Zie de laatste alinea van d'r post, ze valt op debielen.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef _Led_ het volgende:
Wat ik me afvraag...
Hoe kan een meid die zo welsprekend / schrijvend is in bobsnaam omgaan met een gast die consequent "doughter" schrijft ????
Ik bedoel, het verschil in intellect dat uit hun posts blijkt is echt schrijnend
Een kind nemen met zo'n gast is ook niet het toppunt van intelligentiequote:Op donderdag 22 april 2010 13:34 schreef cikolata het volgende:
[..]
Precies en dat staat er ook: hij heeft een kutbaantje, helpt niet mee met het kind, is onbetrouwbaar etc...
quote:Hey billy,
This thread is already Epic in Holland..
We're all laughing our ass of you big douchebag..
That this possible is in Holland!!11
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een kind nemen met zo'n gast is ook niet het toppunt van intelligentie
quote:When you are good, you are the greatest man I know. But ever since our child has been born, you have been nothing but a selfish idiot.
Ow, dus voor die tijd kon ie wel prachtig formuleren etc? Dat lijkt me toch niet.quote:
Precies..quote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef _Led_ het volgende:
Wat ik me afvraag...
Hoe kan een meid die zo welsprekend / schrijvend is in bobsnaam omgaan met een gast die consequent "doughter" schrijft ????
Ik bedoel, het verschil in intellect dat uit hun posts blijkt is echt schrijnend
Dan kon ie nog wel een goede man zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dus voor die tijd kon ie wel prachtig formuleren etc? Dat lijkt me toch niet.
quote:
Hoe heet jouw fictieve kind?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:11 schreef Ripley het volgende:
Ik vind die vrouw eigenlijk het stomst. Okay, hij post als een mongool (maar dat wist ze vast al wel voor ze een kind met hem kreeg), maar het enige dat ie echt zegt is dat ie haar gezeur als ie iets voor de auto wil kopen stom vindt.
Ik zou niet blij zijn met zo'n post, maar ook niet gaan lopen rellen op een forum en ook niet de vader van mijn (in mijn geval fictieve) kind er om dumpen
Nope, er schijnen plenty mensen op dat forum te zijn die 'm kennen van meetingsquote:Op donderdag 22 april 2010 19:45 schreef Falco het volgende:
Ik denk hoax. Het verschil in spelling valt inderdaad op.
Jouw man wist er gewoon van dat je in het singles-forum vroeg wie er erotisch kon masseren tegen vergoeding ????quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef snakelady het volgende:
whahaha, wel een stoer grietje.
Maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat mijn man meeleest, dus typ niks waarvan ik weet dat hij er niet achter staat, heb de behoefte gelukkig ook niet.
Mijn moeder leest overigens ook wel eens mee en nog wat vrienden en familieleden.![]()
Natuurlijk, dat het een bloedmooi grietje bleek te zijn die graag een trio wilde bleek ook wel te helpen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jouw man wist er gewoon van dat je in het singles-forum vroeg wie er erotisch kon masseren tegen vergoeding ????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |