quote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
IJsjes en grasmatten, tjonge nou neem ik helemaal een vrije middag..
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Het is zomer!!!!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
Grasmatten en voetballers in Speedobroekjes
Ik stem voor een volksverhuizing naar de WK-slowchat van ons allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Dirk, ben je ook een WK-poster of was het meer invulling voor de vakantie wat je opsomde? Of gaan we sorbetten slurpen in het WK gedeelte straks
Zaterdag 15-05?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zal ik mijn Speedo aan doen.
Roze? Van de themakleur van ESF? Speciaal voor het weekendje weg?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nog even een shirt in een van de themakleuren gekocht net
quote:
Nee. Paars. Voor de themakleur van het feestquote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Roze? Van de themakleur van ESF? Speciaal voor het weekendje weg?
Ow...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Paars. Voor de themakleur van het feest
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stem voor een volksverhuizing naar de WK-slowchat van ons allemaal![]()
En daarna naar de volgende tijdelijke SC
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzettingquote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hehe, alle tijdelijke SC langs, er is er altijd wel eentje actief
Jaaaaa!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzetting
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzetting
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Of we blijven net zo lang in alle andere subfora-SC's kloten tot we een eigen forum krijgen
Dat ja!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, als dit groepje eeuwig blijft "hangen" dan moeten ze er wel iets mee
Het was een invulling van de vakantie. Maar sorbetten slurpen kan ik overal, dus noem maar een forum en ik ben er.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Dirk, ben je ook een WK-poster of was het meer invulling voor de vakantie wat je opsomde? Of gaan we sorbetten slurpen in het WK gedeelte straks
Dat staat wat vriendelijkerquote:Op donderdag 22 april 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Of we eisen dat vragen of ESF vast blijft, want tja, eigenlijk is het wapperen toch wel érg tof
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat staat wat vriendelijker
En ja, het is toch elk jaar, dus waarom niet...
Maar dat laat ik liever aan jou overquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hadden stroomstoring op het werk
Ik ben inmiddels thuis.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wilt ons ook niet kwijt, toch?
Met je speedo bikiniquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga even kijken hoe lang het zonnetje blijft schijnen buiten
Hoop dat jij meer geluk hebt dan wij hier. Hij is al de hele dag weg.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga even kijken hoe lang het zonnetje blijft schijnen buiten
Meen je dat nou? Hier is het gewoon helemaal blauw, op dit rottige vliegtuigstrepen na.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoop dat jij meer geluk hebt dan wij hier. Hij is al de hele dag weg.
Allemaal wolken!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hier is het gewoon helemaal blauw, op dit rottige vliegtuigstrepen na.
Ik ook!quote:
Krijg een schaafwond met gruis er inquote:
Ja, en wat doen de mannen daaraan?quote:
Diequote:Op donderdag 22 april 2010 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg een schaafwond met gruis er in.
Kijken.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en wat doen de mannen daaraan?
quote:
Kijken hoe jij andersom striptquote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik het koud krijg doe ik veel lagen aan...Dus ik weet niet waar jij naar wilt kijken?
ah okquote:
Ja, daar moest ik ook aan denken...quote:
quote:
Rare mensen. Wie denkt er dan nog aan Henk Westbroek?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar moest ik ook aan denken...
Als jij je kleren aantrektquote:Op donderdag 22 april 2010 15:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Rare mensen. Wie denkt er dan nog aan Henk Westbroek?
Ken je klassiekers hequote:
Wij zijn zo jong dat dat een klassieker is hoor...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]Klassieker? Dat nummer is iets van 11 jaar oud. Klassiek! Ha!
Ja...quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja...
Ik vond mezelf niet aardig
Had net een rottig telefoongesprek en dat is niet vriendelijk om op iemand anders af te reageren
Ben nu weg!
quote:
Je mag me gewoon onredelijk afblaffen hoor. Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]want? omdat ik het weghaal? Wat jij wilt hoor.
Ik bedoelde het niet zo, dus ik dacht ik wis het wel gewoon. Niks meer en niks minder.
Nu echt weg (ik sta al met mn jas aan nota bene)
Als je maar stopt bij 1 liter, dan kan ik me nog ff omdraaien.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal je schreeuwend ik je oor volblaffen.
Moet je doen bij die Zwitserse gozer. Hoef je wat minder secuur te richten namelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal je schreeuwend ik je oor volblaffen.
Oh okquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je mag me gewoon onredelijk afblaffen hoor. Dat bedoelde ik.
Tombo, lief zijn!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ok
Maar ik vind van niet. Dus ik heb degene op wie ik WEL boos was een afblaf-sms gestuurd
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik roep al dagen dat ik me in ga schrijven bij de sportschool maar....
[ afbeelding ]
Ik ben meestal heul liefquote:
I know, maar het is nodig. Gewoon extra energie op doen om beter in mijn vel te zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het opgegeven om bij een sportschool te gaan
Ik ben 3 keer lid geweest, en dan in het begin heeeeeeeel fanatiek gegaan, maar na een tijdje ging ik niet meer en dan is het zonde van het geld
Is er een hij in jouw leven?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben meestal heul lief
Maar dit was terecht (gaf hij zelf toe ook net namelijk)
Toch geen HIJger hoop ik?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is er een hij in jouw leven?
Gezellig dat je er bent!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik begin niet aan sportscholen. En sportscholen beginnen vast ook niet aan mij.![]()
Hoest het hier? Ik zit op het werk en heb geen kl*te te doen, dus ik ga lekker illegaal fokken.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is er een hij in jouw leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent!
[..]meerdere zelfs
Omdat ik je nooit over een meneer hoor. Ik zou verbaasd maar helemaal happy zijn als er een Mr. Tombola komt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bent!
[..]meerdere zelfs
Ik wandel weer net op tijd binnen om verbandjes aan te leggen zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I'm boooooored! Ik zou even de stad in kunnen wandelen maar dadelijk komt mijn collega. Beetje slordig als die speciaal eerder komt en ik ben de deur uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zullen we dat niet allemaal zijn, verbaasd?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit over een meneer hoor. Ik zou verbaasd maar helemaal happy zijn als er een Mr. Tombola komt hoor
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Omdat ik je nooit over een meneer hoor. Ik zou verbaasd maar helemaal happy zijn als er een Mr. Tombola komt hoor
En happy?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zullen we dat niet allemaal zijn, verbaasd?
Omdat we vanaaf bijeenkomst hebben (daarom zit ik nog hier) en we moeten voorbespreken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom komt ie eerder dan als er niks te doen is?
Oh, dus je mag wel zo naar huis?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wandel weer net op tijd binnen om verbandjes aan te leggen zie ik.![]()
I'm boooooored! Ik zou even de stad in kunnen wandelen maar dadelijk komt mijn collega. Beetje slordig als die speciaal eerder komt en ik ben de deur uit.
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar voorlopig verwacht ik nog wel even single te blijven hoor
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wij gaan de 15e jou eens even koppelen
Ik rijd al 2 weken met een vervoersbox in de achterbak, maar het seizoen moet nog starten. Er waren nu 3 moederpoezen binnen hoorde ik. Dus de komende weken zal het wel los gaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dus je mag wel zo naar huis?niet dus
Nog iets van RedCat gehoord?
verband graag om mn rechterpols aub
ah, okquote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik rijd al 2 weken met een vervoersbox in de achterbak, maar het seizoen moet nog starten. Er waren nu 3 moederpoezen binnen hoorde ik. Dus de komende weken zal het wel los gaan.
*scheurt stuk van haar onderrok af*
Ik hoop het ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ok
Hopen dat je de 15e wel gewoon mee kan
niet te strak!
Tot hoe laat moet je nou vanavond blijven dan?quote:
Tegen tienen ben ik altijd wel thuis, het wordt niet zo'n latertje.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je nou vanavond blijven dan?
ik ben geen watje, maar anders kan ik niet meer typen...
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tegen tienen ben ik altijd wel thuis, het wordt niet zo'n latertje.![]()
En nu ga ik afsluiten, nog even wat nuttig-achtige dingen doen. Of zo.![]()
quote:
eeeeeh... geen +mannen helaasquote:
quote:
Nou ja, 2 misschien... Maar alleen in gedachtequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, 2 misschien... Maar alleen in gedachte
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Cat, je móet... 15 mei![]()
Oh, sms van Loveless zojuist en zo te zien is hij ook voor jullie bedoeld:
Ze hebben Bavaria in blauwe flesjes, da's toch water? De bar was al om 16.30 uur direct openStorten er zich direct een paar op, dus wordt nog wel lachen. En voor dirkh een negerin met goeie knallers achter de bar."
Géén idee!!!!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben altijd van het woorden husselen, letters bij elkaar mengen, mag je raden wat ik met de os (speedo's) en grasmatten maak
Hahahahahaha, nee hoor...quote:
Bij dat soort berichten hoort een foto, maar meneer stuurt een sms.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:33 schreef Greys het volgende:
Cat, je móet... 15 mei![]()
Oh, sms van Loveless zojuist en zo te zien is hij ook voor jullie bedoeld:
Ze hebben Bavaria in blauwe flesjes, da's toch water? De bar was al om 16.30 uur direct openStorten er zich direct een paar op, dus wordt nog wel lachen. En voor dirkh een negerin met goeie knallers achter de bar."
Hij zal toch wel foto's kunnen maken met zijn telefoon?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij dat soort berichten hoort een foto, maar meneer stuurt een sms.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nee hoor...
Meer jongens die qua uiterlijk wel leuk zijn, maar waar ik stapelgek van zou worden als ik ze langer dan een dag zou moeten zien
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zal toch wel foto's kunnen maken met zijn telefoon?
Greys, vraag eens of ie een mms stuurt?
hahahahahahahaha, nou, de halve aardbol ziet er niet zo leuk uit als zij...quote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, das met de halve aardbol zo ja.
ah!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zit nu gewoon mee te lezen en wachten tot hij nog meer gretig worden
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahahahaha, nou, de halve aardbol ziet er niet zo leuk uit als zij...Maar qua gedrag klopt het wel ja
het zijn er 2...quote:Op donderdag 22 april 2010 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik bedoelde ook qua gedrag uiteraard
En zo leuk als zij? Moet dat niet hij zijn, of snap ik hem weer niet
"Nee het is vrij donker en kut camera op tel."quote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zal toch wel foto's kunnen maken met zijn telefoon?
Greys, vraag eens of ie een mms stuurt?
Hahahahahahahaha, tegenwoordig heeft elke telefoon ook wel een flitser toch? Maar jij zou dat wel durven zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
"Nee het is vrij donker en kut camera op tel."
Nou, da's duidelijk.
Hij durft nietEven eten en badderen, tot later!
Oh nee wacht, ff een topic online gooien nog.
Was dat dezelfde jongen als de boodschappenjongen van Pisces?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:49 schreef tombolafan het volgende:
zow, er kwam net een jongen iets langsbrengen hier![]()
+12
Vast niet, beetje uit de buurtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Was dat dezelfde jongen als de boodschappenjongen van Pisces?
Mijn turfjes zijn niet Pisces' turfjes...quote:Op donderdag 22 april 2010 17:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar wel hetzelfde aantal turfjes, je zou zeggen dat dat geen toeval is.
Ik ga vanavond kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Eurovision IC persdag - welke vraag stel jij en aan wie?
Als je tussen al dat stappen door maar wel even een paar leuke vragen voor zaterdag bedenkt!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het steenkoud. Maar even douchen. vanavond op stap. Morgen weer
.
Vriendin is terug uit Egypte (stage), en dat zal ik weten ook.
Ik zat al te denken tijdens het douchen. Wilde er eigenlijk de tijd voor nemen (douchen), maar er zat in het hoekje bij het plafond een spinquote:Op donderdag 22 april 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je tussen al dat stappen door maar wel even een paar leuke vragen voor zaterdag bedenkt!
Als het niet per se in een spoiler hoeft te staan dan kan je het ook in een quote zettenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al te denken tijdens het douchen. Wilde er eigenlijk de tijd voor nemen (douchen), maar er zat in het hoekje bij het plafond een spin, zo een met van die lange dunne poten. En ik kan dan niet tóch ontspannen douchen
, nee, ik moet er dan naar kijken want stel je voor dat ie omlaag komt
!!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zat al te denken tijdens het douchen. Wilde er eigenlijk de tijd voor nemen (douchen), maar er zat in het hoekje bij het plafond een spin, zo een met van die lange dunne poten. En ik kan dan niet tóch ontspannen douchen
, nee, ik moet er dan naar kijken want stel je voor dat ie omlaag komt
!!!
Nou, zoek maar eens een homo die het met mij uithoudt en ook nog eens spinnen wil verwijderenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]Het wordt tijd dat je een vriend krijgt, dit is niks zo.
Ik ga voor je op zoek, ik knuppel hem wel neer en sleep hem naar je toe.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, zoek maar eens een homo die het met mij uithoudt en ook nog eens spinnen wil verwijderen!
Gaarne. Je kan een zak (niet je eigen, maar bijvoorbeeld een papieren) over z'n hoofd doen, dan blijft ie rustig als ie bijkomt.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga voor je op zoek, ik knuppel hem wel neer en sleep hem naar je toe.
Haha je hebt een punt.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als het niet per se in een spoiler hoeft te staan dan kan je het ook in een quote zetten, want dan kán iemand het niet eens zomaar quoten. Bedacht ik me net.
Heb je nog voorkeuren? Slank, mollig, dik, jong, middle age, oud, blond, bruin, rood, kaal, alleseropeneraan, ermagwelwataanmankeren, mannelijk, vrouwelijk....quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gaarne. Je kan een zak (niet je eigen, maar bijvoorbeeld een papieren) over z'n hoofd doen, dan blijft ie rustig als ie bijkomt.
Ehm, alle handen en voeten moeten er nog aan zitten. Easy on the eye is een plus, niets besmettelijks bij zich dragen. Oh, en een voorliefde voor het songfestival.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeuren? Slank, mollig, dik, jong, middle age, oud, blond, bruin, rood, kaal, alleseropeneraan, ermagwelwataanmankeren, mannelijk, vrouwelijk....
Of gewoon: Als het maar een piemel heeft.
Ow die had ik ook wel willen zien.. hmm televisie maar eens aanzetten zoquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, ik zag dat overzicht, heb je dat even zelf in elkaar geflanst?![]()
![]()
Zo hehe, pootjes omhoog, klaar voor de burentoestand met John en Natasja [/kneusje]
Nou, excel kan een hoop en ik heb een iPhone me de gegevens, dus dat was maar ff werk.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, ik zag dat overzicht, heb je dat even zelf in elkaar geflanst?![]()
![]()
Zo hehe, pootjes omhoog, klaar voor de burentoestand met John en Natasja [/kneusje]
Begint om half negenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow die had ik ook wel willen zien.. hmm televisie maar eens aanzetten zo
Tom Dice. Ik vind hem niet zo sexyquote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, excel kan een hoop en ik heb een iPhone me de gegevens, dus dat was maar ff werk.
Ben nu ff snel de bio's aan het doorbladeren en Belgie heb ik nu al twee keer beluisterd, hij is ook goed.
Sieneke moet wel heel sekseh zijn komende zaterdag anders ga ik naast die Belg zitten en sleur hem daarna naar het huis van Erik.
Ja, ik verdenk hem er van vleugeltjes te hebben en een toverstafjequote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tom Dice. Ik vind hem niet zo sexy, alhoewel, hij speelt gitaar, dat is een major plus. Maar sowieso beter dan flapoor Zwitserland.
Of er nog een catfight met Tatjana komt.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog te bedenken of ik een goeie vraag voor Sien heb, hmmz.
Kan ie die spin zo weg simsalabimsen!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik verdenk hem er van vleugeltjes te hebben en een toverstafje
Nog ff vlug douchen was niet in de meest vrolijke bui dus dat kan ik er dan mooi afspoelen.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog ff vlug douchen was niet in de meest vrolijke bui dus dat kan ik er dan mooi afspoelen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef Dirkh het volgende:
Nou, kom maar op Nat
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
He, dat programma is niet live
Kindje is ziek, heeft klem gezeten, heeft astma (traantje weg pinkt)quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand even samenvatten? [/sneutje] Wat is er met het kindje, waardoor ze moeten verhuizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, niet echt een vlot typequote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Z'n omvang is net zo verzorgend als z'n huis
Moeten ze vanwege astma verhuizen, hoezo dat dan? Of omdat de woonkamer boven is?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kindje is ziek, heeft klem gezeten, heeft astma (traantje weg pinkt)
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Ml-etje het volgende:
Ben douchen goed doorkleppen dan mis ik niks
Nou, ze zeggen dat ze een kamer op de begane grond willen, maar volgens mij is dat weer zo'n niet relevante opmerking.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moeten ze vanwege astma verhuizen, hoezo dat dan? Of omdat de woonkamer boven is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
Ja, al jaren ziek.. jadiejadieja, laat dan iemand anders even de boel netjes maken.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen dat ze een kamer op de begane grond willen, maar volgens mij is dat weer zo'n niet relevante opmerking.
Wat is er met Nat? Wat zag ze? Een spook? Een foto van mij? Vertel!!
Of bonje met de burenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
iedereen kijkt bonje met de buren zeker? Ik zat nog te twijfelen tussen House en 4 Weddings and a Funeral...
quote:
Wat is er met Nat? Wat zag ze? Een spook? Een foto van mij? Vertel!!
nee, dat vind ik gewoon stomquote:Op donderdag 22 april 2010 20:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of bonje met de burenToe maar, je kan het.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja en maar zeiken zeiken zeiken om het zeiken
Niet!quote:
Die man was niet zo'n eikel, zij was een zeikwijf.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet een gevalletje "eikel van een man" zoals gister?
Welquote:
Ik kijk nog welquote:Op donderdag 22 april 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Oke Tombo je kan een keer passen, maar doe je dan morgen wel Eksfektor?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel
Misschien...
Ik was trouwens zaterdag in het comedy-cafe, en daar trad Nabil (?) op, die heeft meegedaan aan X-factor (en speelt in ONM)
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Dirkh het volgende:
Arbo arts? Pleur op, doe eens een specialist.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:58 schreef Dirkh het volgende:
Ik was vanaf mijn derde een dik kind.
En de eerste twee jaar kan je je niet meer herinneren?
Hij was wel grappig jaquote:Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gets dat kwalletje, was het wat?
Ik wist wel dat ik op jou kon rekenenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
Four weddings and a funeral, zelfs bij de 17e keer is ie nog leuk
Dikke buurman heeft wel een punt hoor, het is niet netjes. En buurvrouw wil dat iedereen leeft zoals zij leeft. Ik wil haar slaanquote:Op donderdag 22 april 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Zoveel overgewicht en dan een bovenwoning qua woonkamer, lekker slim hoorAlsof hij trappen loopt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dikke buurman heeft wel een punt hoor, het is niet netjes. En buurvrouw wil dat iedereen leeft zoals zij leeft. Ik wil haar slaan
Hmm... dan ga ik liever voor die met het Ierse accent, die ook in Spartacus zit!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, vind jij die dove broer ook niet schattig-cute?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Schiet mij maar in de kerstboom!
Waar zit d'r kerstboom?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmm... dan ga ik liever voor die met het Ierse accent, die ook in Spartacus zit!
Geen id of die ook in the Mummy zitquote:
Zo in het kader van alles voor nietsquote:Op donderdag 22 april 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Misschien moeten we even gaan shoppen" OMG
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen id of die ook in the Mummy zit
Ik hoef het er niet mee te doen ofzo hoor, hij is ook niet sekseh, maar die vind ik dan leuker dan dat broertje
Nou, ik vind dat broertje schattig vooral... Niet seksueel aantrekkelijkquote:Op donderdag 22 april 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen id of die ook in the Mummy zit
Ik hoef het er niet mee te doen ofzo hoor, hij is ook niet sekseh, maar die vind ik dan leuker dan dat broertje
Moeten jullie niet eens de nieuwe House kijken?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo in het kader van alles voor nietsmaar wel super voor hem
Wat is er precies met hem? Behalve die bypasses kan hij nog wel iets??quote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die kerel heeft wel een fijne bonus, huis leeg gehaald, opgeknapt en ingericht, ching ching.
Volgens mij werkt hij fulltime als docent.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is er precies met hem? Behalve die bypasses kan hij nog wel iets??
Ja, gewoon de boel laten voor wat het is en de buren gek maken. Tadaaaaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die kerel heeft wel een fijne bonus, huis leeg gehaald, opgeknapt en ingericht, ching ching.
Neee die kijk ik wel en andere keer, daa moet ik mijn hoofd bij houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moeten jullie niet eens de nieuwe House kijken?
Oh..quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij werkt hij fulltime als docent.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, gewoon de boel laten voor wat het is en de buren gek maken. Tadaaaa
Die zet meteen een bord in d'r tuin om de boel te verkopen. Zo'n wijf is het volgens mij, op zoek naar nieuwe ellende.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat klagende vrouwtje kan ook stil zijn nu, ik snap nu ook waarom mensen uit wanhoop met zo'n programma meedoen, kijk wat voor winst ze straks beide hebben.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die zet meteen een bord in d'r tuin om de boel te verkopen. Zo'n wijf is het volgens mij, op zoek naar nieuwe ellende.
Ja, die is erg goed. Hij heeft bij de Xfactor Kings of Leon gezongen, heeft ie de perfecte stem voor.quote:
Ik denk dat het kindje spontaan beter wordt.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat wilt ze toch ook, een andere woning waar alles gelijkvloers is?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het kindje spontaan beter wordt.
Aanstelleritis van moeders, maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aanstelleritis vanuit de moeder of bedoel je omdat de buurman een schoon huis heeft?
Astma en nog wat dingetjesquote:Op donderdag 22 april 2010 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Wat heeft het kindje dan [/lang gedoucht heeft]
Zo, even een mooie keuken en alles er op en er aan.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap alleen niet dat hij nog wel zo kan wonen ipv gelijkvloersHij puft toch al als hij beneden de deurbel moet beantwoorden.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef Dirkh het volgende:
Allemachtig, dat huis is meteen klaar.
Die blijft, zeker weten. Al denk ik dat haar laatste woorden zijn: Nou, jullie hadden bij mij ook wel de boel op mogen knappen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Laat de zomer maar komen, dus moet die vrouw nou wel of niet verhuizen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt wel. Wel mooi hoor, het is ook een mooie lokaasie
Ik heb net een mail gestuurd dat ik zaterdag ziek ben.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je ineens geen zin meer in zaterdag?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
Toch supersneu dat je niemand durft uit te nodigen enzz.
De buren blijvenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou aan de voorkant ziet het eruit als een industrieterrein of woonboulevard...
quote:
Daarom mochten Ll en Gb vrijdag ook niet naar boven.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als mijn huis er zo uit zag zou ik het ook niet laten zien tot het opgeknapt was
Wat een leuk programmaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over de gezondheid van haar zoontje, stijlvolle moeder.
Ik heb veel afleveringen gezien, vorige week niet, maar volgens mij de rest bijna allemaal wel.quote:
Ja dat zei die man (die niks te zeggen had) toch eigenlijk al, dat ie de zomer daar zou zitten met de "nieuwe" buurman.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ja heb ook het idee dat de buren blijven.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ja heb ook het idee dat de buren blijven.
Ja dat hoorde ik ook en ik dachtquote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat zei die man (die niks te zeggen had) toch eigenlijk al, dat ie de zomer daar zou zitten met de "nieuwe" buurman.
Die vrouw blijft gewoon zeiken, dat voel je gewoon. Die heeft twee jaar kunnen mekkeren en valt nu in een gat en gaat op zoek naar iets nieuws.
Nou dat hadden ze inderdaad gewoon kunnen zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sneu. En dat je nog zo op tv wilt komen ook, nog triester, zeg dan gewoon dat je gek wordt van zijn puinzooi.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Nou dat hadden ze inderdaad gewoon kunnen zeggen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb een zak met Grills open getrokken.
Ja ik kijk ookquote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wat erg dat programma op RTL 5 met die domme meisjes en Bridget
Die zit in het volgende seizoen van Look of Love zeker?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja dat zei die man (die niks te zeggen had) toch eigenlijk al, dat ie de zomer daar zou zitten met de "nieuwe" buurman.
Die vrouw blijft gewoon zeiken, dat voel je gewoon. Die heeft twee jaar kunnen mekkeren en valt nu in een gat en gaat op zoek naar iets nieuws.
quote:
quote:
Dat ken ik niet. Is dat een pre?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die zit in het volgende seizoen van Look of Love zeker?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die met die hond en Boulevard, ik zag toen straks een laatste stukje
Ohquote:Op donderdag 22 april 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat keken we toch gister met dat zeikwijf erin?
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
OhJa hallo, dat is allemaal nieuw voor mij he, namen moet ik nog leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |