Helemaal mee eens hiermee.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:41 schreef CyclingGirl het volgende:
En toch blijf ik het overrated vinden. Zij had nooit van tevoren moeten weten dat je haar ten huwelijk zou vragen dan had zij ook nooit het rekensommetje ring + parijs = trouwen.
Mijn vriend zei als jij je rijbewijs haalt dan trouw ik met je. Hij heeft mij gevraagd nadat ik mijn theorie had gehaald, gewoon bij een bruggetje in de Biesbosch. Hij ging doen alsof hij een foto van mij ging maken met zijn mobiel, het schemerde al en dat mobieltje had geen flitser, dus ik vond m wat klungelig. Ineens haalt hij een ring uit zijn zak.
Dus ik vroeg maar je zou het toch na het halen van mijn rijbewijs vragen, nou zegt ie, op het moment dat jij je rijbewijs hebt zal je elke dag wachten tot ik je vraag en is de verassing eraf.
Begrijp je het punt een beetje? Het spontane is er nu af en ik vind niet dat je haar dit weekend moet vragen, niet omdat ze een beetje raar deed maar gewoon voor het spontane.
Die plaatjes moet je natuurlijk wel weten en als je nog nooit naar parijs bent geweest dan weet je dat niet hequote:Op donderdag 22 april 2010 21:33 schreef dabadbass het volgende:
Ligt het aan mij of ben ik de enige die de Eifeltoren niet origineel vind? Er zijn 100001 mooiere plaatsen in Parijs (ik ben er erg vaak geweest toen mn vriendin er studeerde) waarom zo'n cliche plaats?
Bleh bij een kerkquote:Op donderdag 22 april 2010 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind zelf de sacre coeur als het donker is het meest romantisch
en zorg vooral ook voor een pre-recorded instemmend message op twitterquote:Op zondag 2 mei 2010 19:52 schreef EchoAlpha het volgende:
Drogeer d'r, vervoer d'r naar Parijs in een doos, doe je aanzoek opnieuw
go
quote:Op maandag 26 april 2010 09:32 schreef Cat_Tank het volgende:TS, waarom vraagt zij jou niet ten huwelijk. Ik zou het nu voorlopig niet meer willen doen. En omdat ZIJ het zo nodig allemaal fancy en volgens haar regeltjes moet hebben moet jij er maar in meegaan? Laat haar maar eens proberen romantisch en perfect een aanzoek te regelen en vervolgens te doen
Wat een theater, niet echt, maar toch aardig opgezet ; heel commercieel.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
Dit neigt toch aardig tot perfect, 10+ van de jury!
Nou, hij weet nu wel hoe de ware aard van zijn vriendin is en dat is misschien maar beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat TS inderdaad gefaald heeft en dan kan ik me voorstellen dat je geen zin hebt om te gaan Fokken
Wel jammer voor 'm .
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef ReWout het volgende:
Laat haar deze facebook pagina zien
http://www.facebook.com/#(...)ut-love/260021691262
En zoals in het eerste topic is gezegd. Later lach je hierom.
En nu dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:59 schreef OcmeRemco het volgende:
Naar aanleiding van mijn topic Aanzoek dat wel heel erg snel vol is open ik toch even een neuwe, want ik heb alle reacties gelezen en wil op sommigen nog even reageren maar heb tot op heden nog geen tijd gehad.
ja die had ik weggehaald met een reden van onnodige topickick om je eigen topic kracht bij te zettenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:21 schreef Stefan het volgende:
Hmmm, zou zweren dat ik hier in had gepost
Anyway, de vriendin van de TS reageert precies zoals ik denk dat vrouwen reageren als het niet gaat zoals het gaat in hun hoofd. Jammer voor TS maar wel een voorspelbare reactie. Maar goed, als een aanzoek in parijs het meest orinele is dat je kunt bedenken.
Sterkte TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |