quote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Ml-etje het volgende:
IJsjes en grasmatten, tjonge nou neem ik helemaal een vrije middag..
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:23 schreef Dirkh het volgende:
Het is zomer!!!!!
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
Grasmatten en voetballers in Speedobroekjes
Ik stem voor een volksverhuizing naar de WK-slowchat van ons allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Dirk, ben je ook een WK-poster of was het meer invulling voor de vakantie wat je opsomde? Of gaan we sorbetten slurpen in het WK gedeelte straks
Zaterdag 15-05?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zaterdag zal ik mijn Speedo aan doen.
Roze? Van de themakleur van ESF? Speciaal voor het weekendje weg?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nog even een shirt in een van de themakleuren gekocht net
quote:
Nee. Paars. Voor de themakleur van het feestquote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Roze? Van de themakleur van ESF? Speciaal voor het weekendje weg?
Ow...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee. Paars. Voor de themakleur van het feest
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik stem voor een volksverhuizing naar de WK-slowchat van ons allemaal![]()
En daarna naar de volgende tijdelijke SC
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzettingquote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Hehe, alle tijdelijke SC langs, er is er altijd wel eentje actief
Jaaaaa!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzetting
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zoeken gewoon een subforum met nog geen SC en dan stichten we daar onze nederzetting
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Of we blijven net zo lang in alle andere subfora-SC's kloten tot we een eigen forum krijgen
Dat ja!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Precies, als dit groepje eeuwig blijft "hangen" dan moeten ze er wel iets mee
Het was een invulling van de vakantie. Maar sorbetten slurpen kan ik overal, dus noem maar een forum en ik ben er.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Dirk, ben je ook een WK-poster of was het meer invulling voor de vakantie wat je opsomde? Of gaan we sorbetten slurpen in het WK gedeelte straks
Dat staat wat vriendelijkerquote:Op donderdag 22 april 2010 13:34 schreef Pisces29 het volgende:
Of we eisen dat vragen of ESF vast blijft, want tja, eigenlijk is het wapperen toch wel érg tof
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat staat wat vriendelijker
En ja, het is toch elk jaar, dus waarom niet...
Maar dat laat ik liever aan jou overquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met vriendelijkheid red je het niet achter de schermen, als je ESF wil laten blijven, dan zal je moeten bijten naar yvonne.
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wij hadden stroomstoring op het werk
Ik ben inmiddels thuis.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wilt ons ook niet kwijt, toch?
Met je speedo bikiniquote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga even kijken hoe lang het zonnetje blijft schijnen buiten
Hoop dat jij meer geluk hebt dan wij hier. Hij is al de hele dag weg.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga even kijken hoe lang het zonnetje blijft schijnen buiten
Meen je dat nou? Hier is het gewoon helemaal blauw, op dit rottige vliegtuigstrepen na.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoop dat jij meer geluk hebt dan wij hier. Hij is al de hele dag weg.
Allemaal wolken!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Hier is het gewoon helemaal blauw, op dit rottige vliegtuigstrepen na.
Ik ook!quote:
Krijg een schaafwond met gruis er inquote:
Ja, en wat doen de mannen daaraan?quote:
Diequote:Op donderdag 22 april 2010 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Krijg een schaafwond met gruis er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |