gewoon kanker vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
Mijn laatste bericht:
Whehe, TS is een negerquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
Mijn laatste bericht:
Wat een baasquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef Boze_Allochtoon het volgende:
Mijn laatste bericht:
Ik moet telkens lachen om zijn topicsquote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, hou je kop nou, misschien stopt ie echt!
Die bonden we vroeger gewoon aan een ketting en lieten we de vuile klusjes opknappen. Wat is er gebeurt met die mooie tijd?quote:
Linkse rakkersquote:Op donderdag 22 april 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bonden we vroeger gewoon aan een ketting en lieten we de vuile klusjes opknappen. Wat is er gebeurt met die mooie tijd?
Volgens mij heb je hem doorquote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je neukt blonde wijven omdat je je eigen ras gewoon kanker vindt.Landverraaier.
Beter doen we dat nu met mocro's.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die bonden we vroeger gewoon aan een ketting en lieten we de vuile klusjes opknappen. Wat is er gebeurt met die mooie tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |